Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen pituus ja paksuus?

Vierailija
16.11.2010 |

Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

1 alle 12cm pitkä ja 3cm paksu

2 sama

3 14-18 pitkä, 3,5-5 paksu

4 17/4,5

5 18/4,5

Vierailija
2/130 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. liian pieni on alle 17 cm pitkä ja alle 5 cm paksu

2. 17 cm pitkä ja 4,5 cm paksu(oman kaluni, eipä sille mitään voi)

3. 17-21 cm pitkä ja 5-6 cm paksu

4. ison raja on 18/5

5. 20 cm pitkä ja 5,5 cm paksu

Jotta kenellekään ei jää epäselväksi, olen hetero. Vaimollani on nykyään erittäin väljä emätin. Yksi synnytys takana.

Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne? 1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? 2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)? 3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? 4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? 5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun mitat Pituus 14 cm oikea oppisesti mitattuna.Jäykällä viivottimella peniksen päältä siten että viivotin painetaan kiinni mahaan.Oikea peniksen paksuus saadaan mittaamalla ympärysmitta ja minulla sen on 14 cm.Googletin taulukon peniksen pituus ja paksuus ja sieltä seuraavaa tietoa.

225 miehellä lyhyempi 80 yhtä pitk 649 pitempi.

801 ohuempi 115 yht paksu 80 paksumpi.

En tiedä mutta ennen vaimoani minulla oli paljon naisia ja jokainen ihasteli miten iso se on ?

Ehkä se paksuus saa sen näyttämään isolta tai sitten naiset olivat kohteliaita ja pönkittivt miehistä itsetuntoani ?

Enpä osaa sanoa mikä on ihanne peniksen koko miehen mutta naiset ovat tosiaan alla huokailleet ihanaa.

Vierailija
4/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, mitä väliä sillä on jos toinen osapuoli on tyytyväinen. Miksi kulleja pitää näillä palstoilla aina mittailla?, toisinaan jotkut nostavat omaa egoaan ja laittaa jättimitat. En ymmärrä.M45.

Vierailija
5/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten egoa voi nostaa laittamalla jättimitat? Oletko hieman henkisesti vajaa? nostaa egoaan tuntemattomien ihmisten silmissä? Ei sinullakaan järki päätä pakota, kannattaa laittaa pipo päähän ennenkuin loputkin aivoista jäätyy...

Tyytyväinen voi olla, vaikka peniksen koko ei olisikaan täydellinen. Mutta tästähän ei ollutkaan kysymys, et vain tajua tätä, koska järkesi on jäässä.

Heippa, mitä väliä sillä on jos toinen osapuoli on tyytyväinen. Miksi kulleja pitää näillä palstoilla aina mittailla?, toisinaan jotkut nostavat omaa egoaan ja laittaa jättimitat. En ymmärrä.M45.

Vierailija
6/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten egoa voi nostaa laittamalla jättimitat? Oletko hieman henkisesti vajaa? nostaa egoaan tuntemattomien ihmisten silmissä? Ei sinullakaan järki päätä pakota, kannattaa laittaa pipo päähän ennenkuin loputkin aivoista jäätyy...

Tyytyväinen voi olla, vaikka peniksen koko ei olisikaan täydellinen. Mutta tästähän ei ollutkaan kysymys, et vain tajua tätä, koska järkesi on jäässä.

Heippa, mikä minulta jää tässä muka huomaamatta? onko sinulla se prinssinakki kun noin kimmastut. kannattais pysyä poissa, jos kerron että mitä väliä kullin koolla jos on osapuolikin tyytyväinen. Niin yks vetää herneet nenään, voit puolestani vetää vitun päähäsi. Minä säälin sinua ha ha ha.

Vierailija
7/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten egoa voi nostaa laittamalla jättimitat?

Näköjään vaan vaikkapa tuo 3 haluaa vähätellä 17 senttistä, vaikka se kaikkien tilastojen mukaan on harvinaisen iso. Eikä tuo toinen (M45) asiaa ihmetellytkään kuulostanut tyytymättömältä omaansa. Ihmetteli vain (niinkuin minäkin), että miksi jotkut ilmoittelevat jättimittoja. Jollakulla toisella tässä kyllä näyttää olevan se pipo hukassa.

Vierailija
8/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei juurikaan ole väliä, kunhan ei ole liian pitkä = jopa kipua aiheuttava. Paksuhko on mukavampi kuin aivan ohut. Tanakasta tulee niin mukava, venyvä ja täyteläinen olo. Tärkeämpää kuin penis on esim. katsekontakti, hellyys, kyky hyväillä luovasti, vaihtelevasti, joskus yllättävästikin. Pidän siitä tunteesta, että mies todella haluaa minua, joten terhakasti seisova penis on toki kiva. Jos penis on melko symmetrinen, miehen kokoon sopiva ja siisti, se on kauniskin. Unelmapenis ei ole jättisuuri, mutta mielellään innokas. Mielelläni myös otan suihin. En ole kiinnostunut muista kuin vakikumppaneista. :)

Vierailija
9/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, kiitos sinulle. Olen kanssasi samaa mieltä ja siis täysin samaa mieltä. Hän kertoi rehellisen mielipiteen, eikä mitään sellaista että minulla on järki jäässä. Säälin sellaisia arvostelijoita.

Vierailija
10/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty mielipidettäsi, onko koolla väliä vaan kysyttiin ihannekalua. Niin ja olen nro3 "prinssinnakki". Joku nainen tai mies itse voi olla tällaiseen "ihan tyytyväinen". Itse en ole, mutta mahdollista se on joillekin. Voisit häipyä palstalta ellet osaa pysyä asiassa. Ei tämä ole mikään eläkeläisten ajanvietepalsta, jossa pitää sanoa mielipiteensä joka helvetin asiaan, vaikka sitten aiheen vierestä. Vrt. keskustelu "kipeytyykö pillu nuolemisesta" niin eiköhän M45 keksi siihenkin jotain vastausta ihan väkisin...

Heippa, mikä minulta jää tässä muka huomaamatta? onko sinulla se prinssinakki kun noin kimmastut. kannattais pysyä poissa, jos kerron että mitä väliä kullin koolla jos on osapuolikin tyytyväinen. Niin yks vetää herneet nenään, voit puolestani vetää vitun päähäsi. Minä säälin sinua ha ha ha.

Vierailija
11/130 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sinäkin säälit joitain, olet ilmeisimmin pääsemässä yli itsesäälistäsi? Olet siis ap ja M45?

Miksi sinua kiinnostaa tehdä tuollainen kysely, kun sehän riittää, että ollaan tyytyväisiä penikseen?

Heippa, kiitos sinulle. Olen kanssasi samaa mieltä ja siis täysin samaa mieltä. Hän kertoi rehellisen mielipiteen, eikä mitään sellaista että minulla on järki jäässä. Säälin sellaisia arvostelijoita.

Vierailija
12/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2011 klo 14:15"]

Hienoja kommentteja keskustelu täysi tästä ikuisuusasiasta! On kellä oikeasti, mitä on, niin kyllä ikävä kyllä on todettava, että sillä koolla merkitystä on ja aika paljon. Itsellä on (ihan rehellisellä mittauksella) 18 cm pitkä ja ympärysmitta 14 cm. Tilastollisesti pitäisi olla tyytyväinen, mutta käytäntö on toinen. Ei tuollaisella juhlita, sillä ruuvin ja mutterin pitää sopia toisiinsa. Minulla on ihana nainen, mutta naiminen on kuin heittäisi nakkia porttikonkiin, jos hän on kunnolla märkä. Rohkenisin niin väittää, vaikkei ole valitellut ääneen, että hänen ihannekokonsa olisi n. 20/15. Naisille: mitatkaa ja testatkaa vaikka dildoilla, mikä on teidän ihannekokonne, sillä se on yksilöllinen juttu.

[/quote]  joo itsellä samoissa mitoissa riittää useimmille.. pienempikokokoiselle naiselle liian iso saa varoa kun työntää loppuun asti kyllä tuo jo tuntuu melkein kaikille on tietenki olemassa sellaisia joille ei riitä mikään mut sekin hoituu kun käyttää reilusti aikaa parin tunnin paneminen riittää vähäksi aikaa kaikille puolen tunnin tauko ja homma jatkuu ..näitäkin on ..

Vierailija
13/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se penis sitten 10 tai 20 cm pitkä, ei väliä, kunhan se seisoo ja pysyy pystyssä! ei siitä isostakaan peniksestä hyötyä ole, jos ei seiso. ketuttaa vaan!

Vierailija
14/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:31"]

Oli se penis sitten 10 tai 20 cm pitkä, ei väliä, kunhan se seisoo ja pysyy pystyssä! ei siitä isostakaan peniksestä hyötyä ole, jos ei seiso. ketuttaa vaan!

[/quote]

jos peukalo tuntuu yhtä hyvältä kuin penis, niin silloin ei varmaan ole väliä mitä sinne pimppiin lykkii. Onhan noita seisokkiongelmia pienimunaisellakin. 3/4 jäykkä iso on parempi kuin pieni joka ei seiso.

Vierailija
15/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17,5/5,5 T.M33

Vierailija
16/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmapaksuus olisi sama kuin HK:n sinisessä ja pituus vaikka 15 cm (reilusti lyhyempikin kelpaa jos paksuudessa löytyy :D).

Vierailija
17/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hwhhheheh

Vierailija
18/130 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:04"]

Unelmapaksuus olisi sama kuin HK:n sinisessä ja pituus vaikka 15 cm (reilusti lyhyempikin kelpaa jos paksuudessa löytyy :D).

[/quote]

No sitä saa kaupasta. On muuten Siwan säpinätarjouksissa 5.2 asti 3,50e 2pkt:ia

et ei heti lopu kesken ja Siwa palvelee sunnuntainakin. :) T.M33

Vierailija
19/130 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2011 klo 14:54"]

Itsellä on (ihan rehellisellä mittauksella) 18 cm pitkä ja ympärysmitta 14 cm. Tilastollisesti pitäisi olla tyytyväinen, mutta käytäntö on toinen. Ei tuollaisella juhlita, sillä ruuvin ja mutterin pitää sopia toisiinsa. Minulla on ihana nainen, mutta naiminen on kuin heittäisi nakkia porttikonkiin, jos hän on kunnolla märkä.

Tuolla melan koolla melkein jokaiseen naiseen sattuu. Luulen, että jos ei sulla tunnu missään, niin sulla on jotain vialla. Kannattaa käydä lääkärissä. Onko sut ympärileikattu? Se voisi selittää tunnottomuutesi.

Mistä tiedät? 14 cm ympärys on ihan normaali. Miksi se siis sattuisi? Puurot ja vellit pahasti sekaisin. Se, että 18 cm PITKÄ tökkii suurta osaa kivuliaasti pohjaan/kohdunnapukkaan, ei liity mitenkään siihen, että tuon PAKSUINEN ei takaa kantajalleen nautintoa, koska emättimiä on eri kokoisia.

Kyse on varmaankin tästä seksologin kuvaamasta asiasta:

"Huomioitavaa kuitenkin on, että emättimen seinämiin kohdistuva venytys on useille naisille mielihyvää tuottavaa, eli siten suuri penis tai dildo voi tuottaa enemmän mielihyvää kuin pienikokoinen. Koska seksuaalinen mielihyvä muodostuu monesta muustakin asiasta kuin vain fyysisistä tuntemuksista, ei ainoastaan sisään pantavan kokoon voi juuttua. Ennen orgasmia, mikäli nainen on hyvin kiihottunut, tapahtuu emättimen pohjukassa nk. palloontuminen. Tämä tarkoittaa sitä, että emättimen peräosa laajenee voimakkaasti, jopa siten, että oli sisällä oleva "esine" minkä kokoinen tahansa, se ei riitä täyttämään palloontumisaluetta. Jotkut miehet kuvaavat kokemusta omasta näkökulmastaan sanomalla, että "pito katoaa" ja naiset omasta näkökulmastaan, että "sillä oli niin pieni"."

lähde: http://www.iltalehti.fi/seksologi/200702165734784_sx.shtml

Vierailija
20/130 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? -Pituus: alle 12cm ja paksuus alle 3cm

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)? -12cm pitkä vähintään ja 3,2cm vähintään

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? - 12-17cm ja 3-4,9cm

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? -17cm pituudelta ja yli 5 cm paksuudelta

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus? -15cm pitkä ja vähän yli 4cm paksuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi