Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni flirttailee nuorten naisten kanssa FB:ssä

Vierailija
08.04.2010 |

pitäisikö suuttua? kehuu kauniiksi jotain jne. Minulla on hänen salasanansa, hän itse sen antoi, joten pitäisikö ottaa nokkinsa? minua ainakin ärsyttää suunnattomasti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole kyllä mitenkään mustis muuten..

ap.

Vierailija
2/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viel tollee avoimesti.jätä se!!!

ja voit myös todeta ett katsoo peiliin,tuskin on ees komea mies:D vaan vanha ruma pelle:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ehdointahdoin haluat semmoista lisää? Omaa järkeä saa käyttää. Mies ei välttämättä ole paska tai sinä, mutta voi olla että te ette sovi yhteen ja yhdessä teistä tulee liian räjähdysherkkäpari.

Vierailija
4/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ehdointahdoin haluat semmoista lisää? Omaa järkeä saa käyttää. Mies ei välttämättä ole paska tai sinä, mutta voi olla että te ette sovi yhteen ja yhdessä teistä tulee liian räjähdysherkkäpari.

tähän mennessä, tämä on eka kerta kun oikeasti tuntuu että tekisi mieli heittää pihalle. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta.

Uskottomuutta en voi hyväksyä, en edes henkisellä tasolla.

ap.

Vierailija
5/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suhteessa oleva sano muita kauniiksi, VAIKKA ajattelisikin niin. Pitää olla korrekti, omaan puolisoon nähden ja siihen kauniiseen, ettei tule vääriä olettamuksia.

Vierailija
6/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko joku TODELLAKIN niin huonolla itsetunnolla varustettu pirttihirmu, ettei kestä jos joku on kaunis?

Minä taas sanon ja NÄYTÄN miehelleni jos näen esimerkiksi netissä omasta mielestäni kauniin naisen, että "Kato, eikö olekin kaunis?"

Voi luoja.

Vierailija
7/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta meni luottamus.

sano, että et tykkää. ei ole asiallista käytöstä.

Vierailija
8/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yllättävän moni on ottanut tosissaan! =DD

Vierailija
9/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattasko minun tosissaan erota?. ap.

paitsi jos teillä ei ole lapsia niin eroa vaan, silloin voi ja pitää erota pikkujuttujen takia.

jos on lapsia niin yrittäisin keskustella

Vierailija
10/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän sanoi sille naiselle itselleen. Se on eri asia...

ap.

Vierailija
11/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on eri asia tuo sinun esimerkkisi.

Vierailija
12/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenellekään mennä sanomaan päin naamaa, että oletpas kaunis/ihana/komea.. Se on lähes poikkeuksetta flirttiä, jota ei suhteessa tarvitse hyväksyä/tehdä.

Meillä ei onnistuisi. Luultavasti miehen nähden kehuisin samalla tavalla jota kuta, ja jos mies siitä jtoain sanoisi tai mököttäisi, kysyisin, onko aivan varma ettei ole itse tehnyt vastaavaa. Ja jos hän tekee niin, niin taatusti teen minäkin, tai sitten saa hänkin lopettaa ja aivan saman tien.

Vierailija
13/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ao.a siat niin hän vaihtanee salasanat enkä pääse enää vakoilemaan nettiin... Mutta haluaisin näpäyttää häntä, mutten jäädä kiinni asiasta.

ap.

Vierailija
14/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on eri asia tuo sinun esimerkkisi.

Ja aivan, se oli esimerkki, mutta kyllä mä ihan oikeastikin sanon jos joku mies/nainen on hyvännäköinen tai jos hänessä on jotain positiivista ilman sen suurempia taka-ajatuksia ja flirttejä, näin tekee myös mieheni eikä se minua häiritse, mulla kun on hyvä itsetunto ja tiedän mitä mieltä mieheni on jokatapauksessa minusta.

Toisaalta asiaan ehkäpä vaikuttaa se, ettemme asu Suomessa, täällä tuo on ihan tavallista small talkia tavattaessa, että oletpa kaunis tms. Mutta eihän sitä Suomessa asuva suomalainen tuulipuvussaan voi tajuta.

T:28

Vierailija
15/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että osa tisseistä näkyy ja muikistelee naamansa muka sexyn, mutta oikeasti huvittavan näköisesti. Mieheni on kieltänyt etten saa käyttää avokaulaisia paitoja niin että rintavako näkyy koska se on kuulema irstaan näköistä. Olen hoikka enkä mitenkään rintava. Eikä ole tämäkänä nainen mikään seksipommi.

ap.

Vierailija
16/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
17/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta meni luottamus.

Vierailija
18/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tykkää katella kauniita naisia, mutta eihän se automaattisesti tarkoita sitä etteikö miehesi silti pitäisi sua aina numero ykkösenä?

Vierailija
19/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös ei ole asiallista.

Pääsetkö kommentoimaan seinäkirjoituksia? Siis näiden naisten, joita mies on kommentoinut?

Jos pääset, heitä sinne jotain: Matti-kulta - minuahan sinä aina olet sanonut kauniiksi. Tai ihan mitä keksit.

Poikani oli nettikiellossa ja kävi kaverillan FB:ssa. Kirjoitin hänen seinälleen jotain naljailua. KAverit nauroivat. Ei mennyt enää sen jälkeen kavereilla kiellon aikan fb:hen.

Tämä toimi yläkoululaisella. Mutta luulisi toimivatn nolaus miehelläsikin.

NOLAA SE!

Vierailija
20/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän kehuisi joitakin naisia kauniiksi. Ihan siitä syystä, ettei sano minua koskaan kauniiksi tai muutakaan positiivista minusta.

Toinen asia olisi, jos mieheni olisi sellainen joka vuolaasti kehuu minua ja siinä sivussa muitakin, silloin olettaisin että se on vaan miehen tapa eikä tarkoita mitään sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän