Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten myötä oma elämä katosi täysin, en suosittele kellekään.

Vierailija
01.04.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
22/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa aikaa ei ole YHTÄÄN. Siihen totesin että järjestelykysymys etteikö pääsisi esim. syömään miehen kanssa kahdestaan tai voisi käydä harrastamassa kerran viikossa vaikkapa jumppaa. Lomamatkojen aikana varmaan yleensä käytetään mummoloita tai jos niitä ei ole matkustellaan lapsien kanssa. Kyllä omatoimimatkatkin ovat onnistuneet loistavasti kolmen alle 5 vuotiaan kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja subjektiivinen. Ei voi mennä syyttelemään toista uusavuttomuudesta jos ei tiedä hänen tarkempaa määritelmäänsä "omalle elämällea".

Multa on kahden pienen lapsen äitinä kadonnut oma elämä. Rakastan liikkumista, multa molemmat raskaudet ovat olleet niin kauheat etten voinut kivuilta, väsymykseltä ja pahalta ololta liikkua. Kadotin paljon itseäni noihin vajaaseen kahteen vuoteen. Edelleen nuorimmainen ei huoli pulloa, joten tässä sitä ollaan. Molemmissa raskauksissa lihoin paljon, mikä söi kyllä elämänhallinan tunnetta.

Rakastan olemista ja löhöilyä. Miten löhöilet lasten kanssa kun he menevät myöhään nukkumaan?

Omalla elämällä tarkoitan itse sitä, että voin tehdä mitä haluan milloin haluan enkä silloin kun periaatteessa olisi siihen tilaisuus, mutta itseä ei huvita. Tällä perusteella olen mielestäni kadottanut ainakin ison osan elämääni. Sain kyllä paljon ja enemmän tilalle, mutta välillä annan itseni haikailla menneen perään. Ei se tee minusta huonoa äitiä.

Vierailija
24/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että ikinä ei oma elämä ole kadonnut mihinkään. Vaikea uskoa, että kirjoittaja olisi vain kokonaan palkallisen lastenhoitoavun varassa.

Vierailija
25/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä meni yhdet juhlat sivu suun miehen kanssa. Ei päästy menemään. Yritimme järjestellä lapsenvahdia 2kk ajan.

Vierailija
26/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten on mahdollista ettei voi esim. lenkille lähteä? Ja kyllä, olen täysimettänyt kaikkia kolmea puoli vuotta ja SILTI mennyt. Jos syöttää lapsen lähtiessä niin vauva pärjää kyllä tunnin isän kanssa. Ei siinä tarvitse edes ulkopuolista apua. Ihmeellisiä isiä jos eivät lapsiaan hoida.

Vierailija
27/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä joissakin perheissä ei voi itse valita työaikojaan, eli toinen on töissä ja toinen kotona. Ja sen hetken kun joskus ollaan yhtä aikaa, ei ensimmäiseksi tule mieleen kadota paikalta.

Vierailija
28/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vois kuvitellakkaan miten köyhä elämä oisjos ei ois lapsia!!

Vierailija
29/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valintakysymyksiähän nämä ovat.

Vierailija
30/30 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa hyvät naiset apua, jos tuntuu, että oma elämä on hukassa.

Nyt kun ne lapset on jo tehtynä, niin ihan turha marista, että ei olisi kannattanut. Se on ihan teidän oma elämänne ja ihan itse päätätte sen asenteen millä sitä elätte!

Ugh.