Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälvivä ystävä

Vierailija
15.03.2024 |

Minulla on ystävä, joka aina nälvii minua. Usein ulkonäköön liittyen. Ne kommentit tulevat aina ihan yhtäkkiä. Onko teillä tällaisia ihmisiä lähipiirissänne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta jos olisi, ei olisi kauaa. Ei tuollainen ole mikään ystävä.

Vierailija
2/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka nälvii sinua, ei ole ystäväsi.

Ei, minulla ei ole tuollaisia ihmisiä lähelläni.

Jos joku nälvii, siirrän hänet ulkokehälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano hänelle, että sinä se osaat tuon nälvimisen taidon. 

Ei ole, valitsen ystäväni. 

Vierailija
4/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna konkreettisia esimerkkejä, vaikka vähän muunnellen

Vierailija
5/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En pidä lähipiirissä koskaan tuollaisia henkilöitä, lentää ulos kuin leppäkeihäs (sanonta). Mikä sua pidättelee että olet hänen seurassa. 

Vierailija
6/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä muuta seuraa tai olla mieluummin vaikka yksin. 

Vierailija
7/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En pidä lähipiirissä koskaan tuollaisia henkilöitä, lentää ulos kuin leppäkeihäs (sanonta). Mikä sua pidättelee että olet hänen seurassa. 

En tiedä. Huomasin tämän hänen veemäisen tyylinsä vasta kun olimme jo olleet tuttuja pidemmän aikaa. Ei ole helppoa yhtäkkiä lopettaakaan tuttavuutta. 

Vierailija
8/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeuksia tunnistaa nälvintää

Vierailija
9/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Huomasin tämän hänen veemäisen tyylinsä vasta kun olimme jo olleet tuttuja pidemmän aikaa. Ei ole helppoa yhtäkkiä lopettaakaan tuttavuutta. 

Kyllä on. Vai pelkäätkö jotain kostoa jos katkaiset välit? Oletteko osa samaa harrastuspiiriä tms?

Vierailija
10/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Vai pelkäätkö jotain kostoa jos katkaiset välit? Oletteko osa samaa harrastuspiiriä tms?

Olemme osa samaa kaveripiiriä. Vasta kun aloimme viettää aikaa myös kahdestaan, huomasin tämän piirteen että hän onkin luonteeltaan aika mulkku, mutta osaa teeskennellä ystävällistä. 

Vierailija
11/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme osa samaa kaveripiiriä. Vasta kun aloimme viettää aikaa myös kahdestaan, huomasin tämän piirteen että hän onkin luonteeltaan aika mulkku, mutta osaa teeskennellä ystävällistä. 

Okei no sitten ei auta kuin ottaa etäisyyttä äläkä hengaile enää kahdestaan

Vierailija
12/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viilennä välejä pikkuhiljaa. Arvosta omaa aikaasi, vietä se sellaisessa seurassa missä viihdyt. Et ole nälvijälle mitään velkaa.

Itse olen lopettanut yhteydenpidon ystävään jonka olen tuntenut 40 vuotta. Eli ollaan tunnettu ihan pikkulapsista alkaen. Ei hän aina ole ollut ilkeä, eikä toki ollut helppo päätös tehdä näin. En ota itse yhteyttä ja jos ottaa minuun niin vastaan jotain lyhyesti ja lopetan keskustelun nopeasti, eli en itse kysy mitään tms. Voihan tilanne joskus vielä muuttua. Kyllä tuohon 40 vuoteen nyt jo mahtuu vuosia, kun ei olla oltu tekemisissä ja sitten välillä taas enemmän.

Vierailija
13/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viilennä välejä pikkuhiljaa. Arvosta omaa aikaasi, vietä se sellaisessa seurassa missä viihdyt. Et ole nälvijälle mitään velkaa.

Itse olen lopettanut yhteydenpidon ystävään jonka olen tuntenut 40 vuotta. Eli ollaan tunnettu ihan pikkulapsista alkaen. Ei hän aina ole ollut ilkeä, eikä toki ollut helppo päätös tehdä näin. En ota itse yhteyttä ja jos ottaa minuun niin vastaan jotain lyhyesti ja lopetan keskustelun nopeasti, eli en itse kysy mitään tms. Voihan tilanne joskus vielä

Mulla oli sama tilanne ja lopulta feidasin / ghostasin kokonaan. Olin liian monta vuotta katsonut erinäisiä tapahtumia läpi sormien kunnes ne kaikki alkoivat vain vyöryä tajuntaan kun ei tuo ihminen yhtään sen tilannetajuisemmin tai ystävällisemmin käyttäytynyt kuin aikaisemminkaan, päinvastoin. Sain vedottua yhteen tiettyyn tuoreeseen tapahtumaan mutta en tiedä tajusiko hän koskaan kuinka huonosti oli minua kohdellut käytännössä koko ystävyytemme ajan. En jäänyt ikävöimään.

Vierailija
14/14 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen on vähän kuin huono parisuhde. Toisesta paljastuukin epämiellyttäviä piirteitä ja sitten on vaikeaa hankkiutua hänestä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi