Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksi - innostaako? Kokemuksia, vinkkejä?

Vierailija
11.06.2013 |

Olemme reilu 3-kymmpinen pariskunta. Suhde voi hyvin, lapsia, kaikki on hyvin kohdillaan...elämänkokemuksen myötä rohkeus ja avoimmuus suhteessamme on lisääntynyt, fantasioissamme on pitkään pyörinyt ryhmäseksi, eri kokoopanoilla nainen/mies/pari. Tänä kesä aiomme tåmän haaveemme toteuttaa tavalla tai toisella, ehkä useammallakin :). Olisi hienoa kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia, ehkä vinkkejäkin mm. siihen, mistä olisi paras seuraa hakea?

nimim. elämänkesä

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tyttöystävä haluais nähdä kun rakastelen toisen naisen kanssa

Vierailija
22/118 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 46 v oiskiva tavata tai soitella ekana että varmistuu et ei sit tule mitään mustasukkaisuus ongelmia  olen itse harrastanut kimppa seksiä jopa kahden lespon kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun nykyinen tyttö ystävä haluaisi nähdä kun rakastelen toisen naisen kanssa 932

Vierailija
24/118 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta rymä seksistä se on aika mielenkiitoista tiedän että suurin osa naisista haaveilee kahdesta miehestä samaan aikaan 

Vierailija
25/118 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2m1n koettu pari kertaa, mieletön tunnelataus fyysisestä puhumattakaan. Ensimmäisessä oli yllätys, mikä kemia tuli sen toisen miehen kanssa, vaikka pokasin hänet etukäteen. Toisella kertaa täydellinen nautinto olla hemmoteltu kuningatar, joka sai päättää kaikesta. Olin silmät peitettynä omasta tahdostani ja koin sen äärimmäisen kiihottavana. Nyt aviopari leikkikavereina ja nainen se vasta kiihottava naiselle onkin :)

Vierailija
26/118 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parikymppinen nainen, joka haaveilee neitsyyden menettämisestä jollekin mukavalle parille. Ei niin varmaan koskaan käy, mutta ajatuksena se on äärimmäisen kiihottava.

Vierailija
27/118 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riikonen kirjoitti:

olen 46 v oiskiva tavata tai soitella ekana että varmistuu et ei sit tule mitään mustasukkaisuus ongelmia  olen itse harrastanut kimppa seksiä jopa kahden lespon kanssa

Heippa! Ymmärsinkö oikein olet siis nainen ja haluaisit kimppakivaa pariskunnan kanssa..?

Mieheni on nelikymppinen,minä hieman vajaa nelikymppinen ja haaveena olisi saada yksi nainen leikkeihimme mukaan?

Jos kiinnostuit,voisiko laittaa vaikka jotain sähköpostiosoitetta ?

Olemme pääkaupunki seudulta.

Vierailija
28/118 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen parikymppinen nainen, joka haaveilee neitsyyden menettämisestä jollekin mukavalle parille. Ei niin varmaan koskaan käy, mutta ajatuksena se on äärimmäisen kiihottava.

Meillä,3-kymppisellä parilla,olisi haave tuollainen toteuttaa :)

Vierailija
29/118 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tämä myös haaveena kun oma kokemus oli huono, mutta peppuni saisi kyllä jättää rauhaan.

haaveillut että toinen olisi sisällä ja toinen rintojen välissä niin, että olisin itse alla. ;)

Vierailija
30/118 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalla miehellä pieni kulli ja haluat pitää miehen , ÄLÄ EDES HAAVEILE toisesta miehestä.

Varmasti tulee sanomista.

Otatte pieni munasen toiseksi jos joku pakko ottaa.

Mielellään ei kimppaa ollenkaan.

Taisi hajota kostean pumpulin liittokin kun loppu jutut

Vierailija
31/118 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin(!), että ryhmäseksi sopii todella harvoille pareille ja virheriski on hyvin korkea. Kannattaa harkita asiaa todella huolellisesti.

Naisystäväni on usein puhunut siitä, että haluaisi mukaan toisen naisen. Kolmen keskeinen seksi kiinnostaisi minua muuten, mutta vastustan ideaa, koska seksissä olisi paljon minua koskevia rajoitteita. Käytännössä en saisi koskea vieraaseen naiseen aktin aikana, vaan seksi olisi heidän välistään sillä lisäyksellä, että naisystäväni haluaa minun naivan häntä samalla, kun hän nuolee kolmatta osapuolta ja kun he ovat 69:ssä. Riski siihen, että en noudata kiihkoissani sääntöjä, on liian iso.

Vierailija
32/118 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan avopuolisoni kanssa parinvaihtoa ja pidämme molemmat kovin tästä harrastuksesta, joka tuo mukavaa vaihtelua muuhun arkielämään. Iältämme olemme hieman alle 30-vuotiaita ja yhteistä parisuhdetta useampi vuosi takana siinä vaiheessa, kun päätimme kokeilla tätä harrastusta. Harrastuksen aloittamiseen ei ollut mitään "pakottavaa syytä" eli ajatus ei mitenkään polttanut kummankaan ajatuksissa. Lähinnä koimme asian jännittäväksi ja toisaalta luotamme toisiimme sekä osaamme harrastaa sitä keskenäänkin puhumista, niin päätimme sitten ryhtyä tuumasta toimeen. Meidän tapauksessamme kyseessä on yleensä vain parinvaihtoa, eikä ryhmäseksiä, mutta tiettyjen parien kanssa luonnistuu molemmatkin.

Jos haluaa lukea jotain hieman tieteellisempää asiasta, niin voi vaikka tsekata tämän: https://www.psychologytoday.com/blog/the-swinging-paradigm/201311/women…

Spicymatch, alastonsuomi, xperience united ja finswingers ovat sivustoja, joilta tullut kontaktoitua seuraa. Kirjoitettu paremmuusjärjestykseen. Tällä hetkellä profiili itsellämme enää vain spicyssä, koska tuttavapareja alkaa olla jo riittävästi. FS ja XU ovat mielestäni tarpeettomia, jos käyttää kahta ekaa sivustoa. Spicy tarjoaa aika helpon tavan hakea seuraa verrattuna as:ään, jossa on tosin enemmän sitten ihmisiä ja "erikoisuuksia", mutta toisaalta myös paljon aika omituistakin materiaalia, kun eihän kyseisen sivuston pääasiallinen tarkoitus ole hakea sitä seuraa (pareista).

Jos pitäisi muutama asiaa listata, joita mielestäni tällainen harrastus vaatii, niin pitää olla vähintäänkin kohtuulliset: sosiaaliset taidot, tunnetaidot (ks. esim. http://www.mielenterveysseura.fi/fi/mielenterveys/itsetuntemus/tunnetai…) sekä kyky itsereflektioon. Toki myös tällainen harrastus sopii yleensä vain niille, joidenka parisuhde on kunnossa ja luottamus pelaa. Voi myös kysyä itseltään, että voisiko kuvitella, että omalla kumppanillaan olisi "liian kivaa" tällaisella harrastusreissulla ja jos vastaus on kyllä, niin ei kannata harkita tällaista harrastusta.

Vierailija
33/118 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiinnostaisi minua (m48) ja vaimon kanssa fantasioitu aiheella mutta luulen että kynnys lähteä tositoimiin on vaimolla sen verran korkealla että jää haaveeksi. Ajatusten asteella kuvio olisi 2m + 2n, ei missään tapauksessa kummankaanpuoleinen kolmaspyörä vaan nimenomaan siten että molemmat saisivat vierasta vastakkaista. Bi-hommat ei kummallekaan tähtäimessä mutta parinvaihdon ja neljänkimpan kanssa jokainen saisi vuorollaan kahta vastakkaista yhtäaikaa. Lepovuorolainen voisi vaikka keitellä kahvia. Tästä syntyisi aikamoinen orgia! Mutta ei jos ei.

Vierailija
34/118 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Kiinnostaa kaikin puolin 2m1n ja 2n1m ja myös ihan toisen parin kanssa. Usein fantasioin aiheesta.

Mutta kun keskustelimme aiheesta avopuolisoni kanssa huomasin hyvin ikävän tunteen itsessäni, tunteet nousi pintaan ja hieman loukkaannuin kun avokki kertoi että haluaisi kahta miestä jos minä saan kahta naista. Hän myös kertoi tulevansa mustasukkaiseksi eikä haluaisi nähdä minun nauttivan enemmän kuin kaksin ollessamme ja että nainen tulisi valita mahdollisimman tarkkaan ettei hänellä tulisi alemmuutunteita. Joten sovimme että nyt piristetään seksiämme asioilla joita voimme tehdä kaksin vain, eikä kimppajutut taida sopia meille.

M30

Vierailija
35/118 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa monilla pareilla olla tilanne että fantasioissa kyllä mutta käytännössä ei.

Mikä olisi sitten lievempi toteuttamiskelpoinen lisäviba pariskunnan seksielämään?

Miten olisi oikean seksin näkeminen livenä?

Entä oman parin kanssa paneskelu samassa tilassa missä toinen pariskunta panee?

Miten edellisen kaltainen mutta netin välitksellä, skype-kuvapuhelu makuuhuoneesta makuuhuoneeseen?

Vierailija
36/118 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornio kirjoitti:

Taitaa monilla pareilla olla tilanne että fantasioissa kyllä mutta käytännössä ei.

Mikä olisi sitten lievempi toteuttamiskelpoinen lisäviba pariskunnan seksielämään?

Miten olisi oikean seksin näkeminen livenä?

Entä oman parin kanssa paneskelu samassa tilassa missä toinen pariskunta panee?

Miten edellisen kaltainen mutta netin välitksellä, skype-kuvapuhelu makuuhuoneesta makuuhuoneeseen?

Kirjoitin tuon aiemman 35 kommentin, näitä olen kyllä miettinyt että olisivat vielä toteutettavissa.

Harmi vaan, että ajauduimme eilen kumppanin kanssa sellaiseen riitaan, että paluuta menneeseen ei ole ihan lähiaikoina näkyvillä.

Vierailija
37/118 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/118 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi bloggaajalla tuo oikeinkirjoituskin opetella.

Vierailija
39/118 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 36

Tuo kevyempi toteuttaminen on näissä keskusteluissa usein pimennossa. Tässä ketjussa on hyvä aloitus liittyen juuri tähän. Asiaa ei todellakaan kannata nähdä on/off asiana.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-viera…

Vierailija
40/118 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme