Uskallatko kertoa tunteista / jos olet ihastunut
Itse en. Taas katsoin vierestä, kun mies valitsi toisen naisen. Kuvittelin ihastuksen olevan molemmin puolista ja odotin, että mies tekisi aloitteen, mutta ei tehnyt joten ei ollut kiinnostunut.
Kommentit (27)
En, reilusti yli puolet ihastuksistani ei saanut koskaan tietää ihastuneeni. Sen sijaan olen näyttäytynyt heille tylynä, välinpitämättömänä, välttelevänä. 🤭 t. ujo nainen
En viitsi nolata kohdetta asiasta kertomalla
N 91kg
Miksi siitä pitäisi kenellekkään ilmoittaa?
Ei aavistustakaan. En ole ikinä ihastunut. Mieheni ihastui minuun ja kun totesin hänet saavani otin tarjouksen vastaan. En ole tunteellinen haihattelija.
Olen uskaltanut, mutta eipä noita ihastumisia monta ole tullut. Mielestäni on hyvä sanoa, ei jää itseään vaivaamaan asia.
Joo. Mitä niitä häpeämään. Joskus olen jättänyt kertomatta ja tämä kaihertaa mieltä vieläkin.
Ihmisethän ihastuu jatkuvasti uusiin, mitä siitä tulisi jos kaikki kohteet saisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisethän ihastuu jatkuvasti uusiin, mitä siitä tulisi jos kaikki kohteet saisi tietää.
Ei kaikki ole mitään sarjaihastujia. Itse olen ihastunut 4 kertaa elämässäni. Enkä ole mikään nuori enää.
En. Olen ollut vain kerran oikeasti ihastunut, tai oikeastaan voisi sanoa että rakastunut, ja tätä miestä tapailinkin. Kerroin aina olevani kiinnostunut hänestä, mutta en uskaltanut tunnustaa mitään enempää, vaan odotin häneltä tunteiden tunnustusta ensin. Sitä ei koskaan kuulunut, joten olen tyytyväinen että pysyin hiljaa. Säästyi ne sanat jollekin muulle.
hetkinen.. ap ei uskaltanut kerto tunteista mutta ei ap:n kodekkaan, ja nyt ap luulee ettei kohde ollut kiinnostunut.. mistä tiedät ettei hänkään uskaltanut kerto tunteista kuten et sinäkään... ristiriitaista..
Kyllä. Sanoin vain että ota housut pois, panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Panetus ei tarkoita samaa kuin ihastuminen - saati rakastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panetus ei tarkoita samaa kuin ihastuminen - saati rakastuminen.
kyllä sitä ihastustakin haluaa jossain kohti panna
En todellakaan enää kerro. Liian monesti vain naurettu.
Olen ihastunut vain kerran elämässäni. En muista miten tieto levisi mutta minua kiusattiin asian vuoksi rankasti. Sen jälkeen en ole ihastunut keneenkään. Enkä oikeastaan rakastunutkaan. Parempi näin.
Välillä ihmettelen miten ihmiset ylipäätään pariutuu kun aika moni kohtelee toisia huonosti
Ihastuksesta kertominen sanallisesti on tosi kiusallista ja kömpelöä aikuisilta. Ja oikeastaan lapsiltakin.
En ole kertonut ihastuksistani kenellekään. Miksi pitäisi kertoa? Osaa ihastuksistani olen pyytänyt treffeille ja osa on lähtenytkin. Kahteen treffeille lähteneistä olen rakastunut ja on syntynyt parisuhde. Ensimmäinen parisuhde päättyi vähemmän onnellisesti, toinen jatkuu yhä. Mutta edelleenkään en ole kertonut kenellekään, että olisin ollut ihastunut.
MIES OTTAA omansa, ei siinä ujostella mitään.
En ole vielä uskaltanut. Olen keräillyt rohkeutta, ilmaista tunteeni yhteen tyttöön, johon olen ollut ihastunut kolmannelta luokalta asti.
Eihän n. 40 vuotta odottamista ole vielä mitään.