Ryhmäseksi - innostaako? Kokemuksia, vinkkejä?
Olemme reilu 3-kymmpinen pariskunta. Suhde voi hyvin, lapsia, kaikki on hyvin kohdillaan...elämänkokemuksen myötä rohkeus ja avoimmuus suhteessamme on lisääntynyt, fantasioissamme on pitkään pyörinyt ryhmäseksi, eri kokoopanoilla nainen/mies/pari. Tänä kesä aiomme tåmän haaveemme toteuttaa tavalla tai toisella, ehkä useammallakin :). Olisi hienoa kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia, ehkä vinkkejäkin mm. siihen, mistä olisi paras seuraa hakea?
nimim. elämänkesä
Kommentit (126)
Meillä se alkoi viime vappuna ,oltiin Levillä miehen kanssa ja kaikki oli oikeestaan miehen syytä osittain. Puhuu kyllä vieraan miehen ottamisesta naimaan mua. Oli minun 32v synttärit ja olin livevästi ottanut alkoholia ,suoraan sanoen olin päissään . Tanssin kun kerrankin sain ,niiden poikien kanssa ainakin toisen kanssa,huomasin sen kun mieheni pyysi poikia yöksi nukkumaan .
Minä siinä kohteena olin,tai piilluni.
Mitään ei ensin tapahtunut vaikka mieheni teki paukkuja .. lähti mieheni saunaa laittamaan lämmitä , tarkotuksena saada minut luopumaan vaatteista.
Mutta toinen poika vei minut malkariin ja alkoi suutelemaan. Ja en halunnut luopua pikkuhousuista .mutta kun näin sen kovan munan sojottamassa olin kiimassa ja mietin
että olkoon kun näin mieheni katseen .
Se kulli meni pilluun kun se oli valunut koko illan. Se teki sen,Siemensin minut. Kuulin sinun vuoro. Toinen poika tuli minuun ja työnsi kullinsa minuun ja alkoi naimaan.
Kuulin jälkeen päin että ,olin hänen ensimmäinen nainen. Mutta sain mitä halusin. Kullia. Sitä tuli sen jälkeen kunnolla viimeksi uutena vuonna naivat minut .
Mun haave.. saa nähdä toteutuuko vielä. Sinkkuna olen.. yksi mies ainakin olisi mukana kuulemma mielellään. Kunpa toteutuisi <3 N42
Kerroin vaimolleni minun halusta panna häntä kimpassa toisen miehen kanssa.
Vaimo kyseli ettenkö tulisi mustasukkaiseksi jos toinen mies panisi häntä?
Kerroin että minua kiihoittaisi katsoa kun omaa vaimoa panee toinen mies.
Vaimo mietti asiaa ja sanoi ettei tuo niin paha ole että tehdään se, ja kysyi mistä me saadaan toinen mies?
Kerroin meidän olohuoneessa nukkuvan yhden, kysyin käynkö hakemassa hänet?
Vaimo sanoi hae jos olet varma asiasta!
Kävin hakemassa kaverin ja takaisin tullessa vaimo makoili pyyhkeen päällä kun tiesi meidän panevan paljaalla ja spermat pilluun.
Kaverin kanssa ollaan pantu vaimoani nyt kuudetta vuotta ja olemme tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin vaimolleni minun halusta panna häntä kimpassa toisen miehen kanssa.
Vaimo kyseli ettenkö tulisi mustasukkaiseksi jos toinen mies panisi häntä?
Kerroin että minua kiihoittaisi katsoa kun omaa vaimoa panee toinen mies.
Vaimo mietti asiaa ja sanoi ettei tuo niin paha ole että tehdään se, ja kysyi mistä me saadaan toinen mies?
Kerroin meidän olohuoneessa nukkuvan yhden, kysyin käynkö hakemassa hänet?
Vaimo sanoi hae jos olet varma asiasta!
Kävin hakemassa kaverin ja takaisin tullessa vaimo makoili pyyhkeen päällä kun tiesi meidän panevan paljaalla ja spermat pilluun.
Kaverin kanssa ollaan pantu vaimoani nyt kuudetta vuotta ja olemme tyytyväisiä.
Sit heräsit ja laskit kissan ulos!
Innostaa kyllä. Vaimon kanssa asiasta puhuttu ja fantasioitu. Ehkä toteutuu jonakin päivänä.
Hienointa on 2-3 naista päällekkäin ja mies takana keppi ojossa. Kolme pyllyä päällekkäin. Voi haistella ja nuolla kaikkia reikiä. Pistellä k-rvällä eri reikiin vuorotellen.