Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helkatissa teillä on ritsikkakoot 80 jotain?

Vierailija
07.04.2010 |

Ktaselin tuon koko gallupin ja hämmästyin. Normaalipainoiset ihmiset, joiden vaatekoko on 38 tai jopa 36 tai 34 ilmoittavat rintaliivikokonsa olevan 80jotakin. Siis miten tuo on mahdollista? Ihan oikeastiko teidän rinnanympäryksenne rinnan alta on n. 82-85 cm?

Ihan oman mukavuutenne (ja ulkonäönkin) tähden suosittelisin, että te, jotka käytätte koon 38 vaatteita (tai pienempiaä) jakäytätte esimerkiksi rintsikoissa kokoa 80C ottaisitte mittanauhan käteen ja mittaisitte sen rinnanaluksenne. Jos tulos sitten on esimerkiksi 76 cm, painuisitte rintaliivikauppaan sovittamaan rintaliivejä koko 70E. Tai jos se on 79 cm, niin sovittakaa niitä 75D kokoisia. Huomaatte eron ja nykyiset rintsikkanne löytävät pian tiensä kaapin peträlle ja sieltä seuraavassa siivouksessa roskiin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun käytän kokoa 40 (170/70), rinnan alta mitta on 87cm. Rintsikat tällä hetkellä mallista riippuen 80C tai 85B. Joten siinä 38-koossa mulla oli todella koko 80B, ympärystä rinnan alta jotain 82-84cm.

Vierailija
62/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kamalat muhkurat selkään, eikä se ole kenenkään päällä kaunista.

rinnat ei pysy paikoillaan vaan valahtavat kaaritukien alta tai sitten liivit nousevat selänpuolelta ylöspäin..eli väkisinkin jos on yhtään ylimääräistä selässä se näkyy varmasti jos liivit on tukevat.

ja mulla koko 75f ja pituus 162 ja paino 69.

ja suorat mustat housut mitkä on nyt päällä on kokoa 38 (only) ja veromodan neulepaita kokoa s.

mulle on pakko olla paidat s kokoa ettei roiku hartioista.

(niin ja pidän istuvista vaatteista, en tietenkään liian tiukista että läskit pursuaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanpituinen ja painan 4 kg enemmän. Olen laiha luikku ja rintaliivit ovat ympärysmitaltaan 65 tai 70.

Olen 167cm ja painan 48kg. Silti rinnanympäryr on 80. kuppi koko on a Ihmiset on erillaisia katsos.

Vierailija
64/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole laihakaan. Silti ympärysmitta vaivaiset 80, rinnat taas isot eli vaikea löytää edullisia liivejä, kuppikoko F. Hartiat leveät kuin ladon ovet. Kauhistelkaa vapaasti.

Vierailija
65/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivikoko oli 70E. Ekan raskauden jälkeen jämähti 70G:hen. Tokan raskauden myötä koko kasvoi ja vaihteli, raskauden loppuvaiheessa oli 80G, josta palautui 75G:hen. Nyt kolmannen raskauden loppuvaiheella (kiloja lisää myös) 80G alkaa tuntua tiukalta, ja jännityksellä odotan, mikä koko on sitten imetyksen jälkeen...

Vierailija
66/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian isolla ympärysmitalla olevia liivejä, niin ainoastaan niitä myös myydään.

Minulle esimerkiksi sopivat mainiosti Triumphin liivit ja niitä on laaja valikoima malleja tarjolla lähimmässä Prismassa. Hinnat ovat n. 20-25 % halvemmat kuin erikoisliikkeessä samalla tuotteella. Ainoa vain, että esimerkiksi minun käyttämääni kokoa 70E ei löydy Prismasta, vaikka sitä kyllä valmistetaan ja erikoisliikkeestä voin sen käydä hakemassa kalliimmalla hinnalla.

Kyse ei ole edes siitä, että isoja kuppikokoja ei olisi. Niitä kyllä löytyy sieltä Prismastakin, kunhan rinnanympärys vain on sen 80 tai enemmän, mutta rinnanympärystä 70 ei ollenkaan tai korkeintaan kupilla A ja B.

Esimerkiksi juuri Triumphin parhaat urheilurintsikat olisivat Prismassa n. 15 euroa halvemmat kuin pikkuliikkeessä, mutta siellä ei ole 70 kokoja kuin muistaakseni A. Esimerkiksi 80E kyllä löytyisi.

Muakin asia joskus ärsytti ihan suunnattomasti, on vaan pitänyt koittaa hyväksyä asia ja yrittää olla ärsyyntymättä, koska asialle en mitään voi. Ei näihin järkipuhe auta.

Jos vaatekoko on 36/38 ja rintaliivikoko 80Jotain, niin silloin joko vaatteet ovat vääränkokoiset tai rintaliivit. Mutta omapa on asiansa, näyttäköön typeriltä.

Eipä löydy mun kokoa tavallisista kaupoista, juuri siksi kun mammat ostaa vääränkokoisia. Kokoni on 70F, mikä ei ole edes mikään harvinainen koko, tai siis ei olisi, jos sen kokoiset ostaisivat sen kokoisia liivejä. Itsekin jouduin köyhempänä ostamaan niitä vääriä kokoja, koska ei ollut varaa ostaa kalliita liiviliikkeistä. Onneksi nykyään mulla on varaa, eron huomaa todellakin enkä tajua miten olen joskus voinut käyttää niin väärän kokoisia liivejä.

Itsellä koko 70C ja olen muutamaan otteeseen löytänyt tosi halpoja liivejä liivikaupasta, 5 e / kpl, normaalihinta 70 e. Monta kertaa juuri noita äärikokoja löytölaarissa, erityisesti 70 ympärysmittaa (siis oma kuppikokohan ei ole iso, mutta monella eri kupilla 70 cm liivejä siis)

Vierailija
67/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun rintsikkakoko on 85B. Mulla on pyöreä rintakehä (näytän rintavammalta kuin olen) ja rinnan alta mittanauhalla mitattuna 88cm. En voisi todellakaan sulloutua 80C liiveihin, nahkat pursuisi ikävästi kainalon alta.

Vierailija
68/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 75 D on myös ihan oikeaksi moneen kertaan liikkeesäkin mittailtu koko, tosin viimeksi paras istuvuus löytyi 75 E -koon liiveistä.

Minulla BMI 27 ja vaatteet kokoa 40-44 (riippuu mistä ostaa). Rintaliivit 75D.

Vierailija
69/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on koko n. 85-90, mutta olen iso joka suhteessa. Vaatekokokin taitaa olla lähempänä viittäkymmentä.

Vierailija
70/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet niiden muhkuroiden sinne selkäpuolelle tulevan? Läskiä ne ovat.

Kun olin nuorena tyttönä tosi hoikka, vartalonympärykseni oli rintojen alta 75. Kun olin 10 kiloa lihavampi kuin nyt, vartalonympärykseni oli 85. Nyt se on 81 cm.

Läski sijoittuu ainakin minulla aika tasaisesti kehoon. Kun lihon, lihon myös ylävartalosta, jolloin selkäpuolella tosiaan näkyvät helposti nuo muhkurat, jos rintsikat ovat vähänkin piukat.

Vierailija
71/71 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkään, mutta ei ne niin paljon vaikuta, että kovin äkkiä ympärysmittaa lisää rintsikoille toisivat. Mulla ei ainakaan muuttunut kymmenen kilon lihomisen myötä rintsikan ympärys 75:stä mihinkään, vaikka itse niin ensin uskoinkin. Nyt vaan rintsikat näyttää pahemmilta, kun tulee enemmän muhkuroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi