Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut/käyttänyt huumeita?

Vierailija
15.04.2010 |

Mitä? Minkä ikäisenä? Kokeilitko kerran vai käytitkö pitkään? Miten pääsit irti?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut enkä muista että olis koskaan tarjottukaan.

Näissä vastauksissa ei ollut mitään niin upeaa kuvausta vaikutuksista että haluttaisi lähteä kokeilemaan -edes sitä kannabista jota joku niin kovasti suositteli että kannattaa kokeilla!

Vierailija
42/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana poltin pilveä ehkä 4 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia ja poltan tupakkaa. Kannabista on tullut polteltua ja kokonaisia muskottipähkinöitä kokeiltua. Ekstaasia ja LSD'tä haluaisin seuraavaksi.

Vierailija
44/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:12"]

Olen kokeillut parikymppisenä. Kannabista, ekstaasia ja amfetamiinia, pari-kolme kertaa kutakin sorttia. Aika lailla surkeita kaikki, fiilikset lähinnä ahdistavia ja muistot unenomaisia. En tosiaankaan ymmärrä kuka käyttää ja vielä maksaa tuollaisesta paskasta, puhumattakaan että jää koukkuun tuollaiseen sontaan.

Alkoholin vaikutuksen alaisena sata kertaa mukavampaa ja tiedät tasan tarkkaan milloin vaikutus loppuu ja millainen oli siitä seuraa. En kadu kokeilujani, tiedänpähän mistä mm. työssäni puhun, mitä en elämääni halua ja että huumeet on oikeesti aika luusereiden touhua :P

[/quote]

Okei, mutta kerro nyt herranjestas miksi alkoholi on vähemmän luusereiden touhua? :D Siksikö, että sinun muistikuvasi kokemuksesi ovat negatiivisempia? Mieletöntä argumentointia, mieleni on puhallettu :D:D

[/quote]

Haha joo, arvasin että joku valopää tarttuu tuohon sanavalintaan. Alkoholinkäyttö ei ole luuserin touhua, jos käyttö on kohtuullista eikä aiheuta ongelmia käyttäjälle tai läheisille.

Huumeidenkäytön suhteen en näe sellaista mahdollisuutta kuin "kaman kohtuukäyttö". Se on aina tuomittavaa, ongelmallista ja rikollista. Poissulkien toki mm. kannabiksen ja amfetamiinijohdannaisten lääkekäyttö.

Vierailija
45/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:12"]

Olen kokeillut parikymppisenä. Kannabista, ekstaasia ja amfetamiinia, pari-kolme kertaa kutakin sorttia. Aika lailla surkeita kaikki, fiilikset lähinnä ahdistavia ja muistot unenomaisia. En tosiaankaan ymmärrä kuka käyttää ja vielä maksaa tuollaisesta paskasta, puhumattakaan että jää koukkuun tuollaiseen sontaan.

Alkoholin vaikutuksen alaisena sata kertaa mukavampaa ja tiedät tasan tarkkaan milloin vaikutus loppuu ja millainen oli siitä seuraa. En kadu kokeilujani, tiedänpähän mistä mm. työssäni puhun, mitä en elämääni halua ja että huumeet on oikeesti aika luusereiden touhua :P

[/quote]

Okei, mutta kerro nyt herranjestas miksi alkoholi on vähemmän luusereiden touhua? :D Siksikö, että sinun muistikuvasi kokemuksesi ovat negatiivisempia? Mieletöntä argumentointia, mieleni on puhallettu :D:D

[/quote]

Haha joo, arvasin että joku valopää tarttuu tuohon sanavalintaan. Alkoholinkäyttö ei ole luuserin touhua, jos käyttö on kohtuullista eikä aiheuta ongelmia käyttäjälle tai läheisille.

Huumeidenkäytön suhteen en näe sellaista mahdollisuutta kuin "kaman kohtuukäyttö". Se on aina tuomittavaa, ongelmallista ja rikollista. Poissulkien toki mm. kannabiksen ja amfetamiinijohdannaisten lääkekäyttö.

[/quote]

Että yksi jointti esim. lauantai-iltaisin on aina tuomittavaa, ongelmallista ja rikollista? Hyvin on taas propaganda ja "valistus" uponnut.....

Muutenkin, missä on rikoksen uhri tässä tapauksessa?

Vierailija
46/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Vierailija
47/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä aio kokeilla. Elämä maistuu tosi hyvältä ilman huumeita eikä ole tarvetta paeta todellisuutta!

En ole myöskään rikollinen, inhoan ihmisiä jotka yllyttävät lapsia ja nuoria huumeiden pariin.

Ammatin puolesta olen jotunut näkemään liian paljon pahaa mihin huumeet johtaa, ihan sairasta. Se maailma ei ole todellakaan kaunis.

Vierailija
48/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä kyllä kannabiksesta. Itse olen koittanut vasta muutaman kerran ja fiilis mikä siitä on tullut on ollut aika uskomaton. Sitä ei oikeen osaa kuvailla ennenkuin sen kokee itse. Itellä tuntuu vaikuttavan aika psyykkisesti, elämä kulkee ikäänkuin valokuvissa, pystyn keskittymään vain yhteen asiaan, ikäänkuin jos puhun kaverin kanssa ja vieressä oleva kaveri liittyy mukaan, en niinsanotusti pysty kuulemaan häntä, päässä pyörii vähäsen, olo tuntuu jotenkin etäiseltä, ikäänkuin et olisi paikalla. Tosi vaikea kuvailla fiilistä mutta itselle tuntuu toimivan mainiosti. Ekan kerran kun koitin kannabista tuli vähän paniikki kun ei tajunnut mitä tapahtuu ja kaikki tuntui niin epäaidolta. Nyt pari kertaa myöhemmin osaa antautua sille fiilikselle ja nauttia siitä. Baarissa tai vastaavassa en kuitenkaan uskaltaisi poltella koska pilvessä en huomaisi mitään jos joku tulisi pöllimään esim. lompakon taskusta. Fiilis on niin eri kännissä kuin pilvessä.

Vierailija
49/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut noin sataa erilaista psykoaktiivista yhdistettä. Kannabista poltan edelleen noin kerran viikossa.

Vierailija
50/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2010 klo 16:23"]Saattaa lisäksi laukaista psykoosin.

Miltä se sitten tuntuu. Aika pöljä olo mulle ainakin tuli. Teki tosiaan mieli syödä kaiken aikaa, ruoka jotenkin maistui paremmalta. Muisti pätki. Ei mitään suurta elämystä eikä euforiaa.

[/quote]

Alkoholi voi laukaista psykoosin kaikille, ei siis vain niille, jotka ovat alttiita psykoosille, kuten kannabis voi vaikuttaa.

Vierailija
51/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kannabiksta, piriä, koksua, herskaa, essuja.

Surullista.

Vierailija
52/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista silloin tällöin, joskus tulee polteltua viikko. Ei vieroitusoireita eikä myrkytystiloja kuten alkoholista. Pilasin nuoruuden holilla joten kannabis toimii vaihtoehto päihteenä. Muutkin psykedeelit kiinnostavat kuten lsd, mutta ennen kokeilua täytyy olla pitkään selvänä ja elämä hallinnassa. Väitän että kontrolloin paremmin elämääni näin, vaikka joudunkin rikkomaan lakia.

Vierailija
53/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kannabista, LSD:tä, MDMA:ta, psykedeelisiä sieniä, kokaiinia, amfetamiinia ja joitain muuntopsykedeelejä. Psykedeelit ja kannabis olivat ainoita joiden käyttöä jatkoin kertakokeilun jälkeen, sillä niistä sain irti jotain toisin kuin muista aineista. Käytin muutaman vuoden satunnaisesti kunnes kiinnostuslopahti, en kokenut saavani niistä enää mitään irti. Positiiviset vaikutukset ovat jatkuneet tähän päivään, ja uskon niiden kestävän kuolemaani asti.

Vierailija
54/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä alkoi hamppukokeilut, 18-vuotiaana polttelin pilvee varmaan puolivuotta, sivussa olen kokeillut ekstaaseja. Ei toiminu, sitten subutexiä, lääkkeiden runsasta väärinkäyttöä, stimulantteja.. Tämä show kesti vajaa pari vuotta. Viekkareita oli, psyykkisiä ongelmia tuli, huumeet unohtu kokonaan siinä vaiheess ku rahat vietiin ja seura vaihtui alta aikayksikön. Älkää kokeilko.

Alkoholiaki olen runsaasti käyttänyt, mutta kunnes ostin unelmieni auton, väheni alkoholikin kohtuu käyttöön :)

Vierailija
55/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:12"]

[/quote]

Vierailija
56/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt huumeita. Kannabista poltan useamman kerran viikossa, monta kertaa päivässä.

Ainoa huume, jota olen kokeillut, on alkoholi. Hararat muistot, karmea krapula ja morkkis, aggressiivista käyttäytymistä, helvetinmoiset laskumässyt ja välit poikki ystävän kanssa.

En käytä enää.

Vierailija
57/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkea on tullut kokeiltua, paitsi herskaa. Ganjabista polttelen säännöllisen epäsäännöllisesti. Kaiken maailman propagandahöpinät, että kerrasta jää koukkuun vain lisäävät nuorilla kielletyn hedelmän himoa.

Käyn vakitöissä asiantuntijatehtävissä. Päihteistä suurimmat ongelmat on aiheuttanut alkoholi.

Vierailija
58/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, enkä usko että enää kokeilenkaan (olen 38 - vuotias, kahden lapsen äiti) Nuoruuden kaveriporukoissa kaikki polttivat pilveä ainakin jonkin verran. Oli yleisesti tiedossa että minä en polta. Sätkä hyppäsi aina minun yli ilman eri sanomista. Paras ystäväni sai kerran erittäin pahan paniikkikohtauksen pilvenpoltosta ja meinasi hypätä liikkuvasta junasta. Sen jälkeen sanoin hänelle että jos vielä kuulen tai näen että hän käyttää mitään käräytän hänet poliisille. Muutkin polttelijat alkoi sitten pelätä minua. Ja nyt kun ajattelee, niin ei haittaa yhtään. Osa tuosta porukasta on ihan tavan ihmisiä, osa kuoli jo silloin nuorena ja osa on ihan deekiksellä ja tehtailee pikkurikoksia. Olen oikeastaan vähän ylpeä siitä etten koskaan taipunut, vaikka sosiaalinen paine oli kova.

Vierailija
59/70 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutex, pamit, kannabis 20-24 -vuotiaana.

Noista vain kannabis nyt käytössä.

Vierailija
60/70 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä kaytin huumeita pari kymmentä kertaa nummelassa oman vauvan vierellä. laitoin mun vauvan uuniin nyt istun vankilassa elinkautista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän