Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?
Kommentit (69)
vierasta avioliiton aikana paljaalla. Leidit ei kyllä kysellykkään. Kun ei vaimonkaan kanssa tarvi niin ei osaa(ymmärrä) olla järkevä. Tosi nmulla muistaakseni lateksiallergia.
M49
Et taida olla ressukka ihan penaalin terävin kynä, toivottavasti ei ämmäs vedätä sua kun oot reppana noin vajaa...
Onhan noita jokunen ollut, mutta ikinä ei ole aloite kumin käyttöön tullut mieheltä. Varmaan pelästyn, jos semmoisen ihmeen joskus koen.
Ensinnäkään käytössäni ei ole muuta ehkäisyä ja toiseksi en tahdo tauteja, joten en ikinä.
Mutta ongelma on se, että tykkään nuolla pillua ja siitäkin voi saada tauteja :(
M35
halut ne kiltillä äitilläkin, joten annoin nuorenmiehen tehdä jo kahdet työt kumiukotta. Nyt kaduttaa taudin pelko, koska aikamoinen pukki tämä herra tietojeni mukaan on-hyvä sellainen.
auts
En ole vielä kertaakaan törmännyt naiseen joka ei olisi viimeistään maanittelun ja sormittelun jälkeen antanut paljaalla. Ja sisälle lauetakin on suurin osa antanut mutta joskus en ole halunnut kun sanoneet ettei syö pillereitäkään. Suurin osa on syönyt.
En tiedä kuinka moni täällä puhuu paskaa, mutta ikinä en antais ilman kumia vieraalle! Meillä nyt käytetään parisuhteessakin kumia ehkäisynä, eikä haittaa menoa. Tietääkö ihmiset oikeasti mitä kaikkia tauteja voi saada ja mitä ne aiheuttaa? Taudit ei näy ulospäin ja ihan kunnollisen oloisellakin kaverilla voi olla vaikka mitä. Kaverini sukupuolitaudista toipumista (enemmän henkisesti) seuranneena suosittelen sitä kortsua! Pidempään jyllännyt klamydia teki kaverini vauvahaaveista hivenen hankalat.
Kaverini sukupuolitaudista toipumista (enemmän henkisesti) seuranneena suosittelen sitä kortsua! Pidempään jyllännyt klamydia teki kaverini vauvahaaveista hivenen hankalat.
Ihanaa, kun joku nimittelee mulkkuaan kaveriksi. Söpöö, sulle tekis mieli antaa.
Jonkun kerran on tautia ollu, mutta lääkkeethän niihin on. Muutaman au-mukulankin olen polkassu, mutta elatusmaksuja mun toimeentulotuistani ne ei pysty ottamaan. Kerranhan täälä vaan eletään!
En ole vielä kertaakaan törmännyt naiseen joka ei olisi viimeistään maanittelun ja sormittelun jälkeen antanut paljaalla. Ja sisälle lauetakin on suurin osa antanut mutta joskus en ole halunnut kun sanoneet ettei syö pillereitäkään. Suurin osa on syönyt.
Monesti olen sanonut ettei kumia ole, johon nainen on vastannut hakevansa aamulla jälkiehkäisyn tai älä laske sisään. Suurin osa naisista, ei kysele mitään ja antaa paljaalla loppuun asti:) Tykkään itse laskea spermat sisään, kun tuntuu niin hyvältä;)
Monesti on käynyt niin, että kaverilla on ollut vain yksi kortonki lompsassa. No, ensimmäisellä kerralla on sit pantu konrtonkin kansa, mutta seuraavat kolme kertaa ilman. Toisaalta lohdutta sekin mieltä, etten ole antanut ekalla kerralla ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä oletat. Mutta kuten täälläkin on käynyt ilmi, on olemassa miehiä, jotka ottavatkin kumin pois esim. siirryttäessä doggystyleen! Eikös olekin aika hirvittävää? Ei voi enää mihinkään luottaa
Todella törkeää toimintaan. Onneksi itse olen mies, niin ei tarvitse arvailla, että onko kumi käytössä vai ei.
Seksitaudit ovat kyllä todella harmillinen asia. Nautin paljon suuseksin antamisesta ja saamisesta, mutta parisuhteen ulkopuolella ei tätä uskalla tehdä. Minulle kyllä kelpaisi suuseksi kondomin kanssa, vaikka en ole sitä kyllä koskaan kokeillut, enkä kehtaa satunnaiselle kumppanille edes ehdottaa. Kelmun läpi olen pillua kerran nuollut ja kyllähän tuossa kieli kärsii, joten ei kovin pitkään voi tuota harrastaa. Nauramiseksi tuo homma muutenkin meni.
Vaikka olen huolellisesti pyrkinyt toimimaan, niin olen silti kondylooman onnistunut saamaan. Kävin ensimmäisen seksikumppanini kanssa testeissä, eikä niissä ollut mitään. Pian kumin pois jättämisen jälkeen sain kuitenkin kondylooman. Näpyt lähtivät yhdellä hoitokerralla, eikä niitä ole sen jälkeen enää takaisin tullut. Netistä löytyy aika ristiriitaista tietoa, että poistuuko virus elimistöstä aikanaan vai ei. Joka tapauksessa kerron tästä tulevalle kumpannille sitten jos/kun kumin pois jättäminen tulee ajankohtaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Monesti on käynyt niin, että kaverilla on ollut vain yksi kortonki lompsassa. No, ensimmäisellä kerralla on sit pantu konrtonkin kansa, mutta seuraavat kolme kertaa ilman. Toisaalta lohdutta sekin mieltä, etten ole antanut ekalla kerralla ilman kumia.
Miksi itselläsi ei ole kumeja lainkaan? Minulla on kotona jopa jonkin asteinen varasto. Takin taskussa on peltirasiassa neljä kumia ja lompakossa vielä toiset neljä varalla jos oikein innostuu. Lompakkokumeihin ei ole koskaan tarvinut koskea ja hyvä niin, koska siellä ajan kuluessa ehkä haurastuvat. Toki vaihdan noitakin kumeja säännöllisesti uusiin.
Pienellä otannalla(naimisissa yli 10.v) 10/11 antaa paljaalla. Se yksi mikä vaati kortsun oli visvasyylä tapaus. Ei huono. M33
Olen pariakymmentä yhden yön hoitoa pannut paljaalla ja mitään tauteja tai vauvoja ei ole tullut. Naisilla ei ole ikinä mukana kumeja ja panetus on heillä kova, joten ovat ilman tai antavat paljaalla. Lähes kakki antaa suoraan paljaalla ja liemetkin laskea sisään.
-m30