Eikö monet käy aamulal suihkussa tai edes pese kainoaloita???
Lueskelin tuota aamutoimet-ketjua ja monet selviytyy näköjään aamutoimista vartissa, mutta nämä ihmiset ei maininnneet aamutoimissaan muuta pesua kuin hampaiden pesun. Tuntuu tosi ällöttävältä, että joku ei siis käy aamulla suihkussa? Tai EDES pese kainaloita ja alapäätä, huh, onko tällaisia ihmisiä?
Kommentit (105)
Jo koulussa terveystiedon tunnilla opetettiin, että kasvot, kainalot ja alapesu pitää tehdä joka aamu.
Että muuten haisee ihmisten nenään. Ja koulussakin jumppatunnin jälkeen jokainen likka huuhteli vähintään kainalot.
En voisi kuvitellakaan lähteväni töihin tai aloittamaan yleensäkään päivää edes lomalla peseytymättä.
En voisi kuvitellakaan meneväni nukkumaan, meneväni puhtaisiin lakanoihin peseytymättä.
Ai niin, vaihdat tietysti lakanat joka päivä...
kun mene puhtaana nukkumaan. mun mielestä on tärkeintä käydä illalla suihkussa niin on koko yön ja seur. päivän puhdas. en ikäpäivänä vois nukkua käymättä suihkussa. mahtaa olla paskainen peti niillä jotka vain aamulla käy suihkussa, vai käyttekö aamuin illoin suihkussa? itse en koe siihen tarvetta.
olin muuten just tunnin hikilenkillä ja illalla olen käynyt suihkussa, en haise yhtään hielle vaikken edes dödöä ole laittanut. kaikki ei ole niin saastaisia.
Sustahan lemahtaa niin järkyt hajut, ettei ole tosikaan.
jos olet niissä jo yhden yön nukkunut, onko ne enää puhtaat? Ai niin, vaihdat tietysti lakanat joka päivä...
Meninhän sinne puhtaana. ;)
En usko olevani aamusuihkuilijoita likaisempi, vaikken aamuisin käykään suihkussa. Käyn kuitenkin joka päivä, mutta iltaisin. En tajua miksi pitäisi mennä aamullakin, jos on jo illalla käynyt.
Päivän aikana nuhjaantuu, illalla lähden hikilenkille ja sen jälkeen tietysti peseydyn. Dödöä ja puhtaita vaatteita käytän. Makuuhuoneen ikkuna on ollut auki jo pari viikkoa, joten hiostavan kuuma siellä ei ole, päin vastoin.
Eikö aamuisin suihkussa kävijät peseydy urheilun jälkeen? Vai käyttekö suihkussa monta kertaa päivässä?
Kylläpä on aikuiset naiset epäsiistejä! Jo koulussa terveystiedon tunnilla opetettiin, että kasvot, kainalot ja alapesu pitää tehdä joka aamu.
Että muuten haisee ihmisten nenään. Ja koulussakin jumppatunnin jälkeen jokainen likka huuhteli vähintään kainalot.
tunnusmerkkeihin kuuluu myös se, että hän osaa analysoida saamaansa tietoa ja soveltaa sitä käytäntöön. Jos mun ei tarvitse peseytyä joka päivä (ts. en haise pahalta), niin miksi peseytyisin, kun se kuivattaa ihoa ihan älyttömästi?
Ajattelen omilla aivoillani, kiitos, enkä tukeudu pelkästään tietoon, jota olen saanut - wait for it - yläasteen terveystiedon tunnilla. (Meidän terveystiedon kirjassa muuten sanottiin, että jälkiehkäisy hoituu parhaiten ehkäisypillereiden poikkeuksellisella annostelulla. Tää on jäänyt päällimmäiseksi mieleen terveystiedosta.9
kun mene puhtaana nukkumaan. mun mielestä on tärkeintä käydä illalla suihkussa niin on koko yön ja seur. päivän puhdas. en ikäpäivänä vois nukkua käymättä suihkussa. mahtaa olla paskainen peti niillä jotka vain aamulla käy suihkussa, vai käyttekö aamuin illoin suihkussa? itse en koe siihen tarvetta.
olin muuten just tunnin hikilenkillä ja illalla olen käynyt suihkussa, en haise yhtään hielle vaikken edes dödöä ole laittanut. kaikki ei ole niin saastaisia.