Seksin "vaikeudesta"
En tiedä, onko tämä nyt oikea paikka kysyä neuvoja, mutta kun en muutakaan keksi. Olen aika kokematon sängyssä, ainoastaan yksi lyhyt suhde oli nuorena ja nyt sitten nykyinen poikaystävä. En tiedä, kuuluuko seksin ollakin tällaista vai onko minussa jokin vika, mutta se tuntuu niin vaikealta... Mies tiesi kokemattomuudestani ja haluaisin kyllä oppia, mutta en vain osaa miellyttää häntä, vaikka kuinka kovasti yrittäisin ja nyt seksistä on tullut ahdistavaa ja pelottavaa. Hän haluaisi minun olevan jännittävä ja keksivän uusia juttuja, mutta minulla on ensinnäkin vaikeuksia keksiä mitään kovin erikoista ja sitten varsinkin toteuttaa niitä. En vain osaa tehdä niitä asioita hyvin ja mitä hermostuneempi olen, sitä kömpelömpi olen ja mies turhautuu ja siinä sitten pitäisi esittää jotain seksin jumalatarta, kun oikeasti haluaisin itkeä. Haluaisin niin kovasti, että hän olisi tyytyväinen minuun, mutta en vaan osaa. Olen myös epävarma vartaloni suhteen ja mies taas haluaa sellaisia asentoja, että hän näkee mahdollisimman paljon ja kirkkaat valot päällä ja minusta se on ihan kauhean epämukavaa. Jos saisin päättää, haluaisin hämärässä valaistuksessa lähetyssaarnaajassa. Tiedän, että se on tylsää miehelle, mutta haluaisin edes kokeilla sitä. Nytkin hän lähetti tekstarin, että tulee vielä käymään ja minä olen kauhuissani! Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta seksi on ihan kamalaa... Ja koko ajan myös vaistoan, miten tyytymätön hän on minuun ja mietin, että jokohan hän pian jättää minut. Mitä minä teen?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:38"]
Jätät sen, koska ette sovi toisillenne.
[/quote]
Mutta tykkään hänestä ja haluaisin kuitenkin parisuhteen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]
Mitä mies tekee sinulle?
[/quote]
Millä tavoin, sängyssäkö? Emme ole vielä siinä vaiheessa, yritämme vasta saada minut oppimaan.
Oppimaan mitä? Mitä pitää oppia? Ei seksiin oo mitään suoritettavaa tutkintoa tai ajokorttia ja sitten toimintaa. Kauhee mies! Ja erittäin hyvä kysymys tuo, että miten miehes aikoo sulle antaa nautintoa, jos nyt koko seksi on sun "oppimista" ja miehen miellyttämistä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:34"]
Oppimaan mitä? Mitä pitää oppia? Ei seksiin oo mitään suoritettavaa tutkintoa tai ajokorttia ja sitten toimintaa. Kauhee mies! Ja erittäin hyvä kysymys tuo, että miten miehes aikoo sulle antaa nautintoa, jos nyt koko seksi on sun "oppimista" ja miehen miellyttämistä.
[/quote]
Olen siis jotenkin niin kömpelö ja epävarma, ettei hän nauti mistään, mitä teen. Yritän kyllä, mutten oikein osaa. Olemme ajatelleet, että ensin oppisin edes kohtuulliseksi ja vasta sitten keskittyisimme minuunkin. Minusta olisi itsestänikin kohtuutonta odottaa itselleni mitään, kun en osaa tyydyttää häntäkään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Olen siis jotenkin niin kömpelö ja epävarma, ettei hän nauti mistään, mitä teen. Yritän kyllä, mutten oikein osaa. Olemme ajatelleet, että ensin oppisin edes kohtuulliseksi ja vasta sitten keskittyisimme minuunkin. Minusta olisi itsestänikin kohtuutonta odottaa itselleni mitään, kun en osaa tyydyttää häntäkään.
[/quote]
Kuulostaa ihan hullulta. Ylipäänsä oppiminen on ihan tosi huono sana tohon. Tehän enemmänkin tutustutte toisiinne syvemmin. Pyydä sitä näyttämään itse ensin mitä hän haluaa eli vaikka vetää käteen ite. Ja todellakin vaadit itsees keskittymistä, ei seksi vaan voi olla hyvää tollee "palveluina" toiselle.
Saattaisi jopa rentouttaa sinua ja vapauttaa jos sinua hyvältäisiin tai hän pitäisi sinua jotenkin hyvänä. Seksin ei ole tarkoitus olla suoritus vaan tutustumista toisiinne. Ei vain mieheen. Ei ihme jos tunnet olosi epävarmaksi. Jos saisit sitä mitä haluat saisit positiivisen kokemuksen ja voisit rankentaa seksuaalista itsetuntoasi siitä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:45"]
[/quote]
[/quote]
Kuulostaa ihan hullulta. Ylipäänsä oppiminen on ihan tosi huono sana tohon. Tehän enemmänkin tutustutte toisiinne syvemmin. Pyydä sitä näyttämään itse ensin mitä hän haluaa eli vaikka vetää käteen ite. Ja todellakin vaadit itsees keskittymistä, ei seksi vaan voi olla hyvää tollee "palveluina" toiselle.
[/quote]
Samoin minustakin kuulostaa ihan hullulta. Lopeta heti tuollainen, ei tuosta tule mitään hyvää. Et pysty olemaan sellainen kuin mies jotenkin kieroutuneesti haluaa sinun olevan, koska olet kokematon ja tarvitset erilaista käsittelyä. Ihan hullua ajatella että sinusta pitäisi ensin tulla se seksin jumalatar jotain teknisiä juttuja oppimalla.
Kuules, parempaa on taatusti luvassa joskus myöhemmässä suhteessa. Ei seksin kuulu olla noin vaikeaa, vaan se etenee luonnostaan oikean kumppanin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]
Mitä mies tekee sinulle?
[/quote]
Millä tavoin, sängyssäkö? Emme ole vielä siinä vaiheessa, yritämme vasta saada minut oppimaan.
[/quote]
Nauttimisen oppiminen on iso osa. Jos mies ei panosta tähän (sinun nautintoosi) ei hänellä ole varaa turhautua tai painostaa.
m37
Samaa mieltä muiden kanssa, että nyt ei ole ihan askelmerkit kohdillaan. Seksin kuuluu olla molemminpuolista nauttimista ja kummallakin on opittavaa siitä, mistä toinen tykkää ja mistä ei. Ehkä jopa siitä, että mistä itse tykkää.
Tekemällä oppii, ei siinä mitään hemmetin teoriaosuuksia tarvita. Mies vaikuttaisi nyt olevan se, jolla olisi enemmän opittavaa siitä, miten käyttäydytään.
-Niksu
Jätät sen, koska ette sovi toisillenne.