Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusperheen kesälomat

Vierailija
19.04.2010 |

Miten muut saatte ne sovittua, onko teillä 'selvät sävelet', miten lomanne vietätte?

Vietättekö ne yhdessä, osa lomasta erikseen, osa loma kokonaan ilman lapsia (jos tuo siis mahdollista)...

Tiedän, että ei ole yhtä kaavaa, mutta..

Meidän perhe (me vanhemmat siis), emme ole päässeet vielä sopuun, meillä oli näköjään erilaiset käsitykset loman vietosta..

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin siis olen kotiäiti, mutta töihin palaan taas reilun puolen vuoden päästä. Vaikka kotona on rankkaa, niin ihan samalla tavalla niitä kotitöitä on tehtävä työpäivän päätteeksi, ja kun on kesäloma töistä, vietetään sitä "kotiäitimäistä" elämää lasten kanssa. En siis ymmärrä, mihin ne kotiäidit sitä lomaa erikseen tarvitsevat, kun ei ne työssäkäyvät äiditkään (yleensä) saa mitään lomia omista lapsistaan.

Vierailija
142/144 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte taistella siitä, kuka joutuu pitämään lapsia... Uskomatonta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeä järjestys.

Eli ensi kesänä mies jää kesäkuussa lomalle ja minä olen vielä töissä.

2 viikkoa mies omien lastensa kanssa. Minun ja meidän yhteiset pois päiväkodista eli mies hoitaa 2 viikkoa kaikki lapset.

2 seuraavaa viikkoa olemme ydinperheenä ja miehen lapset äidillään ja minun isällään

2 seuraavaa viikkoa minä yksin lomalla ja hoidan meidän yhteiset ja minun lapset.

Tässä mallissa saa kaikki nauttia. Miehen lapset isästään. Minun lapset minusta ja me ydinperheenä yhteisten lasten kanssa toisistamme.

Jokainen voittaa. Suosittelen. Ennen kuin oli yhteisiä lapsia, vietimme sen 2 viikkoa yhdessä matkustellen. Se oli ihanaa aikaa.

Vierailija
144/144 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisia sosiaalityöntekijöitä meillä sitten on, ei ihme että mediassa paljon teistä puhuttu.

Kyllähän JOKAINEN järkevä aikuinen ihminen tajuaa, miten omituiselta tuon perheen lomasuunnitelmat kuulostaa, mutta sinun kommenttisi on aivan lapsen tasoista. Eikä muuten kummastuttaisi, onhan meitä älykkyysosamäärältään hyvin erilaisia ihmisiä.. mutta että kehtaat vielä mainostaa ammattiasi.. huoh.