Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?
Kommentit (69)
mä otan suihin aina paljaalta ja bussin kortsulla ja ilman mielellään nussin ilman
Aika hauska, kuinka moni mies kirjoittelee tässä ketjussa naisena.
Kumi AINA uuden kanssa. Ei kumia, ei kunnioitusta, ei seksiä.
P.s. ei sitä sperman tuloa tunne, kun mies saa sisään.
**ei sitä sperman tuloa tunne, kun mies saa sisään**
Oletko ikinä miettinyt, että miksi et tunne?
Oletko löysä? Onko sinulla vaurio vaginassa ja olet tunnoton vai oletko ollut vain pieni munuaisten kanssa?
Kyllä sen tuntee, kun penis pumppaa spermaa vaginassa!
Mieheni kalu on jostain syystä kivi kova orgasminkin jälkeen ja tulee välillä huono omatunto, kun siemensyöksyn jälkeen käytän häntä vielä ”hyväksi” useita minuutteja...
Pentutehtailu on joillekin ammatti jossa on tiettyjen ammattitautien riski...
Nainen Mansesta kirjoitti:
**ei sitä sperman tuloa tunne, kun mies saa sisään**
Oletko ikinä miettinyt, että miksi et tunne?
Oletko löysä? Onko sinulla vaurio vaginassa ja olet tunnoton vai oletko ollut vain pieni munuaisten kanssa?
Kyllä sen tuntee, kun penis pumppaa spermaa vaginassa!
Mieheni kalu on jostain syystä kivi kova orgasminkin jälkeen ja tulee välillä huono omatunto, kun siemensyöksyn jälkeen käytän häntä vielä ”hyväksi” useita minuutteja...
En ole ollut munuaisten kanssa lainkaan, sinäkö olet?
Sperma ei vaginassa tunnu, kalun turpoaminen, sykkiminen, nytkähtely ym kyllä.
Olen poikkeuksellisen tiukka, tästä on parikin lausuntoa. Ja mm gyneltä, että paikat on kuin nuorella tytöllä.
Miehellä on ihanan iso ja valtavan paksu
Voit vaikka googlata aiheesta vagina ja sen tunto, jos oikeasti kiinnostaa. Monikaan ei tunni tietävän naisen vaginasta paljoakaan.
Luultavasti kuitenkaan et googlaa, sait jo kiksisi kun yritit loukata tuntrmsyonta palstailijaa. Sori vaan, ohi meni ja kovaa.
Täytyy olla täysin välinpitämätön sekä omasta että toisen terveydestä, jos uutta tuttavuutta painaa ilman.
70-luvulla ravasin Pietarissa aika paljon ja vaihtamalla oikein/myytiin tavaraa olo ol kuin rikkaalla. Pillua vaan ei saanut muutenkuin markoilla. Se oli silloin aina 100 mk. Siellä on munkin satasia iso pino. Kaikki panot suoritin ilman kumia eikä tullut jälki oireita. upeita naisia kuitenkin.
Satunnaisissa suhteissa aina kumin kanssa. Joskus harvoin on sattunut sellainen mies, jolta olen halunnut ottaa suihin (vähemmän yksi kymmenestä), ja silloin olen ottanut sen kumin pois, ja eipä ole yksikään yhdynnässä kumia vaatinut mies ole pannut sitä pahakseen.
Hahaa, mikä helmi kommentti! Kiitos tälle kirjoittajalle päivän nauruista näin hieman jälkikäteen. :D