Miten miehesi ehdottaa seksiä ?
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:49"]
Esim laittaa mulle autotallista tekstarin että olis öljynvaihtoa tarjolla tallin puolella. Minä yleensä kysyn että saako täällä seksiä, nyt panettaa tai että miten olis seksitreffit tänä iltana. Tai sitten käsken että pane mua.
[/quote]
Olis yksi pikku juttu
(tuo pikku tuli siitä, että mies joskus väärin luuli, että arvostelun hänen kaluaan pieneksi)
Vaimo lähtee "nukkumaan" ja laittaa viestin minulle alakertaan, että nyt nukkumaan..
Meillä on yhteisiä seksitarinoita ja fantasioita, joita kertoilemme toisillemme seksin aikana. Viittaus johonkin noista tarinoista tai hahmoista on seksiin kutsu. Joskus mies kysyy että millaista miestä minä tänä iltana haluaisin. Itse pyytelen miestä aikaisin nukkumaan, tulee kyllä aina:)
Mies tekee aloitteen yleensähalailemalla, pussailemalla tms kun tietää mistä kohdista pitää koskea että mun alkaa tehdä mieli. Suora puhe on meillä myös yleistä, "pitäisikö meidän kulta harrastaa seksiä?", "haluaisin sua", "voisitko ottaa multa poskeen" tms.
itse teen aloitteen yleensä koskettamalla ja kiusaamalla, esim. Tvtä katsoessa, hieron ja silittelen ja kun mies alkaa kiihottua niin huomautan siitä jotain yleensä. Joskus myös ihan vain kysymällä että olisiko meillä aikaa vähän rakastella tms.
harvoin kieltäytyy kumpikaan mutta sekin on sallittu. Meillä hyväksytään myös vastaus esim "oota mä syön ensin" jne.
tulee hinkkaamaan kovaa kaluansa peppua ja vartaloa vasten kun tiskaan tai teen jotain muuta arkiaskaretta
Mies ei tee aloitetta seksiin, koskaan. Tai tuo omaa haluaan ilmi millään tavalla. Kai sille seksi kuitenkin kelpaa, kun ei siitä kieltäydykään. Eipä ole itsellä mitenkään kauhean haluttava olo, ennemminkin säälittävää olla aina se vonkaaja. Itse siis teen aloitteen joko suoraan sanomalla että panettaa haluan sua, suutelemalla ja koskettelemalla, käymällä ottamaan mieheltä tai itseltäni vaatteita pois, ottamalla suihin, kehumalla miestä, milloin mitenkin... Jos olen maininnut että häiritsee olla aina aloitteentekijä, niin vastaus on se, että ei saisi laskea kuka ne aloitteet tekee.
Sanoo anna pimpsaa tai ota housut pois. En kyllä aio
enää antaa panna kuivaan pilluun. Vähän enemmän saa nähdä jatkossa vaivaa, jos meinaa saada.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:18"]
Sanoo anna pimpsaa tai ota housut pois. En kyllä aio enää antaa panna kuivaan pilluun. Vähän enemmän saa nähdä jatkossa vaivaa, jos meinaa saada.
[/quote]
Ei tulis mieleenkää noin sen lisäksi että kuivaan pilluun munan ja terskan hankaaminen tuntuu kauhealta itelläkin
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:48"]
Mies ei tee aloitetta seksiin, koskaan. Tai tuo omaa haluaan ilmi millään tavalla. Kai sille seksi kuitenkin kelpaa, kun ei siitä kieltäydykään. Eipä ole itsellä mitenkään kauhean haluttava olo, ennemminkin säälittävää olla aina se vonkaaja. Itse siis teen aloitteen joko suoraan sanomalla että panettaa haluan sua, suutelemalla ja koskettelemalla, käymällä ottamaan mieheltä tai itseltäni vaatteita pois, ottamalla suihin, kehumalla miestä, milloin mitenkin... Jos olen maininnut että häiritsee olla aina aloitteentekijä, niin vastaus on se, että ei saisi laskea kuka ne aloitteet tekee.
[/quote]
Sano se mun tyttöystävälle joka ei tee aloitetta edes osittain vaikka sitä pyytäisin. Vaihtoehdot on olla ilman jos minä en jaksa tehdä aloitetta ja alan olla väsynyt jatkuviin aloitteisiin
Kun toi äijä vähänkään viittaa seksiin, lyön sitä kaulimella haukkuen samalla s44t4n4n sika! Sitten motkotan vielä painostamisesta kunnes jatkan naamakirjassa roikkumista. Sit äijä tajuu häippästä kamariin, runkatkoot siellä.
Lapsiluvun täytyttyä annan vain 2 kertaa vuodessa.
N44
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:18"]
Sanoo anna pimpsaa tai ota housut pois. En kyllä aio enää antaa panna kuivaan pilluun. Vähän enemmän saa nähdä jatkossa vaivaa, jos meinaa saada.
[/quote]
Ei tulis mieleenkää noin sen lisäksi että kuivaan pilluun munan ja terskan hankaaminen tuntuu kauhealta itelläkin
[/quote]
no mulla ei ikinä ole niin kuiva, että se pahalta tuntuisi. T se jota kommentoit
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:33"]
Kun toi äijä vähänkään viittaa seksiin, lyön sitä kaulimella haukkuen samalla s44t4n4n sika! Sitten motkotan vielä painostamisesta kunnes jatkan naamakirjassa roikkumista. Sit äijä tajuu häippästä kamariin, runkatkoot siellä.
N44
[/quote]
Neulo pimpsa umpeen samalla kun seuraavan kerran teet villasukkia niin ei tarvi huolehtia että mies saisi vahingossa tai huomaamatta
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:33"]Kun toi äijä vähänkään viittaa seksiin, lyön sitä kaulimella haukkuen samalla s44t4n4n sika! Sitten motkotan vielä painostamisesta kunnes jatkan naamakirjassa roikkumista. Sit äijä tajuu häippästä kamariin, runkatkoot siellä.
N44
[/quote]
Oot ton ikänen ja lapsiluku ei ole täynnä?! Miksi haluat lapsia miehen kanssa, jos seksikään ei suju?
Esim laittaa mulle autotallista tekstarin että olis öljynvaihtoa tarjolla tallin puolella. Minä yleensä kysyn että saako täällä seksiä, nyt panettaa tai että miten olis seksitreffit tänä iltana. Tai sitten käsken että pane mua.
Meillä on naiseni kanssa tähän ns " salainen vihje : Lähdetäänkö purkamaan ostoskasseja" :D. Päädyimme kerran erään sukulaisreissun jälkeen kotiin tullessa todella kiihkeään seksisessiooon kun piti purkaa kasseja ja matkatavaroita. Tavarat tippuivat lattialle ja vaatteet vähän jälkeen perässä aivan kuin elokuvissa konsanaan heräten lopulta lattialta makoillen alasti päiväpeiton alla :D.
Minä se joudun aina aloitteet tekemään kun ei tuo toinen jaksa koskaan