Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet vierailulle, odotatko tiptop siistiä asuntoa?

Vierailija
20.10.2024 |

Olen kahden pienen lapsen äiti ja ahdistaa pyytää vieraita meille, kun aina on leluja hujan hajan ja keittiö on kuin pommin jäljiltä. Tuntuu, että vieraat arvostelevat kodin siisteyttä, vaikka itsellä aika menee kaikkeen muuhun. Pystytkö vierailemaan kodissa, jossa kaikki ei ole tiptop? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta ihmettelisin miten kukaan viihtyy itse. Itselläni on ainakin tapa siivota keittiö ruoanlaiton ja ruokailun jälkeen eikä meillä saa lapset tuoda leluja pois lasten huoneista. Inhoan sotkua. 

Vierailija
2/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kutsuttu, ehkä odottaa ettei mikään tahmea tartu itseen kylässä. Sukkaan tai vaatteisiin. Käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Odotan että wcssä on puhtaat pyyhkeet ja pytty pesty, ja kuppi johon ehkä saan kahvia, on puhdas. Muu saa olla, kuten on. En halua kutsujan ahdistuvan minusta.

Vierailija
4/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Odotan että wcssä on puhtaat pyyhkeet ja pytty pesty, ja kuppi johon ehkä saan kahvia, on puhdas. Muu saa olla, kuten on. En halua kutsujan ahdistuvan minusta.

Äh. Tarkoitin että EN ahdistu sotkusta.

Vierailija
5/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kylään tapaamaan ihmisiä , en heidän nurkkia ja elämää arvostelemaan ..Onneksi jokainen saa olla kotonaan kuin lystää ....Arvostelija ei todellakaan ole milliäkään ystävä . Aamen.🤗

Vierailija
6/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaan.

Vierailija
7/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huojentavaa kuulla! Tämä kyllä onnistuu itseltäni. Ap

Vierailija
8/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota eikä minua haittaa sotku, sehän on heidän asuntonsa enkä minä sinne ole asumaan jäämässä. Oman kotini pidän aina siistinä.

Olen huomannut että miehillä on usein korkea kynnys kutsua kotiinsa ja jo etukäteen selitellään, kuinka saattaa olla sotkuista tms. Kun saavun paikalle, on niin puhdasta että näyttää siltä kuin siivoja olisi juuri käynyt. Ehkä onkin. Mielummin kuitenkin näkisin heti mikä on se todellisuus missä hän elää, en mitään feikkausta.

Vierailija
9/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisten kodeissa saa näyttää siltä miltä siellä näyttää- Minun vuokseni ei tarvitse siivota tai ahdistua. Oma asuntoni on 95% ajasta siisti, mutta muiden sotkut eivät häiritse. Ainoastaan toivoisin että WC-tilat olisivat edes sen verran puhtaat, että pissalla voisi käydä.

Vierailija
10/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei joku tajua pienten lasten sotkemisesta, menköön kotiinsa. Ja tämä tulee lapsettomalta henkilöltä.

Vierailija
11/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn itse asiassa paremmin sellaisessa kodissa, joka ei ole aivan puts plank siisti. Saa olla tavaroita, astioita, vaatteita, lehtiä, normaalin elämän jälkiä. Minulla on rennompi olo kodissa, joka ei ole aivan kuin sisustuslehdestä repäisty. Ubertyylikkäässä, supersiistissä kodissa minulle tulee olo, että en kuulu sinne ja pilaan ihanan sisustuksen. Rento, hieman sotkuinen koti on minusta kodikas. Mutta toki liika on liikaa - jos koti on aivan törkyisen p**kainen, ei se sitten enää ole kodikas. 

Samaan aikaan itse siivoan lähes neuroottisesti, kun tiedän, että meille on joku tulossa kylään. Toisten sotkut eivät haittaa, mutta omat ihan älyttömästi. Ristiriitaista ja ahdistavaa minusta itsestänikin. :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä