Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän vaikeata keksiä mitä söisi

Vierailija
26.06.2026 |

Grilli ei ole käytössä eikä jaksaisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä

Vierailija
2/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma om mijoonittaintai täynnä ruokaohjeita. En ala arvostelemaan jollekin tuntemattomalle syömisiä . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha huoli.  Nälkä ei ole niin suuri herra että se ei voisi odottaa.

Sitäpaitsi...Työlle pakko, mut ei ruualle.

Vierailija
4/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön nyt lähes päivittäin hyrskypottuja, kun on hyviä varhaisperunoita tarjolla. Fetaa ja kurkkua, tomaattia mukaan. Jos pitää saada proteiinikin niin keitä kananmuna myös. 

Vierailija
5/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusia perunoita, niitä voi syödä vaikka koko heinäkuun ( niin minä teen, muulloin en syö perunaa kuin kesällä). On kaalia ja porkkanaa. Nam.  Sitten perunannkanssa kalaa : silliä, lohta, graavi siikaa tai mitä tahansa.   Mansikoita.  Kesällä syöminen on helppoa.

Vierailija
6/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOOGLAA RUOKAVINKIT, ÄÄLIÖ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön nyt lähes päivittäin hyrskypottuja, kun on hyviä varhaisperunoita tarjolla. Fetaa ja kurkkua, tomaattia mukaan. Jos pitää saada proteiinikin niin keitä kananmuna myös. 

MIKSI VASTAAT TUOLLE JANKUTTAJALLE?

Vierailija
8/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunamuussia ja ruskeaa kastiketta. syön itse sitä jokapäivä, se on paras ruoka.

 

terv.  pussihousu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan