Minä myönnän: enemmän kuin hiustenväri naisten viehättävyyteen vaikuttaa
rintojen koko, pilke silmäkulmassa ja hymy.
-hymyilevä mies
Kommentit (51)
Minulla on parempaakin tekemistä kuin miettiä mikä arvon miehille kelpaa!
kompensoi hyvin tuota rintojen kokoa ja pilkettäkin tuntuu olevan silmäkulmassa ;)
Joten miksei olisi mahkuja ;)
-hymyilevä mies
PS: älä miesten vuoksi ota implantteja
Minulla on parempaakin tekemistä kuin miettiä mikä arvon miehille kelpaa!
Mistä saa puutarhaan edullisimmat perennat?
Onko Danonen Actimelissä lisättyä sokeria vai makeutusaineita?
Näyttääkö mun peba isolta nää shortsit päällä?
-hymyilevä mies
ole koskaan ajatellut, että elämäntehtäväni on miellyttää miehiä.
mulla olis kyllä todella tiukka pillu. Enkä siis keksi mitään keinoa, miten pitää sitä sua varten näkyvillä?
kai se kuitenkin vähän kiinnostaa, että mikä meitä miehiä kiinnostaa?
-hymyilevä mies
se ei kai näy päällepäin? Joten miksi värkkiä pitäisi näkyvillä esitellä?
-hymyilevä mies
-hymyilevä mies
Naimisissa olen silti ollut jo 20 vuotta.
Mitenhän tässä näin on päässyt käymään.
-hymyilevä mies
Naimisissa olen silti ollut jo 20 vuotta.
Mitenhän tässä näin on päässyt käymään.
muita näköjään kiinnostaa.Tämä ketju kerää lukijoita kuin kärpäspaperi kärpäsiä...
-hymyilevä mies
Kummasti sitä esim. ylipainoisten haukkumisketjuissa ym. ollaankin kiinnostuneite miesten mielipiteistä. Mutta tässä ketjussa ei pätkääkään. Minä voin reilusti myöntää, että kyllä minusta on kiva olla viehättävän näköinen. Ja näin sanon vaikka olen ollut 10 vuotta onnellisesti naimisissa, jos se nyt on jokin mittari.
...mulla on tosi pienet rinnat, mutta erittäin hyvin muodostunut peba. Pärjäänkö sillä?
-hymyilevä mies
Käsittääkseni tää ketju käsittelee sitä, mikä sua kiinnostaa. Mä olen tavannut mm. miehen, jota kiinnostaa kaljut naiset, miehen, jota kiinnostaa meikkaamattomat silmälasipäiset naiset sekä miehen, jota kiinnostaa läskit naiset.
Mä haluan miellyttää ensisijaisesti itseäni. Mies on kuitenkin mut valinnut puolisokseen, joten joku varmaan mussa miellyttää häntäkin.
Kummasti sitä esim. ylipainoisten haukkumisketjuissa ym. ollaankin kiinnostuneite miesten mielipiteistä. Mutta tässä ketjussa ei pätkääkään. Minä voin reilusti myöntää, että kyllä minusta on kiva olla viehättävän näköinen. Ja näin sanon vaikka olen ollut 10 vuotta onnellisesti naimisissa, jos se nyt on jokin mittari.
pieni ylipaino tai pyöreys,ns. rehevyys ei ole ollenkaan pahasta naisella. Teillä itsellänne on jotenkin kieroutunut kauneuskäsitys tältä osin.
Muodokkuus on seksikästä.
-hymyilevä mies
...mulla on tosi pienet rinnat, mutta erittäin hyvin muodostunut peba. Pärjäänkö sillä?
ei se ihan täysin kompensoi, mutta hyvähän se on, että jotain on ;)
Josta tarttua.
-hymyilevä mies
koska olen yksinkertainen.
-hymyilevä mies
että vastaajat on samoja? "Täällä" kun käy aika paljon porukkaa, eikä kaikki ihmiset vastaa samoihin ketjuihin.
ylipainoisten naisten ketjua ja vastaillut sinne.
Ihmisillä on erilaisia arvoja. Hyvä niin. Minä hyväksyn, että ihmiset arvostavat eri asioita. Opettele sinäkin hyväksymään se, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.
Elämä on silloin helpompaa.
koska olen yksinkertainen.
-hymyilevä mies
keskustella asioista ihan omana itsenäsi?
Vai miksi moinen feikkaus?
-hymyilevä mies
Monia tuntuu kiinnostavan.
että vastaajat on samoja? "Täällä" kun käy aika paljon porukkaa, eikä kaikki ihmiset vastaa samoihin ketjuihin.
onko sama, onko luomua vai implanttia? mulla on tosi pienet, mutta olen rikas ja pilkettä silmässä, onko mitään mahkuja?