Miten miehesi ehdottaa seksiä ?
Kommentit (184)
Ehdotan naiselleni suutelemalla ja hieromalla hänen kaulaansa ja vähitellen suukotellen siirtyen kohti rintoja alapäätä maiskuttelemaan klitorista. Minulla on tässä vaiheessa vielä housut jalassa enkä kiirehdi naimahommiin
-mies
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:33"]
Ehtottaa vauvan äänellä että oisko tänään supi kulaa tai entä jos tämä (pieni kalu) löytäisi sopuukan`?
Harvemmin löytää, sillä nain miehen rahojen takia.
[/quote]
Törkeää hanki tunne-elämä
kertokaa lisää jos näistä ottaisi vinkkejä miten ehdottaa tuolle vaimolle
Mulla on aina joskus kausia jolloin ei hirveästi haluta. Silloin EN halua että mies kysyy että haluttaisko. tulee syyllinen olo että paskat, ei mua haluta, pitäis haluttaa, oon huono vaimo. Jos mies sen sijaan sanoo että mua haluttaa, voi että olet haluttava. Silloin mulle ei tule paineita että pitäis haluta, ja yleensä sitten alkaakin haluttaa. -Tajuaako joku mitä tarkoitan? Naisen pää on monimutkainen.
Kehuu miten oon kaunis ja ihana et sen kyrpä ei kestä olla mun lähellä purkautumatta. Sillä on paljon omaperäisiä tapoja ja vitsejä, mäkin lähettelen joskus jotain viestii tyyliin et mun dildosta loppu patterit, koska oot himassa, tuo pattereita.
Tekstaa että oon tulossa kotiin, kiristä sängynjaloista ruuvit.
Heiluttelee munaansa nenäni edessä
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:43"]
Kyllä meilläkin ääneen vähän epäsuorasti ehdotellaan tyyliin tekis mieli, haluttaako tai miten olis. Nukkumaan mennessä ei sen kummempaa kun aletaan hyväillä niin johtaahan se seksiin jos ei kauheesti väsytä. Mies pyytää välillä että ottaisitko illalla suihin tai tulee mukaan suihkuun ja pyytää siellä. Joskus yhdyntääkin suihkussa mutta itse en niin kauheesti siitä nauti m, sängyssä on kivempaa. Nyt kun lapset on isompia niin sanoin just miehelle että lasten kuullen ehdotukset"tehtäiskö sitä"yms tekee mut vaivaantuneeksi koska tajuavat varmasti.
[/quote]
Siis kysyy suoraan "otatko suihin " eikö se kuulsota loukkaavalta? Näin minun naiseni ainakin tokaisi minulle
Kiipeää päälle ja tyrkkää munan sisään. Eikä häirihe.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:03"]
Kehuu miten oon kaunis ja ihana et sen kyrpä ei kestä olla mun lähellä purkautumatta. Sillä on paljon omaperäisiä tapoja ja vitsejä, mäkin lähettelen joskus jotain viestii tyyliin et mun dildosta loppu patterit, koska oot himassa, tuo pattereita.
[/quote]
Huh huh tällaisen huumorin minäkin haluaisin suhteeseemme : / oisko vinkkejä miten onnistuisi ?
Eikö suora puhe " Kulta panettaisi " yleensä karkota naisen halut ellei takana ole todella pitkä suhde yhdessä??
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:11"]kuinka monessa perheess ehdotellaan ääneen seksiä ? ei ainakaan meillä [/quote] No kyllä meillä ainakin :D ollaan 6vuotta oltu yhdessä, ei enää kainostella ;) ja meillä muutenkin omat sisäpiirijuttumme ja nauretaan ja vitsaillaan paljon !
[/quote]
No tuossa ajassa kyllä ymmärtää kun me ollaan oltu puolisen vuotta yhdessä eikä kyetä puhumaan seksistä juuri ollenkaan. Kauan teillä meni että pystyitte puhumaan avoimesti ?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:43"]
Kyllä meilläkin ääneen vähän epäsuorasti ehdotellaan tyyliin tekis mieli, haluttaako tai miten olis. Nukkumaan mennessä ei sen kummempaa kun aletaan hyväillä niin johtaahan se seksiin jos ei kauheesti väsytä. Mies pyytää välillä että ottaisitko illalla suihin tai tulee mukaan suihkuun ja pyytää siellä. Joskus yhdyntääkin suihkussa mutta itse en niin kauheesti siitä nauti m, sängyssä on kivempaa. Nyt kun lapset on isompia niin sanoin just miehelle että lasten kuullen ehdotukset"tehtäiskö sitä"yms tekee mut vaivaantuneeksi koska tajuavat varmasti.
[/quote]
Siis kysyy suoraan "otatko suihin " eikö se kuulsota loukkaavalta? Näin minun naiseni ainakin tokaisi minulle
[/quote]
en ole lainattu mutta ei, en mä ainakaan vedä herneitä nenään miehelle jos ehdottaa noin. Mä saatan myös miehelle huikata että tuu nuolemaan.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:30"]
tietää että tykkään kovista ja suorista otteista niin yleensä suutelee kiihkeästi, ottaa hiuksista kiinni ja tukistaa hellästi ja näykkää samalla huulesta.. enkä ole kertaakaan kieltäytynyt kun näin tekee ;) Itse yleensä menen istumaan syliin ja kiehnään miehessä kiinni ja kuiskaan korvaan että haluisin että panee mua -kovaa tai muuta vastaavaa :D yhdessä jo 10 vuotta, seksiä 4-10x/vko ja 2 lasta (;
[/quote]
Meillä vähän samoin mutta mies on hellä ja puhuu pienen pojan äänellä ja kainoilee. Sitten rosahdan hänen päälleen ja peittelen suudelmin.