Ryhmäseksi - innostaako? Kokemuksia, vinkkejä?
Olemme reilu 3-kymmpinen pariskunta. Suhde voi hyvin, lapsia, kaikki on hyvin kohdillaan...elämänkokemuksen myötä rohkeus ja avoimmuus suhteessamme on lisääntynyt, fantasioissamme on pitkään pyörinyt ryhmäseksi, eri kokoopanoilla nainen/mies/pari. Tänä kesä aiomme tåmän haaveemme toteuttaa tavalla tai toisella, ehkä useammallakin :). Olisi hienoa kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia, ehkä vinkkejäkin mm. siihen, mistä olisi paras seuraa hakea?
nimim. elämänkesä
Kommentit (118)
Täällä kanssa kiinnostais 36v miestä päästä vähintään pariskunnan mukaan joko alkuun katselemaan vierestä ja vaikka ajan kanssa mukaankin.
Haluavatko parit kolmanneksi yleensä naista vai miestä ? Voiko mies olla tällöin biseksuaali ? Haluaisin osallistua ollen parin miehelle btm
Vierailija kirjoitti:
Mekin olemme päättäneet kokeilla kolmatta tai parinvaihtoa. Kunhan löytyy sopiva niin toteutetaan tämä mistä olen pitkään fantasioinut. Yhdessä ollaan oltu jo 17 vuotta, jos suhde tähän kaatuu ni sit saa kaatua. Jos se vaikka toisi uutta puhtia meidän sänkyyn. Jo pelkkä keskustelu ja viestittely vaihtoehtojen kanssa on tuonut intoa seksiin.
Joko ootte homman toteuttanut
Noviisit kirjoitti:
Moi. Mistä löytyy pari tai kolmaspyörä +50v ensikertalaiselle avioparille?
Jokos on seuraa teille löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Meille bi mies kiitos.
Mistäs päin olette ja millaista miestä haette? ;)
Me ollaan käyty erilaisissa bileissä, joissa osa panee porukalla, osa katselee ja osa panee vain omaa kumppaniaan. Näiden jälkeen seksi aina maistuu todella hyvältä pari viikkoa kotonakin. Vielä ei olla osallistuttu ryhmäseksiin itse. Lähin on se, kun kaveri tuli runkkaamaan meidän viereen ja runkkasi niin kauan kuin me jatkettiin. Uskoisin, että molemmat haluaisi kokeilla ihan sitä itseäänkin, mutta kumpikaan ei halua olla se, joka kunnolla aloitteen tekee.
Haluaisin miehenä kokea puolisoni kanssa 2n+m. Syntymäpäivälahjana tai tuommoisena. Nykyään arveluttaa se, että kaikesta voi joutua oikeuteen, vaikka mitään pahaa ei tehtäisikään (ja toki normaali-ihminen tämän ymmärtääkin). Miten näistä sovitaan? Spontaanius fantasiana on hieno ajatus, mutta tuskin se niin menee.
Ryhmäseksi ei kiinnosta ollenkaan, en monien ärsykkeiden vuoksi kykenisi keskittymään nautintoon. Enemmän kiinnostaa vieras ja suhteen avaaminen.
Kimppailua tuli harrastettua ihan kivasti exän kanssa. Nykyistä ei harmi kyllä kiinnosta. No, onneksi tuli noina vuosina käytyä läpi varmaan kaikki mahdolliset combot ja kerättyä muisteltavaa sinne kiikkutuoliin😆. Tykättiin molemmat, eikä suhde kärsinyt yhtään. Siinä löysi itsestäänkin uusia puolia. Kokeilin miestenvälistä, ja se oli ihan ok. Huomasin nauttivani kun muut naivat exää ja sain katsella ja osallistua. Jos suhde toimii ja molemmat on hommassa mukana, kokeilkaa pois.
Huomenna bileisiin Kirkkonummelle. Välillä ollaan liikkeellä yhdessä, mutta myös erikseen. Kokemuksia on pareista, sinkku naisista sekä miehistä. Muutamasta trans typystä myös. Juttelua, tanssia, keskusteluja ja seksiä, jos siltä tuntuu. Mukavia ihmisiä Suomesta ja myös ympäri maailmaa.
Sellaisia tehdään salaa ja kokeillaan !
Jos kiinnostaa niin ilmoittaa.
Ilmoitakaa minullekin 38 mies,tulisin kimppaan.
Rouva kertoi nuorena olleensa kolme kundin naitavana. Olivat kiltisti odottaneet vuoroaan, naivat takaapäin ja lähärissä. Silloin neiti sai tarpeekseen ja oli nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoni hajosi ryhmäseksin takia. Mieheni tuli sairaan mustasukkaiseksi ja oli suhteemme loppuaikoina lähes impotentti, koska hänelle oli ryhmäseksisessioissamme tullut sellainen kuva, että hänellä on pieni penis eikä kykene tyydyttämään minua, koska sain aina kimppakivassa muiden miesten kanssa, mutta en mieheni kanssa.
No ei varmaan väärä kuva, vaan miehellesi kaikkein raadollisin kuva mieheydestään verratessa muiden miesten isompiin peleihin, ja kuinka sait niistä sellaista tyydytystä mitä miehesi ei pystynyt antamaan. Ryhmäseksi onkin parasta isokullisille sonneille jotka pystyvät tyydyttämään naisen kuin naisen. Muuten sitä vaan pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksi ei kiinnosta ollenkaan, en monien ärsykkeiden vuoksi kykenisi keskittymään nautintoon. Enemmän kiinnostaa vieras ja suhteen avaaminen.
Tässä veit sanat suustani. Meillä mieheni kanssa on ollut parina kesänä hyvä tuttava, ikäisemme nelikymppinen mies, jonka mökillä olemme viettäneet viikonloppuja. On keskusteltu, avauduttu sopivaisuuden rajoissa, otettu ilmakylpyjä. Seksiä ei ole, mutta kihelmöivää eroottista tunnelmaa. Kun saunomme, minulla on ollut tapana pestä molempien miesten hiukset. Minä luulen, että kaikessa viattomuudessaan se on meille kaikille äärimmäisen kiihottava rituaali. Toiveenani olisi kokeilla, miltä tuntuisi, jos saunan päälle vuoron perään hieroisimme toisemme. Olen miettinyt uskaltaisiko sitä ehdottaa. Voisin kuvitella kahden miehen kädet hieromassa minua selkäpuolelta. Sitten minua pyydettäisiin kääntymään.
Kaikenlainen SEKSI ILMAN RAKKAUTTA ON TYHJÄNPÄIVÄISTÄ ja ARVOTONTA!
Ryhmäpanot on ihania. Mieheni kiihottuu, niin minäkin. Pillu tihkuu jo ajatuksesta. Ihanaa katsoa kun mieheni panee toista naista, samalla kun mun pesää pannaan
Täällä olisi halukas rouvashenkilö mukaan. Missä ja milloin?