Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen avioliitossa?

Vierailija
17.06.2010 |

Olen jo aivan erakoitunut. Päivät olen yksin lasten kanssa kun mies on töissä. Illat olen yksin lasten kanssa kun mies on harrastuksissa. Saattaa mennä useita päiviä että ainoa aikuiskontaktini on lähikaupan kassa. En jaksa enää yrittää hakeutua muiden seuraan, väsyn vain hirveästi sosiaalisissa tilanteissa.

En vaan ollut koskaan tajunnut että ihminen voi olla huutavan yksinäinen vaikka asuu yhdessä neljän muun ihmisen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku harrastus itsellesi, jossa tapaat muita tai sitten yritä päästä töihin/opiskelemaan. Sitä kautta saat muita aikuiskontakteja. Jos ei vielä onnistu, niin sitten kun lapset ovat hiukan isompia. Kyllä se elinpiirisi siitä vielä laajenee, usko pois!

Vierailija
2/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi oma aikasi mieheltäsi, hän saattaa syyllistää sinua mutta älä syyllisty. Sinullakin on oikeus omiin menoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muu on mahdotonta, lue ja lue maailmankirjallisuutta, klassikoita, sitäkin joka tuntuu "vaikealta". Lue Tshehovin ja Alice Munron novelleja vaikka, Kerstin Ekmanin romaaneja, Jaan Krossia, Paul Austeria ... Kasvatat henkisiä kykyjäsi ja sisäistä elämääsi kun ulkoinen elämä nyt ehkä lasten pienuuden takia on rajattua. Ala kirjoittaa päiväkirjaa, vaikka aluksi vain kirjoittaisit joka päivä muistiin millainen ilma on. Siis: ala käyttää henkisiä ja älyllisiä voimavarojasi. Parisuhde/ mies ei ratkaise yksinäisyyttäsi, älä siis ripustaudu siihen. Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi harrastus (ihan mikä vaan) ja sovit miehesi kanssa että sinä menet sinä päivänä omiin menoihisi.

Minua tympäisi myös olla kotona, ja keksin harrastuksen jonne en kuitenkaan aina mennyt vaan joskus ihan jonnekin muualle jotain kivaa tekemään. En aina kertonut edes miehelle missä vihelsin (ei mitään pettämistä, vaan ihan mitä milloinkin, elokuviin, shoppailemaan jne) Kyllä piristi kuntiesi että kohta pääsee taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme