Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?
Kommentit (69)
Niinhän sinä oletat. Mutta kuten täälläkin on käynyt ilmi, on olemassa miehiä, jotka ottavatkin kumin pois esim. siirryttäessä doggystyleen! Eikös olekin aika hirvittävää? Ei voi enää mihinkään luottaa
ja eivät kumia kättäneet, nyt sittn on minun pakko mennä lääkäriin...voi v.
eikä käyttänyt kumia. Oli aika nöyryyttävää esitellä nakkia lääkärille ja joku hoitajakin siinä pällisteli adrenaliinin kutistamaa katkarapuani. No mitään tautia ei onneksi löytynyt :(
kyllä mä annan, kun kerran harvoin saan.haluan tuntea sen sperman virtauksen sisälläni ja muutenkin muna suussa maistuu paremmalle ilman kumia!
Näin varattuna, tuntemattoman kanssa aina kumin kanssa mutta tutun, varatun miehen kanssa ilman kumiakin..
..ja yksikään ei vaatinut kumia. Nykyisin jo yksi nainen riittää kun löytyi se oikea.. =)
M42
joo tuli kuukausi sitten lähdettyä kahden nuoren pojan hyttiin.Touhukkaita olivat samaan aikaan suihin ja pilluun eikä kumija kaivattu.Sai aikuisen naisen jopa punastumaan ja aamulla sama uudestaan.Kunto oli pojilla kohdallaan kun monet varvit jaksoi kumpikin polkea.
Mul on pillerit joten raskaaksi tuleminen on e oo mahollista. kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa. Ei mulle koskaan oo mitään tullu.
Kaikki jätkät ei ees haluu käyttää sitä, varsinkaan etelämpää tulleet.Siellä se on vissiin joku hedelmällisyyden symboli kun ei käytetä kumii.
Mul on pillerit joten raskaaksi tuleminen on e oo mahollista. kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa. Ei mulle koskaan oo mitään tullu.
Kaikki jätkät ei ees haluu käyttää sitä, varsinkaan etelämpää tulleet.Siellä se on vissiin joku hedelmällisyyden symboli kun ei käytetä kumii.
Mä käytän kierukkaa. Kolmannen lapsen jälkeen äijä lähti ja rupesin käyttää kierukkaa. En kehtaa pyytää miehii käyttää kortsuu ku jos ne vaikka kieltäytyis seksist... ku oon hieman ylipainone... mut paremalta se tuntuu ku panee ilman kortsuu.
Yhdenillan juttuihin on ajautunut pienessä sievässä ja, jos mies ei ole kumia laittanut, on se jäänyt.
Ehkäisy nyt on jäänyt vain kerran - joka muuten riittää...
en mä oo tottunu banaania syömään kuoren kans,sittekö pitäs kumin kans hangata ja hyvät spermat laittaa roskiin,ehän se ukko tiiä miltä se sperman lento pimpparellassa tuntuu,nami nami.ei tosin oikeen hyvälle maistu kun ruiskaa suuhun,kaikkihan hyvän takia on kestettävä.
"kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa"
Täytyy olla kunnon idari-einari jos yhen kortsun laittaminen on niin HIRMU hankalaa. Tuommoisten sällien ei pitäis pukille päästä alkuunkaan.
kortsua, seksikumppaneita on 20. Rupesin seurustelemaan, saimme lapsen ja synnytyksen jälkeen oli kortsu käytössä ja nyt pillerit, syy siihenkin on vain se ettei ihan heti tule toista, parin vuoden päästä on taas tervetullut. :)
niin ja koskaan ei ole mitään tauteja ollut, sitä tosin kyllä ihmettelen suuresti, koska jälkeen päin sain kuulla että pari niistä olisi oikein "tauti pesäkkeitä" mut.. hyvä näin.
"kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa"
Täytyy olla kunnon idari-einari jos yhen kortsun laittaminen on niin HIRMU hankalaa. Tuommoisten sällien ei pitäis pukille päästä alkuunkaan.
Min en jaksa kortsun kanssa panna.
Ennemmin runkkaan.
m37
...nainen olen