vaimo ei jaksa kyykätä ratsailla
onko muilla naisilla tämmösiä ongelmia. miehen kannalta takaapäin ohella paras asento. saa tissejä imee samalla. kyykytys on huippua ja välillä pertsaratsastusta pillulla imien. auttasko staattiset pidot ja kyykyt 100+kpl?
Kommentit (10)
mitä sagen? ei varmaan muilla sit ongelmia eli eukot ratsastaa ja kyykkää loppuun alusta asti ilman jakojen menoa
Olen nainen ja tykkään tosipaljon ratsastaa. Olen liikuntavammainen ja harmikseni kuvailemasi aasento ei enää onnistu minulta. Ehkäpä vielä kykenen olemaan asennossa, mutta en pysty liikkumaan siinä.
Toi kyykkääminen stimuloi enemmän miestä kuin naista, naisena ennemmin "grindaan" eteen ja taakse kuin pompin ylös ja alas sammakkona.
tottakai tarkotan lypsypillua.ei siin pompiva vaan nättii niialilua
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:16"]tottakai tarkotan lypsypillua.ei siin pompiva vaan nättii niialilua
[/quote] Oli niin sekavaa etten kyllä tajunnut mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:16"]tottakai tarkotan lypsypillua.ei siin pompiva vaan nättii niialilua [/quote] Oli niin sekavaa etten kyllä tajunnut mitään.
[/quote]
etkö vain halunnut ymmarta?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:16"]tottakai tarkotan lypsypillua.ei siin pompiva vaan nättii niialilua [/quote] Oli niin sekavaa etten kyllä tajunnut mitään.
[/quote]
etkö vain halunnut ymmarta?
[/quote]ööö ei kyllä tässä on kyse siitä että "tottakai tarkotan lypsypillua.ei siin pompiva vaan nättii niialilua" ei tarjota yhtään mitään :D yössä viestissä ei ole mitään järkeä ja sanat ei ole oikeita sanoja niin en voi tajuta mitä selität
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:50"]
Toi kyykkääminen stimuloi enemmän miestä kuin naista, naisena ennemmin "grindaan" eteen ja taakse kuin pompin ylös ja alas sammakkona.
[/quote]
Samoin. Onneksi mies tykkää tästä asennosta (ja liikkeestä) myös. Oikeastaan haluaa sitä useammin kuin minä.
Was sagen Sie, bitte?