Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi korrektia järkätä synttärit, valmistujaiset ym juhlat ravintolassa niin,

Vierailija
15.04.2010 |

että vieraat maksavat itse laskunsa? Mun yks kaveri tekee aina näin, ja vähän alkaa nyppiä ostaa aina lahja ja mennä ojentamaan se kaverin valkkaamaan kalliiseen ravintolaan, ja maksaa itse ruokansa. Itse ajattelen, että sankari järkkää juhlat ja TARJOAA jotain vieraille, jotka sitten ehkä tuovat lahjoja...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen juhlimisen pidä olla mitään vaihtokauppaa, et paketti illallisesta, ruusu skumpasta...

Juuri näin. Hassua minusta miettiä, saiko juhlista riittävästi tarjottavia, että kannatti antaa lahja :-D

Vierailija
22/23 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä köyhäily ärsyttää. Että pitää ostaa omat viinat kalliista baarista. Kyllä on paljon hauskempia olleet sellaiset häät joissa on tarjoilu ja joihin tuleminen ei maksa! En kyl ite kehtais häävierailla mitään maksattaa... Eiks voisi vaikka bändistä tinkiä tai jostain saatanan tiarasta =DD

Tai sitten vaihtoehtoisesti ollaan kovin varakkaista tai otetaan rutkasti lainaa :).

Minä ymmärrän ihan hyvin, että häävieraille ei välttämättä ole ns piikki auki. Olen ollut häissä, joissa ei ollut lainkaan alkoholia; häissä, joissa oli alkumalja ja ruokaviinit ja sen jälkeen sai baarista hakea, jos halusi; häissä, joissa oli vain boolia jne. Jokainen tyylillään. Ja ihan mukavaa kaikissa oli. Tosin en muutenkaan mene häihin "viinaa" juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maailman maissa asuessani olen törmännyt moniin tapoihin ystäväpiireissäni.

Jossain kaikki maksoivat automaattisesti itse ja usein myös synttärisankarin lasku kuitattiin kavereiden kesken.

Toisaalla sankari maksoi koko seurueen ruoat ja ruokajuomat - usein buffet-tyyppisestä tarjoilusta ja mitä sen lisäksi tilattiin, jokainen maksoi itse.

Olenpa ollut sellaisessakin maassa, jossa oli ihan tavanomaista maksaa myös naapuripöydän lasku, jos nyt heidän kanssaan jotain juteltiin illan aikana. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme