Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut/käyttänyt huumeita?

Vierailija
15.04.2010 |

Mitä? Minkä ikäisenä? Kokeilitko kerran vai käytitkö pitkään? Miten pääsit irti?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v alko kannabis, 18v alussa piri, essottelu sillontällön, puol vuotta meni ni oltiinki jo subukoukussa ja kaikkia meni sekasin, siitä vierotukseen kuukaudeksi ja sen jälkeen (n.3kk) aikana käyttänyt kukkaa viikottain ja 1 esson ottanut.

Vierailija
62/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kokeillut. Huumeiden kanssa pelleileminen on aivan luusereiden hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut enkä käyttänyt huumeita. (Olen syntynyt vuonna 1986.)

Vierailija
64/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista jokusen kerran kokeillut. Ei ollut minun juttuni, ei tullut kivaa oloa eikä mikään naurattanut, minusta se teki vain huonovointisen ja vainoharhaisen jumittajan.

65/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran piirissä kiersi huumetupakka. Olin mukana kokeilemassa. Ei mitään vaikutusta joten se oli myös viimeinen kerta. Hieman tuli kurkkukipua...

Vierailija
66/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Niiden parin vuoden aikana opin, että selvinpäin on parasta ja aitoja tunteita ei voita mikään. Selvä pääkoppa tuntuu niin hyvältä, että en tahdo sotkea sitä enää millään.

Vierailija
67/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomia päihteitä eli huumeita olen kokeillut vain kannabiksen muodossa. Muutaman kerran on tullut polteltua, mutta ei sitä "jing ja jang" -fiilistä kovin usein jaksa, ehkä hyvässä seruassa max kerran vuodessa. Muista päihteistä alkoholia tulee valitettavasti käytettyä, baareissa en onneksi pahemmin juokse.. 

Vierailija
68/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin 13-vuotiaana maria, en tykännyt ja koukkuun en jäänyt siis.

Vierailija
69/70 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä kirjoittaessani maailman vaarallisimman huumeen vaikutuksen alaisena. Sai kyllä myyjä kuulla kunniansa tätä paskaa minulle myydessään. Kehtaakin, mokoma jaella halvalla näin vahvoja aineita. Kyse siis Alkosta ostetusta viinistä.

Vierailija
70/70 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

njet njet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme