Oletko kokeillut/käyttänyt huumeita?
Mitä? Minkä ikäisenä? Kokeilitko kerran vai käytitkö pitkään? Miten pääsit irti?
Kommentit (70)
En ole edes kokeillut. Huumeiden kanssa pelleileminen on aivan luusereiden hommaa.
En ole koskaan kokeillut enkä käyttänyt huumeita. (Olen syntynyt vuonna 1986.)
Kannabista jokusen kerran kokeillut. Ei ollut minun juttuni, ei tullut kivaa oloa eikä mikään naurattanut, minusta se teki vain huonovointisen ja vainoharhaisen jumittajan.
Kerran piirissä kiersi huumetupakka. Olin mukana kokeilemassa. Ei mitään vaikutusta joten se oli myös viimeinen kerta. Hieman tuli kurkkukipua...
Olen. Niiden parin vuoden aikana opin, että selvinpäin on parasta ja aitoja tunteita ei voita mikään. Selvä pääkoppa tuntuu niin hyvältä, että en tahdo sotkea sitä enää millään.
Laittomia päihteitä eli huumeita olen kokeillut vain kannabiksen muodossa. Muutaman kerran on tullut polteltua, mutta ei sitä "jing ja jang" -fiilistä kovin usein jaksa, ehkä hyvässä seruassa max kerran vuodessa. Muista päihteistä alkoholia tulee valitettavasti käytettyä, baareissa en onneksi pahemmin juokse..
Kokeilin 13-vuotiaana maria, en tykännyt ja koukkuun en jäänyt siis.
Olen tätä kirjoittaessani maailman vaarallisimman huumeen vaikutuksen alaisena. Sai kyllä myyjä kuulla kunniansa tätä paskaa minulle myydessään. Kehtaakin, mokoma jaella halvalla näin vahvoja aineita. Kyse siis Alkosta ostetusta viinistä.
17v alko kannabis, 18v alussa piri, essottelu sillontällön, puol vuotta meni ni oltiinki jo subukoukussa ja kaikkia meni sekasin, siitä vierotukseen kuukaudeksi ja sen jälkeen (n.3kk) aikana käyttänyt kukkaa viikottain ja 1 esson ottanut.