Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksi - innostaako? Kokemuksia, vinkkejä?

Vierailija
11.06.2013 |

Olemme reilu 3-kymmpinen pariskunta. Suhde voi hyvin, lapsia, kaikki on hyvin kohdillaan...elämänkokemuksen myötä rohkeus ja avoimmuus suhteessamme on lisääntynyt, fantasioissamme on pitkään pyörinyt ryhmäseksi, eri kokoopanoilla nainen/mies/pari. Tänä kesä aiomme tåmän haaveemme toteuttaa tavalla tai toisella, ehkä useammallakin :). Olisi hienoa kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia, ehkä vinkkejäkin mm. siihen, mistä olisi paras seuraa hakea?

nimim. elämänkesä

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liittonne päätyi eroon ryhmäkokeilun takia. Olise päätynyt eroon muutenkin.

Vierailija
42/118 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajatuskin on ihan helvetin oksettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. 

Vierailija
44/118 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on mahdollista tavata näissä merkeissä. Me vierailemme täällä muutaman kerran vuodessa wildclub.fi

Vierailija
45/118 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin asiasta, tosin ei mistään onneksi päätetty. Seuraan vaa tuli useampi nuori mies. Se oli siinä. Hyväkuntoisia komeita hoikkia.

Se vaan meni siihen että antauduin kolmelle nuorelle miehelle.

Pikkuhousut lähti pienellä pakolla.

Jalat levitettiin ja mut nuoltiin.

Olin kiimassa.

Mut tyydytettiin, spermaa oli pillu täynnä. Ja mies.. Oma se katsoi ja hymyili.

Onneksi se eka kerta oli kimppa, Mustasukkaisuus ei noussut esiin.

Vierailija
46/118 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain säpinää suhteeseen on pakko saada ennenkuin ihan väljähtyy...

Vierailija
47/118 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliittoni hajosi ryhmäseksin takia. Mieheni tuli sairaan mustasukkaiseksi ja oli suhteemme loppuaikoina lähes impotentti, koska hänelle oli ryhmäseksisessioissamme tullut sellainen kuva, että hänellä on pieni penis eikä kykene tyydyttämään minua, koska sain aina kimppakivassa muiden miesten kanssa, mutta en mieheni kanssa.

Kukapa mies ei masentuisi jos oma vaimo saisi orgasmin muiden miesten kanssa joka kerta muttei koskaan oman miehensä kanssa 😂

Vierailija
48/118 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 38 v pari. Ollaan juteltu kimppa kivasta rakastelujen jälkeen ja aikana. Vaimo on hirveän ujo,on pieni hoikka nätti nainen.

Vaikka kuin olen vakuutettu että miehet katselee hänen perään on epävarma . Minulla oli nuoruudesta kokemus ,armeija kaverin kans naimme yhdessä rouvan joka oli kiimaisin kokemus mun elämässä.

Kerroin siitä vaimolle,se sai hänessä aikaan kiinnostuksen,joka sitten toteutettiin.

Loppujen lopuksi se toteutui kohtuu helposti.

Olimme lomalla rukalla,ja juttelimme kolmen nuoren miehen kans ravintolassa. Vaimoni hyväksyi heidät jälkeen minä pyysin heidät jatkoille mökillemme.

Pientä firman ja muutamat paukut,ja vaimoni meni ekan nuoren miehen kanssa makuukamariin. .Hetken kuluttua sieltä kuului sängyn nitinää ja vaimon voihketta.

Kaikki kolme kävi ensin vaimon kanssa kahdestaan,sitten mentiin saunaan. Pojat pesi vaimon hyvin.ja pylly korkotason. .siitä siirryttiin vuoteeseen ja vaimo sai kaikkia kolmea yhtä aikaa.

Se avasi vaimon sexi nautinnon ja esto pojat on käyneet jo useamman kerran viihdyttämään vaimoa.

Vierailija
49/118 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän reilu nelikymppinen mies ja ollut kolmantena pyöränä useamman kerran pariskunnille. Muutama kokemus löytyy myös 2m+2n- kombinaatiota ja pari kertaa päivä on paistanut risukasaan siinä määrin lämpimästi että olen saanut kunnian olla kahden naisen seurana...sellainen se ei hevillä unohdu, kiitokset vain kyseisille ihanille neidoille :-)

Ryhmäseksi on vain aikuisille ihmisille ja aikuisuudella en tarkoita pelkkää yli 18-vuoden ikää. On syytä katsoa millaisten ihmisten kanssa sänkyyn lähtee ja tutustua ensin hiukan muissa merkeissä. Ihmiset joiden kanssa viihtyy kahvilassa, ovat todennäköisesti ihan yhtä mukavia sängyssäkin. Itselläni on ainoastaan yksi huono kokemus ja sekin vain siksi että seksi itsessään oli aika huonoa. Eikä kokemusta helpottanut vastapuolen parin mies jolla iski esiintymiskuume hotellihuoneessa, high fivejen läpsiminen ja rintalihasten heiluttelu panemisen tahtiin ei saanut ketään muuta kuin henkilön itsensä syttymään :-D Mutta tuokin lähinnä naurattaa näin jälkeenpäin :-)

Siitä siis vain kokeilemaan jos siltä tuntuu, ei siinä mitään pahaa ole. Kunhan muistaa että kaikkien toiveita kunnioitetaan ja pitää mielessä sen että ihan joka kerta todellisuus ei voitakaan fantasiaa, vaikka usein näin onkin :-) Kyllähän se kiihotuksen taso ihan toista ryhmässä on.

Vierailija
50/118 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on, aika pitkän taivuttelun jälkeen kylläkin. :) Otettiin tarkoituksella nuori mies, vaimoni taisi olla hänelle toinen kokemus. Itselläni kun on aisurin vikaa, niin nautin todella paljon. Kahden kauniin ihmisen rakastelua on kiihottavaa katsoa. Ovat saaneet rakastella ilman minua myös, ja nauttineet. Ollut kiva saada kuvia ja videota. Nyt koronan takia hiljaisempaa. 

Vierailija
51/118 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliittoni hajosi ryhmäseksin takia. Mieheni tuli sairaan mustasukkaiseksi ja oli suhteemme loppuaikoina lähes impotentti, koska hänelle oli ryhmäseksisessioissamme tullut sellainen kuva, että hänellä on pieni penis eikä kykene tyydyttämään minua, koska sain aina kimppakivassa muiden miesten kanssa, mutta en mieheni kanssa.

Kukapa mies ei masentuisi jos oma vaimo saisi orgasmin muiden miesten kanssa joka kerta muttei koskaan oman miehensä kanssa 😂

Varsinkin, jos pienimunaisena katselee vehje velttona vieressä, kun joku vieras karju painaa omaa muijaa pitkällä ja paksulla joka reikään eukon kiemurrellessa orgasmeissa.

Vierailija
52/118 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus vaimon ja toisen miehen naimisesta minun katsellessa oli kiihottavaa. Vaimolle olin jo pidemmän aikaa kertonut että haluaisin nähdä hänet toisen kansaa. Tuttumme oli kolmas ja täytti minun kuin vaimonkin toiveen.

Vierailija
53/118 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta. 2m yhtäaikaa! Kiitti lisää. N44

Vierailija
54/118 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta. 2m yhtäaikaa! Kiitti lisää. N44

Kokeilitko molempiin reikiin samaan aikaan?

Vierailija
55/118 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy vakituiseen pari ulkomaalaista ja kimppaa ollut. Pari kertaa oli yksi nuorempi ulkomaalainen mukana. Hauskaa on ollut😂En koe olevani mitenkään hutsu. Olen sinkku. No yksi noista miehistä on naimisissa tahollaan,mutta se on hänen oma syntinsä.

56/118 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin, mutta mies ei suostu.

Mä en pysty saamaan orkkua, ellen hiljaa mielessäni pyöritä sellaista fantasiaa, mutta taitaa jäädä ikuisesti kokematta :(

Voi ei, tuo on kurjaa ja ikävä kuulla. Ja (niin totta varmaa tuo). Joo minäkin etsin aikanaan Naisia nimenomaisesti seksin kautta. Ihmisinä kiinnostukseni Naisia kohtaan oli verrattain pinnallinen, mutta tarjosin vastaavasti ainakin osan syvällisyyttäni, mutta tein sen aika tasapuolisesti kaikille Naisille, jotta seksinsaannin mahdollisuuteni kasvaisi. Tämä aiheutti sen, että yhteen ihmiseen uhrattu aika jäi suhteellisen vähäiseksi, mikä myös tarkoitti, ettei Nainen koskaan saanut minusta sataa prosenttia itseäni. He saivat vain hyvin pienen siivun. Vastaavasti (mistä olen hiukan pahoillani) että, en koskaan ollut kunnolla auki ( ihmisenä. olentona. seksuaalisesti Miehenä.) yhdellekään naiselle, enkä siten saanut heistäkään aivan täyttä sataa prosenttia ( ihmisenä. olentona. seksuaalisesti Naisena.). Joskus se riitti kuitenkin tutustumiseen, joskus ( lyhyemppään, tai pidempäänkin viikonloppu-) seksiin, joskus ( lähes, 'jopa' alkavaan..) MONI-parisuhteeseen.  Ja kaikki tämä ( nuoruuden innolla, aivan liian kokemattomana ja liian innottomana 'oppimaan enää mitään' uutta..) eli varsin laihaksi jääneillä henkisillä eväillä ja vähällä tutustumisella. Maailmaan,  sopivaanpariskuntaan, itseensä ja ( oikein 'Oikean varmasti'..) tähän ainutkertaiseen elämäämme. Niin. on se vähä'harmi.. 'kait? Ja ihanaahan se olisi, 'löytää se Unelmansa', vaikka tuntuisi miten vaikealta. Eikö?

57/118 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paharet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty saamaan orkkua, ellen hiljaa mielessäni pyöritä sellaista fantasiaa, mutta taitaa jäädä ikuisesti kokematta :(

Voi ei, tuo on kurjaa ja ikävä kuulla. Ja (niin totta varmaa tuo). Joo minäkin etsin aikanaan Naisia nimenomaisesti seksin kautta. Ihmisinä kiinnostukseni Naisia kohtaan oli verrattain pinnallinen, mutta tarjosin vastaavasti ainakin osan syvällisyyttäni, mutta tein sen aika tasapuolisesti kaikille Naisille, jotta seksinsaannin mahdollisuuteni kasvaisi. Tämä aiheutti sen, että yhteen ihmiseen uhrattu aika jäi suhteellisen vähäiseksi, mikä myös tarkoitti, ettei Nainen koskaan saanut minusta sataa prosenttia itseäni. He saivat vain hyvin pienen siivun. Vastaavasti (mistä olen hiukan pahoillani) että, en koskaan ollut kunnolla auki ( ihmisenä. olentona. seksuaalisesti Miehenä.) yhdellekään naiselle, enkä siten saanut heistäkään aivan täyttä sataa prosenttia ( ihmisenä. olentona. seksuaalisesti Naisena.). Joskus se riitti kuitenkin tutustumiseen, joskus ( lyhyemppään, tai pidempäänkin viikonloppu-) seksiin, joskus ( lähes, 'jopa' alkavaan..) MONI-parisuhteeseen.  Ja kaikki tämä ( nuoruuden innolla, aivan liian kokemattomana ja liian innottomana 'oppimaan enää mitään' uutta..) eli varsin laihaksi jääneillä henkisillä eväillä ja vähällä tutustumisella. Maailmaan,  sopivaanpariskuntaan, itseensä ja ( oikein 'Oikean varmasti'..) tähän ainutkertaiseen elämäämme. Niin. on se vähä'harmi.. 'kait? Ja ihanaahan se olisi, 'löytää se Unelmansa', vaikka tuntuisi miten vaikealta. Eikö?

Ja totta varmaa, sekin että, paljon riippuu silloin vain siitä heijastaako toinen ihminen samoja asioita takaisin. Ja jos ei, niin kuinka paljon jäämme oman tunne-elämämme varassa kuvittelemaan saavamme toiselta ihmiseltä sen, mitä tosiasiassa tarvitsemme. Moni, kuten itsekin, voi jäädä roikkumaan huonoon seksisuhteeseen vain sen vuoksi, että seksi oli aluksi tyydyttävää tai ettei tunne itseään niin yksinäiseksi kuin yksinollessa. Jotkut saattavat itseasiassa olla parisuhteessa yksinäisempiä kuin yksinollessaan. Kun jossain välissä seksuaalisessa suhteessa tapahtuu muutos, pienikin, arvot saattavat vihdoin muuttua tärkeämmäksi ja lopulta ihmiset erottavaksi tekijäksi. Silloin on mahdollista se, että itseasiassa on mahdollista kokea itsensä onnellisemmaksi ollessaan yksin ilman parisuhdetta tai seksisäätöjä. Ja se on ( oikeasti todella todella) harmi. Kun aattelee, miten ihanaa se vois olla kun, 'löytää sen Unelmansa', vaikka se veisikin aikaa, tai tuntuisi miten vaikealta. Eikö?

Vierailija
58/118 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä joskus

Mutta tällä hetkellä kahdenkin välinen on sen verran harvinaista herkkua etten raipaa extremempää.

Vierailija
59/118 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus vaimon ja toisen miehen naimisesta minun katsellessa oli kiihottavaa. Vaimolle olin jo pidemmän aikaa kertonut että haluaisin nähdä hänet toisen kansaa. Tuttumme oli kolmas ja täytti minun kuin vaimonkin toiveen.

Ketju on täynnä katselukokemuksia

Eikö ryhmäseksi kuitenkin lähtökohtaisesti tarkoita sitä, että kaikki nai?

Avoin suhde jossa vaimo saisi välillä käydä vieraissa voisi olla mulle ok, mutta en haluaisi nähdä sitä.

Eri asia jos mullekin löytyisi kiva nainen sinne kimppaan.

60/118 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja totta varmaa, sekin että, paljon riippuu silloin vain siitä heijastaako toinen ihminen samoja asioita takaisin. Ja jos ei, niin kuinka paljon jäämme oman tunne-elämämme varassa kuvittelemaan saavamme toiselta ihmiseltä sen, mitä tosiasiassa tarvitsemme. Moni, kuten itsekin, voi jäädä roikkumaan huonoon seksisuhteeseen vain sen vuoksi, että seksi oli aluksi tyydyttävää tai ettei tunne itseään niin yksinäiseksi kuin yksinollessa. Jotkut saattavat itseasiassa olla parisuhteessa yksinäisempiä kuin yksinollessaan. Kun jossain välissä seksuaalisessa suhteessa tapahtuu muutos, pienikin, arvot saattavat vihdoin muuttua tärkeämmäksi ja lopulta ihmiset erottavaksi tekijäksi. Silloin on mahdollista se, että itseasiassa on mahdollista kokea itsensä onnellisemmaksi ollessaan yksin ilman parisuhdetta tai seksisäätöjä. Ja se on ( oikeasti todella todella) harmi. Kun aattelee, miten ihanaa se vois olla kun, 'löytää sen Unelmansa', vaikka se veisikin aikaa, tai tuntuisi miten vaikealta. Eikö? (sori.meni väärää kohta eka tää linkkaus.. mun ekan, 'perään/päälle/ alle..' joo. johku sillee.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän