Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni flirttailee nuorten naisten kanssa FB:ssä

Vierailija
08.04.2010 |

pitäisikö suuttua? kehuu kauniiksi jotain jne. Minulla on hänen salasanansa, hän itse sen antoi, joten pitäisikö ottaa nokkinsa? minua ainakin ärsyttää suunnattomasti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, tunnen itseni häväistyksi. En minäkään kehu ketään miestä komeaksi ja miehellä on aina ollut taipumusta flirttiin ja minua se inhottaa oikeasti.

ap.

Vierailija
22/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "matti-kulta - minuahan sinä aina oelt sanonut kauniiksi" kuten toi edellinen vastaaja ehdotti!

Ko. nainen kavereineen nauraa kyllä paskaisesti, mutta sinulle! Ajattelevat että olet katkera ja kateellinen, miestään kyyläävä mustasukkainen eukko. Ja vaikka tätä olisitkin, niin älä sitä heille paljasta! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on se salasana, en ole kyllä kertonut että käytän tätä "oikeutta".

ap.

Vierailija
24/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tuollaisia asioita on pakko sanoa ääneen, vaikka moni muukin on kaunis/komea kuin oma puoliso, niin pakkoko sitä on koko maailmalle toitottaa?!

Sitä en käsitä mitä miehesi hakee käytöksellään? Huomiota nuorilta, kauniilta naisilta? Miksi?

Pieni flirtti silloin tällöin on ihan jees, mutta ei sitä tehdä puolison ollessa paikalla. Ja oletan että ap on miehensä fb-kaveri? Eli paikalla..

Minusta on äärettömän epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan flirttailla muille silloin kun toinen on läsnä.

Vierailija
25/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rikoksista tuomittu, mutta mieheni ei sitä tiedä. Sattumalta hän on sukua eräälle ystävälleni.. Mieheni ei pidä rikollisista, on oikea fanaatikko tälläisissa asioissa.

ap.

Vierailija
26/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmasti on kivaa vanhoilla papoilla siellä sairaalassa kun kaunis nainen nostelee heitä.

ap.

Vierailija
27/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli unohda nyt hetkeksi tämä juttu, miehesi ei sinänsä ole tehnyt vielä mitään todella kamalaa.

Mutta ota asia puheeksi miehesi kanssa, ihan vaan vaikka vähän huumorin kannalta, että mitäs jos mies lopettaisi misukoille flirttailemisen siellä netissä, vai alatko sinäkin tekemään samaa, kehumaan nuoria miehiä...

Vierailija
28/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa jatkoi hyvin avointa flirttailua kaikkien naisten kanssa, joita netissä tapasi. kun sanoin, että se on hivenen hämmentävää ja välillä jopa loukkaa, hän väitti, että se nyt on vain hänen tyylinsä kirjoittaa ihmisille, eikä hän nyt voi tyyliään muuttaa.

käväisin seuraavana päivänä kirjoittamassa täyden kopion hänen viestistään eräälle tutulle miehelle netissä (homo, joten taustalla ei todellakaan ollut mitään) ja mies piti viikon mykkäkoulun.

siihen loppui tuo flirttailu. jälkikäteen hän sanoi, ettei oikeasti ollut tajunnut miltä se näyttää ulkopuolisten silmissä, hän oli vain toiminut omalla tavallaan.

Vierailija
29/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nyt ehkä hieman pohtia tota omaa käytöstäkin...Vaikka jotain tuntisikin, niin ei se tee niistä tunteista hyväksyttyjä.

miehelle, tunnen itseni häväistyksi. En minäkään kehu ketään miestä komeaksi ja miehellä on aina ollut taipumusta flirttiin ja minua se inhottaa oikeasti. ap.

Vierailija
30/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos mies näin tekisi enkä välittäisi mitään ja itse tekisin niin varmasti nostaisi mekkalan.

Sano miehellesi asiasta että miltä hänestä tuntuisi jos sinä miehiä komeaksi kehuisit..yms.

Yleensä jos nuo asiat kääntää toisinpäin niin silloin vasta toinen tajuaa miltä toisesta tuntuu

Vierailija
31/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän myös käy vieraissa. Jos tutkimusten mukaan vähintään puolet käy, niin mites tuolla flirttailutyylillä sitten.

Itse muuten sulattaisin, mutta jos tutuille tms. flirttailee tai epätoivoisesti ja nolaa minut, niin sitä en sulattaisi. Pettämisenkin ennemmin. Mutta että kaikki puhuisivat, että 'sen mies iskee joka ikistä nuorta naista...'

Ja jos flirttailu kohdistuu nuorempiin.. KUINKA nuoriin?

Anna anteeksi jos oikeasti voit unohtaa, en luottaisi kyllä yhtään moiseen, joten jos kestät tuota jatkossakin, niin anna anteeksi.

pitäisikö suuttua? kehuu kauniiksi jotain jne. Minulla on hänen salasanansa, hän itse sen antoi, joten pitäisikö ottaa nokkinsa? minua ainakin ärsyttää suunnattomasti.

Vierailija
32/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jäi kiinni siitä, että lässytti vieraille naisille mesessä. Eikä juttu jäänyt siihen. Sillä oli myös salainen puhelinnumero ja kännykkä, joiden avulla piti naisiin yhteyttä. Ja muistitikku, jossa oli tallessa kymmenien naisten kuvia, nimiä, puhelinnumeroita, jopa osoitteita ja lasten kuvia ja nimiä. Ja lisäksi miehen itsestään ottamia alaston- ja runkkauskuvia.

Lähetteli niitä kuvia naisille, julkaisi alastonsuomi.com:ssa, jne. Ja liitti mukaan jotain kirjoituksia tyyliin "Hui, miten musta näin rohkea on tullut, yleensä olen paljon ujompi..."

Mun kanssa seksi ei maistunut, mutta ilmeisesti heti, jos olin poissa kotoa, mies oli netin ääressä runkkaamassa.

Kaikki kävi ilmi, kun tulin eräänä päivänä töistä hiukan aiemmin kotiin. Mies istui tietokoneen ääressä, kuten aina. Siinä sitten jotain juteltiin ja ihmettelin, kun mies oli niin vaisu.

Sitten havaitsin, että välillä aina kuului jostain vihellys tai huuto "Hei! Haloo!" Mies väitti, ettei kuullut mitään. Lopulta paikansin äänet kirjahyllyn päälle, mies oli ollut sisään tullessani keskustelemassa jonkun naisen kanssa ja hätäpäissään puhelinta piilottaessaan jättänyt sen auki.

Uhkasin erolla. Mies soitti tälle naiselle ja selitti tilanteen, nainen kertoi minulle, mitä oli tapahtunut. Annoin miehelle jatkoaikaa.

Puoli vuotta tuon salapuhelun jälkeen löytyi lattialta miehen muistitikku, jossa oli nuo kuvat ja muut tiedot, tallennettuja viestejä, jne.

Mun mies oli myös sellainen, että oli aina muille naisille flirttailemassa, jos oltiin jossain baarissa jne. Kun suutuin siitä, niin hän aina vaan totesi, että se on sellaista leikkiä.

Eli olen tullut siihen johtopäätökseen, että usein nuo flirttailu on vaan jäävuoren huippu. Mies, joka tuollaista harrastaa on todellinen mätämuna ihan munaskuitaan myöten.

Vierailija
33/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on raivoraitis, ei edes polta. Eikä runkkaile, koska ei ole koskaan mikään seksihirmu ollutkaan. Mutta nuorille naisille (joskus vanhemmillekin, yli 60v. jopa) hän flirttailee mielellään.

ap.

Vierailija
34/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei munkaan mieheni mikään seksihirmu ollut. Paitsi netissä esitti sellasta. Mullekin paljastui nuo runkkausjutut vasta niistä valokuvista, mun seurassa oli usein turhankin häveliäs.

Eikä hänkään käynyt yksin baareissa. Yhdessä käytiin ehkä kerran vuodessa. Eikä juurikaan juonut alkoholia. Eikä polttanut.

No, sun täytyy sitten vaan sietää miehesi flirttailuja, jos kerran uskot, että muuten on kunnollinen eikä sua petä. Ja jos oikeasti uskot, että se flirttailu on viatonta leikkiä. Niin mäkin uskoin. Toivottavasti ei teidän tapauksessa taustalla ole samanlaista sontaa kuin meillä.

Vierailija
35/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä mustasukkainen. Mene itse facebookkiin, ota mies kaveriksesi ja laita parisuhdetilanne näkyviin asetuksista. Ja älä tongi toisten sähköposteja. Keskity siihen mitä teillä on.

Vierailija
36/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taloudellisesti pärjäisi yksin. Olen muutenkin jo kyllästynyt häneen. Hän vihaa alkoholia johtuen taustastaan (isä ryyppäsi) ja ei anna minunkaan käyttää alkoholia. Hän puuttuu pukeutumiseeni mikä ärsyttää, mutta hän kyllä hankkii kotiin aina kaikkea, esim. huonekaluja, mattoja, verhoja, asioita ym. Ostelee minulle myös vaatteita, ettei ole siinä mielessä huono mies. Mutta siis tämä flirttailu ym. ottaa todella päähän.

ap.

Vierailija
37/38 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattasko minun tosissaan erota?. ap.

Vierailija
38/38 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet runksuu ja chattii ja puhuu sheissea496

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi