Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö monet käy aamulal suihkussa tai edes pese kainoaloita???

Vierailija
08.04.2010 |

Lueskelin tuota aamutoimet-ketjua ja monet selviytyy näköjään aamutoimista vartissa, mutta nämä ihmiset ei maininnneet aamutoimissaan muuta pesua kuin hampaiden pesun. Tuntuu tosi ällöttävältä, että joku ei siis käy aamulla suihkussa? Tai EDES pese kainaloita ja alapäätä, huh, onko tällaisia ihmisiä?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en hikoile ollenkaan, en yöllä, en saunassa, urheillessa enkä edes synnytyksissä. Siksipä en käy saunassakaan, koska siellä on niin tukalaa, kun hiki ei tule. Siksi en myöskään urheile - enkä käy suihkussa.

Vierailija
22/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ripuleissa jos kerran henkilökohtaisen hygieniankin taso on noin surkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää ihmettele, että nykyään ihmiset on koko ajan vatsataudeissa ja ripuleissa jos kerran henkilökohtaisen hygieniankin taso on noin surkeaa.

suihkussa käy...just. Voisitteko te hygieniahysteerikot hieman rajoittaa? Kuuratkaa itse itseänne niin paljon kuin sielu sietää, vaikka verinahalle, mutta älkää tulko toisille urputtamaan peseytymisestä. Mä nyt joka tapauksessa peseydyn kuten itse parhaaksi näen, en niin kuin joku, joka ei ymmärrä, että kaikkien ei tosiaan tarvitse peseytyä joka pvä. Kiitos.

Vierailija
24/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytiin kerran viikossa saunassa, eikä meillä edes suihkua ollutkaan. KOskaan ei ollut mahatauteja.

Vierailija
25/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kainalot sun muut sitten aamulypsyn jälkeen.

Vierailija
26/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa joka päivä. Alapään pesen joka ilta. Aamuisin pesen vain hampaat ja joskus käyn aamulla suihkussa, jos en illalla jaksa.

Kysyin juuri mieheltäni (joka ihmetteli mitä nauran), haisenko. Hänen mukaansa en. Mutta tokihan av-mammakaarti voi väittää, että hän on pitkän parisuhteemme aikana tottunut tähän hien ja lian hajuun. Peseydyn kyllä hikisen liikuntasuorituksen jälkeen.

Vierailija
27/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi tarkka hajuaisti on.

Kummallista kuinka vieraantuneita ihmiset ovat luonnosta. Käydään pesemässä oma suojakerros pois, tavoitteena täysi hajuttomuus ja sitten suihkitaan jotain synteettistä hajustetta päälle.

Minun ominaistuoksuni on parhaimmillaan kahden päivän ikäsenä. Ja se EI tarkoita hienhajua! Mieskin tykkää ja nuuhkii.

Vierailija
28/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi tarkka hajuaisti on.

Kummallista kuinka vieraantuneita ihmiset ovat luonnosta. Käydään pesemässä oma suojakerros pois, tavoitteena täysi hajuttomuus ja sitten suihkitaan jotain synteettistä hajustetta päälle.

Minun ominaistuoksuni on parhaimmillaan kahden päivän ikäsenä. Ja se EI tarkoita hienhajua! Mieskin tykkää ja nuuhkii.

ja se peseytyy joka toinen/kolmas pvä. Hyvältä haisee! Mä peseydyn n. joka toinen pvä, mutta mies ainakin sanoo, ettei haista edes mun ominaistuoksua.

Vierailija
29/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan meikkejä ei pesemättömään naamaan voi laittaa.

Vierailija
30/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKASTAN miehen ominaishajua! :)

Vierailija
31/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan meikkejä ei pesemättömään naamaan voi laittaa.

No eikö sitä naamaa voi pestä ihan lavuaarissa?

varmaan pesee itsensä painepesurilla, sen rinnalla ei kuule lavuaaripesut oo mitään!

Vierailija
32/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oikein työntää nenänsä kaula-aukkooni ja vetää syvään henkeä ja sanoo aah! :) Yhdessä ollaan oltu jo 20 vuotta. Ehkä mulla on hyvät feromonit tai jotain? Onkohan muuten nämä joka päivä kuuraajat kuulleet feromoneista?

37

Vierailija
33/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo koulussa terveystiedon tunnilla opetettiin, että kasvot, kainalot ja alapesu pitää tehdä joka aamu.

Että muuten haisee ihmisten nenään. Ja koulussakin jumppatunnin jälkeen jokainen likka huuhteli vähintään kainalot.

vanha tieto.

tottakai naaman pesu on hyvä, rähämät ja kuolat pois.

Vierailija
34/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haise juuri koskaan hielle.

Vierailija
35/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on kuollut. elävällä on keho.

tälläisen ketjun jälkeen joka paljastaa varmaan että käy päikkäreidenkin jälkeen suihkussa aina. (ilalla ja aamulla ja päivällä)

Vierailija
36/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin nyt muiden suihkukäytäntöjä kommentoimatta totean vain, että itse käyn suihkussa iltaisin, koska se on päivän eka rauhallinen hetki, OMA hetkeni kuuman suihkun alla. Joskus seison vartinkin ja annan vain veden virrata niskasta jalkoihin, ja NAUTIN!

Aamulla en vain lähde käyntiin, jos en saa pestyä "unia" kropastani. Lapsille vain dvd pyörimään hetkeksi. Aamusuihku on vain pikainen piipahdus, jonka jälkeen puen ja pesen hampaat. Sitten onkin lasten hammaspesut ja pukemiset.

Lapset käyvät suihkussa tai kylvyssä joka ilta. Jos joskus en millään jaksaisi, on protesti sen verran äänekästä, että suihkuun vaan. :)

Vierailija
37/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät tietysti 10 km aamulenkin heti herättyään ja sitten suihkuun. Kumma juttu, kun niitä aamulenkkeilijöitä ei oikein näy, kun lähtee töihin aikaisin aamulla. Sen sijaan iltapäivällä kadut ovat täynnä lenkkeilijöitä plus yleensä kaikki liikunta-aktiviteetit saleilla yms. ovat iltapainoitteisia. Ei kai aamusuihkuttelijat käy työpäivän jälkeen lenkillä? Ja ilman suihkua nukkumaan, hyi.

Vierailija
38/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan sitten tee RUUMIILLISTAtyötä? ;)

Vierailija
39/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla liikun ja hikoilen joten käyn nopeasti suihkussa sekä rasvaan kuivan ihoni. Aamulla pesen vain alapääsuihkulla ja kasvot kasvovedellä.

Vierailija
40/105 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et varmaan sitten tee RUUMIILLISTAtyötä? ;)

? joo no joskus työpäivän jälkeen on lähes kuollut ja haiseva olo.

"Ruumis tarkoittaa ihmisen tai eläimen koko elimistöä. Ainoastaan elävää ruumista tarkoittava sana on keho. Kuollutta ruumista kutsutaan myös kalmoksi.[1]"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi