Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi ehdottaa seksiä ?

Vierailija
15.10.2014 |

Entä miten sinä ehdotat miehellesi?

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ehdottele mitenkään, vaan käy rääppimään haaroväliä ja tunkee sisään. Minä en ehdottele enää mitenkään, eipä juuri kiinnosta.

Vierailija
82/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Saisko pillua? 

Voisit tehdä pienen palveluksen (availee housuja samalla)

Mitä? Mitä sä siellä lauteilla makaat, etkö sä olekaan valmis?

Minä: Ei tarvi panna mutta jos pussailtais vähän vaan.

Panettaa aivan mielettömästi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te saatte noin suorapuheisia suhteita aikaan että  voitte ääneen todeta että panettaa ??

Vierailija
84/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on meistä romanttisempi. Itse yleensä sanon suoraan että haluaisin miestä, haluaisin että mies panee mua tms.

Mies aloittaa silittelemällä, suutelemalla vatsaa ja kantamalla sänkyyn. Joskus kysyy suoraan vaikka pussailun jälkeen että saisiko nuolla mua ja siitä se sitten lähtee. :D

Vierailija
85/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, omat vastaukset jäi laittamatta, tuli vaan mieleen näitä muiden vastauksia lukiessa. :D
Nää asiat teen/siedän ainoastaan miehen takia:
-asutaan ihan miehen vanhempien lähellä. Itse tykkäisin asia hiiiieman kauempana.
-meillä ei tehdä eikä syödä sellaisia ruokia, mistä mies ei tykkää. Esim maksalaatikko tai kaalilaatikko. Mä kyllä söisin. :P
-meillä ei ole kissa, koska mies ei halua. Mä itse haluaisin kissan.
Sit on sellaisia asioita, mihin mies on yrittäny vaikuttaa, mut mä en oo antanu. Yksi niistä on pukeutuminen. Mies on ehdotellut mulle vaikka minkälaisia mielestään hienoja vaatteita, mut mä en oo suostunu ostamaan enkä käyttämään niitä, koska mun makuun ne on ollu liian tätimäisiä. :D
Ap

Vierailija
86/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:16"]Ainiin, omat vastaukset jäi laittamatta, tuli vaan mieleen näitä muiden vastauksia lukiessa. :D
Nää asiat teen/siedän ainoastaan miehen takia:
-asutaan ihan miehen vanhempien lähellä. Itse tykkäisin asia hiiiieman kauempana.
-meillä ei tehdä eikä syödä sellaisia ruokia, mistä mies ei tykkää. Esim maksalaatikko tai kaalilaatikko. Mä kyllä söisin. :P
-meillä ei ole kissa, koska mies ei halua. Mä itse haluaisin kissan.
Sit on sellaisia asioita, mihin mies on yrittäny vaikuttaa, mut mä en oo antanu. Yksi niistä on pukeutuminen. Mies on ehdotellut mulle vaikka minkälaisia mielestään hienoja vaatteita, mut mä en oo suostunu ostamaan enkä käyttämään niitä, koska mun makuun ne on ollu liian tätimäisiä. :D
Ap
[/quote]
Sorry väärä ketju. Sen toisen ketjun ap. :-)

Vierailija
87/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:16"]Ainiin, omat vastaukset jäi laittamatta, tuli vaan mieleen näitä muiden vastauksia lukiessa. :D Nää asiat teen/siedän ainoastaan miehen takia: -asutaan ihan miehen vanhempien lähellä. Itse tykkäisin asia hiiiieman kauempana. -meillä ei tehdä eikä syödä sellaisia ruokia, mistä mies ei tykkää. Esim maksalaatikko tai kaalilaatikko. Mä kyllä söisin. :P -meillä ei ole kissa, koska mies ei halua. Mä itse haluaisin kissan. Sit on sellaisia asioita, mihin mies on yrittäny vaikuttaa, mut mä en oo antanu. Yksi niistä on pukeutuminen. Mies on ehdotellut mulle vaikka minkälaisia mielestään hienoja vaatteita, mut mä en oo suostunu ostamaan enkä käyttämään niitä, koska mun makuun ne on ollu liian tätimäisiä. :D Ap [/quote] Sorry väärä ketju. Sen toisen ketjun ap. :-)

[/quote]

Onhan se kaalilaatikkokin yksi tapa ehdottaa seksiä

Vierailija
88/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskii kaulaa. Varovasti laittaa kättä paidan alle ja testaa mua. Jos oon liikkumatta niin siirtää käden pepulle, puristelee ja kohta ollaanki aktissa. Aina yhtä ihanaa :) suihkussa kiva heiluttaa peppua edessä niin jo on kohta miehellä pistooli ojossa.

Vierailija
89/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäiskö meidän mennä vähän lepäilemään/kattelee sun tissejä tonne?" Minä meen vaan viereen kyhnäämään, en taida sanoa mitään.

Vierailija
90/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah

Vierailija
91/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistooli ojossa pelkästään näitä lukiessa :D

Vierailija
92/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla herätessä painaudun vain naisen iholle ja suutelen kaulaa niin ei mene kauan kun nainen pyörähtää toisin päin ja lähtee leikkiin mukaan

Vierailija
93/184 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy räplää ittes märäks ja huuda kun olet valmis!

Vierailija
94/184 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:01"]

Mua jotenkin ärsyttää semmonen koskettelemalla kysely että miten ois. Mieluummin niin että mies sanoo suoraan että haluttaa. Monesti sanon että okei, sopiiko esim vartin päästä. Niin mulla on aikaa virittää aivot seksin aaltopituudelle. Tarvin vähän aikaa, jos oon esim tekemässä jotain opiskelujuttuja keskittyneesti. Varmaan tosi omituisen kuuloista. Mutta miehelle on sopinut että se odottaa vartin tai puolituntia. Näin meillä.

[/quote]

Ei mitenkään omituisen kuuloista, vaan vaikutat todella fiksulta. Toisin kuin vaimoni joka kieltäytyy aina, siis ihan aina, eikä vaivaudu näkemään sitä vaivaa että virittelisi aivonsa. Niinhän se on, että aivot on tärkein sukupuolielin ja niitä olisi hyvä oppia käyttämään. Sen sijaan liian moni nainen vain odottaa passiivisena, että se seksihalu jostain ilmestyy tai tipahtaa taivaasta. Tai syytetään miestä tai olosuhteita kun ei huvita.

Vierailija
95/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitelkaahan lisää tapoja. Näitä voi soveltaa vaimon kans

Vierailija
96/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla katottiin telkkarista leffaa sohvalla. Aloin hyväillä mieheni reisiä housujen päältä ja siinä ohessa muka vahongossa hipaisin välillä kalua. Sitten siirryin housujen sisäpuolelle. Pian olinkin antamassa miehelleni suuseksiä.

Aamulla mies tuli sängyssä lusikkaan selkääni vasten "pistooli ojossa", kuten joku tuolla aiemmin osuvasti sanoi. Aikansa siinä hinkattuaan, otti mut takaapäin. Ihanaa!

Vierailija
97/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:16"]Ainiin, omat vastaukset jäi laittamatta, tuli vaan mieleen näitä muiden vastauksia lukiessa. :D Nää asiat teen/siedän ainoastaan miehen takia: -asutaan ihan miehen vanhempien lähellä. Itse tykkäisin asia hiiiieman kauempana. -meillä ei tehdä eikä syödä sellaisia ruokia, mistä mies ei tykkää. Esim maksalaatikko tai kaalilaatikko. Mä kyllä söisin. :P -meillä ei ole kissa, koska mies ei halua. Mä itse haluaisin kissan. Sit on sellaisia asioita, mihin mies on yrittäny vaikuttaa, mut mä en oo antanu. Yksi niistä on pukeutuminen. Mies on ehdotellut mulle vaikka minkälaisia mielestään hienoja vaatteita, mut mä en oo suostunu ostamaan enkä käyttämään niitä, koska mun makuun ne on ollu liian tätimäisiä. :D Ap [/quote] Sorry väärä ketju. Sen toisen ketjun ap. :-)

[/quote]

Onhan se kaalilaatikkokin yksi tapa ehdottaa seksiä

[/quote]

Tein tänään kaalilaatikkoa. Raportoin tänne miten illalla käy.

Vierailija
98/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:55"]

Illalla katottiin telkkarista leffaa sohvalla. Aloin hyväillä mieheni reisiä housujen päältä ja siinä ohessa muka vahongossa hipaisin välillä kalua. Sitten siirryin housujen sisäpuolelle. Pian olinkin antamassa miehelleni suuseksiä.

Aamulla mies tuli sängyssä lusikkaan selkääni vasten "pistooli ojossa", kuten joku tuolla aiemmin osuvasti sanoi. Aikansa siinä hinkattuaan, otti mut takaapäin. Ihanaa!

[/quote]

Kyllä kelpaisi jos tuo oma naikkonenkin alkaisi sattumoisin hiplailemaan kalua kesken tv-katselun :P

Vierailija
99/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis saara.

Vierailija
100/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:19"]

Tarttis saara.

[/quote] No vittu soita sille saaralle sitte!