Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?
Kommentit (69)
Todellakin hyvää tuuria, ammatissani näen näitä sp tauteja ihan tarpeeksi ja voin sanoa että suurin osa naisista on oireettomia...siis tartuttavat, mutta tauti ei näy päällepäin...sitten tulee lapsettomuutta ja syöpää ja ollaan jälkikäteen viisaita. Miehillä tulee näkyviä oireita nopeammin, mutta kyllä hekin tauteja levittävät hyvä aikaa ennenkuin kukkakaalit yms ilmestyvät.
Itse parisuhteellisena, en yhden tai useammankaan illan juttuja harrasta, mutta huolestuneena olen seuraillut sinkkuystävien menoa. Lähestulkoon kaikki antavat ilman kumia, vaikka kuinka vannovat etukäteen että kumi on sitten käytössä! Muutamat kerran on sitten jännitetty tauteja labrakokeiden jälkeen ja on niitä sitten löytynytkin. Aika holtittomalta vaikuttaa.
Hyvä nyrkkisääntö on, että jos nainen antaa panna paljaalla, on syytä laittaa kumi.
Edellisellä panokerralla kysyin kyllä miespololta, et onks sulla kumia. Kun mies sano, et on, niin sit alettiin naimaan. Jälkeenpäin vähä mietitytti, et olisko se pitäny laittaa päälle, kun on niitä sukupuolitautejaki.
No jos toiveena on, että alakertaan ilmestyy kukkakaali niin varmaan kannattaa jättää kondomit kauppaan niitä varten, jotka taas haluvat säilyttää nenänsä sillä paikalla missä se on.
Käyttäkää kumia pöhköt! Ei se ole niin vaikeaa. Jos apina osaa masturboida lehteä apuna käyttäen niin te osaatte ostaa kumin ja käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on, että jos nainen antaa panna paljaalla, on syytä laittaa kumi.
No kyllä, tai tuloksena voi olla että seuraavalla keralla jää muna käteen, pysyvästi.
Yhden illan poikaystävä tai tyttöystävä olisi inhimillisempi nimitys.
-Mies 29v + 1v-
Ite + 50 naisen kanssa elämäni aikana pannu ja niistä yhden käden sormilla laskettavissa kortsun käyttö... Mitään tauteja ei oo ollu.. Taitaa si olla hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Olen pariakymmentä yhden yön hoitoa pannut paljaalla ja mitään tauteja tai vauvoja ei ole tullut. Naisilla ei ole ikinä mukana kumeja ja panetus on heillä kova, joten ovat ilman tai antavat paljaalla. Lähes kakki antaa suoraan paljaalla ja liemetkin laskea sisään.
-m30
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä kertaakaan törmännyt naiseen joka ei olisi viimeistään maanittelun ja sormittelun jälkeen antanut paljaalla. Ja sisälle lauetakin on suurin osa antanut mutta joskus en ole halunnut kun sanoneet ettei syö pillereitäkään. Suurin osa on syönyt.
Komppaan. Olen itse pannut ilman kumia jokaista naista kenen kanssa olen ollut, vain muutamia heistä on täytynyt aluksi hiukan suostutella ja lämmitellä. Esileikin jälkeen kovan panetuksen alla antavat vaikeammatkin tapaukset vaan laittaa paljaalla sisälle, vaikka olisivat ennen tositoimiin ryhtymistä kysyneet kumista. Noin puolet sanovat suoraan että mieluummin ilman kumia ja antavat myös laueta sisälle, mitä teen aina kun saan luvan. - M28
Riippuu toki myös miehestä. Väitan, että jos nainen vaatii kumia ja pysyy tiukasti kannassaan vaikka mies yrittäisi mitä, niin ei se nainen silloin ole kovin kiihottunut kyseisestä miehestä. Kyllä se sopivammille kandidaateille antaa paljaalla ja mielellään.
Lopetin yhden illan jutut siksi, että ne kaksi,jotka ehdin viedä kotiini mankusivat yhdyntää paljaalla. En antanut ja heivasin miehet nopeasti ulos. Tuollainen mankuminen kertoo suoraan siitä, ettei itseä ja kumppania osata arvostaa niin paljon, että suojattaisi taudeilta.
Annan ilman kumia. Pidän lapsista. :D 6 lasta ja 7 on suunnitteilla.
YH ja lapsilla 4 eri isää. Elarit pääsääntöinen tulo. Valkkaan baarista hyvätuloisen näköisen 30v ylöspäin. Pannaan ilman kumia, kysyn haluaako käyttää kortsua koska en käytä ehkäisyä. Aina on löytynyt ilman kumia haluvia. Vähän ovat nikotellen kun on tullut kutsu isyyden tunnistamiseen.
M kin varmaan laittaa häiriköivän naiskollegansa kuriin ilman että otetaan yhteyttä esimieheen. Onko sosiaalisesti uusavuton
S kin laittaa porukkaa jumppapaikalla kuriin joka huutelee miesasiakkaalle "sillä on toinen", muiden häirintöjen lisäksi.
'juice' varmaan tajuaa että keskittyy penkkivalmennukseen eikä häiriintyneen naikkosen panohäirintöihin.
Pari tytteliä hankkii itselleen ikävyyksiä häiritessään miesasiakkaiden munameluamisilla ja soidinmenoillaan.
"semmoinen 20 centtinen on kauhean huono" viittaa aloituksiin häirikköjen somessa.
Ja kinuskiparturi haluaa käräjille omasta pitkään jatkuneesta häirinnästään. Ja varsinkin pentu.
Jos sen nimi ois Pipsa, niin kyllä antaisin.... pitkään hartaasti ja intohimoisesti.
Olen varattu, terve mies ja kokemuksesta sanon että varsinkin nuoret naiset tykkäävät varatuista miehistä ja pitävät suuseksistä ilman kumia ja sen jälkeen olemme usein naineet ilman kumia (ehkäisy naisella kunnossa) spermat sisään. Naiset tykkää kun sperma tuntuu pillussa ja mies voi sormilla jatkaa kiimaisen ja sperman liukastaman klitoriksen hyväilyä naisen orgasmiin saakka....se on molemmille ihana hetki...voi että..
Ei tulisi mieleenkään naida yhden illan tyttöystäviä ilman kumia. Samaan hengenvetoon on kuitenkin pakko myöntää, että yhden illan tyttöystävän suuhun on paljon tyydyttävämpää laueta kuin kumin sisään.
Oletko pannut paljaalla näitä kaikkia, jotka antoivat panna paljaalla? Itse vetäisin kumin vielä visummin kyrpäni päälle jos nainen edes ehdottaisi paljaalla panemista.