Miksi Argentiinalla ei ole yhtään mustaihoista pelaajaa?
Kommentit (13)
Ne on oppineet pelaamaan! Ihminen oppii kun opettelee ja harjoittelee oppimaansa.
Argentiinassa ei oo sosiaaliturvaa nii Afrikka ei tunge sinne.
Mikai jonkun pelaajan ihonväri kiinnostaa sinua niin kovin?
Mitä pelaajaa?
Pleikkarin pelaajaa?
Golfin pelaajaa?
Pokerin pelaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Ovat rasistisia pohjimmiltaan. Ovat myös ns. rodullisesti puhtaimpia eurooppalaisten jälkeläisiä, kuten Höyry Häyrinen sanoi selostuksessaan aikanaan.
Hienoa että rotuhygienia on vielä voimissaan edes jossain päin maailmaa...
Vierailija kirjoitti:
On tainnut joskus olla.
Ei ole, ota selvää asioista ennen kuin tuut tänne tyhmyyttäsi esittelemään.
Miksei mustan Afrikan mailla ole valkoihoisia pelaajia? Eikä yhdessäkään Eurooppalaisessa joukkueessa ole romaneita. Voi, voi.
Argentiinassa ei tainnut olla orjaplantaaseja kuten esim. Brasiliassa. Pampalla viljeltiin karjaa.
Argentiinan futareilta on kielletty raiskaaminen
Miksi luulet että Hitlerin kaverit loikkasivat Argentiinaan kun tuli Saksassa tupenrapinat?
Selkeästi mustat argentiinalaiset ovat ilmeisesti vain pieni väestönosa. Mustien orjien jälkeläiset vahvasti sekoittuneet muihin väestöryhmiin.
Ovat rasistisia pohjimmiltaan. Ovat myös ns. rodullisesti puhtaimpia eurooppalaisten jälkeläisiä, kuten Höyry Häyrinen sanoi selostuksessaan aikanaan.