Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi ehdottaa seksiä ?

Vierailija
15.10.2014 |

Entä miten sinä ehdotat miehellesi?

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minunkin mies kehtaisi jotenkin tuoda seksi asiaa esille. Mutta ei! Päinvastoin jos yritän vähänkin puhua jotain siihen viittaavaa, menee mies ihan lukkoon.

Suhteemme alkuvaiheessa yritin hienovaraisesti vihjailla ennen sänkyyn menoa vähän mitä voisimme tehdä. Ei toiminut kuin korkeintaan päinvastoin. 

Olemme olleet 5 vuotta yhdessä, eikä ensimmäistäkään seksiin viittaavaa termiä ole käytetty. Homma menee niin, että mies hivuttaa kätensä peittoni alle ja haparoi hetken ja sittenl siirtyy viereeni kokeilemaan joko on "paikat valmiina". Siinä vaiheessa jos olen nopea, saan yöpaidan riisuttua mutta yleensä paita jää päälle. Mies sitten yöpaidan päältä puristelee rintoja ja suutelee ja alkaa rakastelun. Se kestää niin kauan, että minä saan. Sitten mies purkautuu ja käy nukkumaan. Asentoja on 2. Ja makuuhuone on pimeänä, ellei ole kesäyö.

Miten tee saatte miehenne puhumaan seksistä?

Vierailija
102/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei kaalilaatikko ilmeisesti ole tehnyt tehtäväänsä. Mies on ihan eri huoneessa eikä katsokaan tänne päin. Leivoin vielä lisävinkiksi isoja pehmeitä sämpylöitä pellillisen, tuolla ne nyt höyryää, mutta ei...

terv 82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:39"]

Voi kun minunkin mies kehtaisi jotenkin tuoda seksi asiaa esille. Mutta ei! Päinvastoin jos yritän vähänkin puhua jotain siihen viittaavaa, menee mies ihan lukkoon.

Suhteemme alkuvaiheessa yritin hienovaraisesti vihjailla ennen sänkyyn menoa vähän mitä voisimme tehdä. Ei toiminut kuin korkeintaan päinvastoin. 

Olemme olleet 5 vuotta yhdessä, eikä ensimmäistäkään seksiin viittaavaa termiä ole käytetty. Homma menee niin, että mies hivuttaa kätensä peittoni alle ja haparoi hetken ja sittenl siirtyy viereeni kokeilemaan joko on "paikat valmiina". Siinä vaiheessa jos olen nopea, saan yöpaidan riisuttua mutta yleensä paita jää päälle. Mies sitten yöpaidan päältä puristelee rintoja ja suutelee ja alkaa rakastelun. Se kestää niin kauan, että minä saan. Sitten mies purkautuu ja käy nukkumaan. Asentoja on 2. Ja makuuhuone on pimeänä, ellei ole kesäyö.

Miten tee saatte miehenne puhumaan seksistä?

[/quote]

Tää on hauska! Päivän naurut, kiitos niistä! Mistä te oikein löydätte näitä miehiä? Jos harrastaa seksiä keskenään, pitää siitä pystyä myös puhumaan yhdessä. Entä jos yllättäisit miehesi jotenkin seksin tiimoilta? Pukeudut valmiiksi tosi seksysti, korsetti vaikka. Luulis miehesi innostuvan, ellei ole sokea. Sitten vaan hyökkäät miehesi kimppuun, etkä kuuntele mitään vastaväitteitä.

Vierailija
104/184 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan hyvin suorapuheisia ja toimitaan myös suoraan. Pieni härnäyskin on sallittua eli saatan laittaa käteni farkkujen kauluksestani sisään, niin mies on valmiina. Ja tätä tapahtuu usein.

Mies ehdottaa sanomalla , että haluaa pillua tai lähdetäänkö päiväunille tai lakanoille. Itse sanon, että puutetta ilmassa tai tarve ihotella. Mulle on luonnollista, että seksistä puhutaan ja seksiä toteutetaan toiveitten mukaan. Molempien.

Vierailija
105/184 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
106/184 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuo vaimo anna eikä puhu eikä pussaa

Vierailija
107/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluut vissiin kyrpäs mun suuhun?

Vierailija
108/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lusikkaan halailemaan, koskettelee pyllyä. Alkaa riisua housujani ja omiansa, laittaa erektiossa olevan peniksensä peppureiälleni. Pussailee niskaa.

Vierailija
109/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä mitenkään. Suostuu joskus kun oon vongannut.

Vierailija
110/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tönäisee sängylle ja riipii perseen paljaaksi, sylki hoitaa kostumisen puutteen.

Itse teen aloitteen suudelmilla ja hyväilyillä.

Vierailija
111/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kysyy minulta pitäiskö harrastaa seksiä. No varmaan pitäis, mutta sitä vois miettiä joskus mikä saa mut haluamaan sitä.

Vierailija
112/184 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin aloitteen tekemisen vaimolle. ei ole kolmeenvuoteen ollu sexiä sen jälkeen

Vierailija
113/184 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa saman käyttöön kun ei itse ikinä ehdota niin ei tule kovin haluttu olo

Vierailija
114/184 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi sanoo: "Mites olis aviovuode?"

Vierailija
115/184 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee tosi harvoin alotteita joten se jää useimmiten minun kontolle. 

Rakastan stripata, vaikka olen siinä huono. Ja sitähän meillä tapahtuu usein. Kun mies katsoo telkkaria, on suihkussa tai menossa nukkumaan. 

Jos mies on nukuttamassa lasta, laittaudun sillä aikaa, meikkaan ja laitan seksikkäät vaatteet päälle. Sitten makaan sohvalla lukemassa kirjaa, katsomassa telkkaria tai joogaan. Aika harvoin mies kävelee ohi. Useimmiten hän riisuu paitansa ja kysyy: "Saako tulla mukaan?"

Pitkillä automatkoilla/telkkaria katsellessa saatan alkaa hyväilemään miehen reittä ja etenen siitä sitten pikku hiljaa housujen sisäpuolelle. Aika usein mies kurvaa pysäköintipaikalle/sammuttaa telkkarin ja otan suihin. 

Usein myös lähden lämmittämään saunaan ja huikkaan: "Tuu perässä." Siellä sitten odotellen lauteita vasten pylly pystyssä. 

Toki väsyneenä saatan ehdottaa suoraankin: hyväilen miehen vartaloa, työnnän kädet paidan alle ja alan pussailemaan ja näykkimään hellästi. Sitten usein kysyn suoraan: "Naidaanko?" tai kerron, että: "Panettaa."

Ois vaan joskus kiva saada itsekin tällaisia ylläreitä... 

Vierailija
116/184 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa takaapäin tisseissä kiinni, vetää hameeni korviin, laskee pikkarit, kaivaa peniksensä esiin ja työntyy minuun eläimellisellä kiihkolla takaapäin. Se on aina ihana ylläri. Jälkeenpäin sitten vasta pusuttelee ja kuiskuttelee korvaan mukavia.

Nukkumaan mentyämme emme yleensä enää rakastele, kun molemmat ovat tavallisesti liian väsyneitä. Olemme lapseton pari, joten nuo seksihetkemme onnistuvat hyvin aikaisemminkin.

Vierailija
117/184 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee lusikkaan halailemaan, koskettelee pyllyä. Alkaa riisua housujani ja omiansa, laittaa erektiossa olevan peniksensä peppureiälleni. Pussailee niskaa.

Ootko mun miehen kaa?? Samat setit täällä.

Vierailija
118/184 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna mieheni söpösti laittoi seisovan kalunsa mun käteen. Sitten rakasteltiin. Sunnuntaina toin lampaantaljat ulkoa tuulettumasta ja sanoin ukolle, että miten olis takkatulen loisteessa? No näinhän illalla tapahtui. Perjantai on meillä perinteisesti ollut se saunanjälkeinen seksipäivä. Jää joskus telkkariohjelmatkin näkemättä.

Suutelemalla ja koskettelemalla yleensä lähtee homma liikkeelle.

Olen minä joskus vaan menny polvilleni miehen eteen ja tempassu verkkarit alas ja alkanut suikkarihommiin. Viime kesänä kun oltiin mustikassa, piti tämän vuoksi lähteä kotiin panohommiin. Sitten satoikin monta päivää putkeen, eikä päästy marjaan.

Mieheni on peppumiehiä, eli joskus olen saunan lauteille kiivetessäni saanut kielihoidon takaapäin. Siitä on sitten ollut kiva jatkaa saunomisen jälkeen sänkykamarin puolella.

Ja hei, ollaan yli 6kymppisiä =) tosin vajaa 10 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
119/184 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on meillä niin lapsellisen helppoa, koska mieheni on jalkafetisti.

Minun ei tarvitse sohvalla muuta kuin nostaa jalat hänen syliinsä ja saan ihanan jalkahieronnan ja upeaa seksiä.

Tai mieheni nostaa jalkani syliinsä -ja taas mennään.

Komeaa puoliveristä prinssiäni on myös muut naikkoset yrittäneet vokotella, mutta suomalaisilla naisilla on niin kamalan isot kengät tai rumat jalat, että ei ole homma onnistunut...

Vierailija
120/184 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtelee miten mies lähestyy, tietää hyvin, että useimmiten seksi alkaa pään sisältä, ei tuolta alapäästä... Mies yleensä alkaa suutelemaan ja halailemaan ilman sen kummempaa käsikopeloa ja siitä sitten edetään omalla painolla (intohimolla) jos siltä tuntuu, yleensä tuntuu. Meillä siis suudellaan muutenkin kuin vain seksimielessä, mikä tuntuu pidempiaikaisissa suhteissa joillain unohtumaan.. Välillä ihan vaan mennään sänkyyn halailemaan ja hipsuttelemaan ilman että seksi on ensin mielessä. Toki mies välillä menee suoraan asiaan, mutta silloin on kyllä osannut lukea mun naamasta, että häntä himoilen. :)

Itse tykkään myös tehdä aloitteen vietellen, katseella, suudelmilla ja kosketuksella. Pysyy intohimo yllä. Seksiä meillä 4-7kertaa viikossa. 8 vuotta yhdessä. Latautunutta tunnelmaa pidetään yllä myös flirttailemalla arjessa kasvotusten ja viestein.