Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi ehdottaa seksiä ?

Vierailija
15.10.2014 |

Entä miten sinä ehdotat miehellesi?

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee lusikkaan halailemaan, koskettelee pyllyä. Alkaa riisua housujani ja omiansa, laittaa erektiossa olevan peniksensä peppureiälleni. Pussailee niskaa.

Ootko mun miehen kaa?? Samat setit täällä.

En, hyvä mies sinulla jos noin tekee.

Vierailija
122/184 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn että nussitaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä jos lapset on kotona katsomassa telkkarista lastenohjelmia, mieheni taluttaa minut makuuhuoneeseen. Tai suihkussa mieheni ottaa minut suihkun seinää vasten tai saunassa tulen istumaan mieheni kovan peniksen päälle ja rakastelemme saunassa.

Yöllä nukumme pääsääntöisesti iho ihoa vasten. Usein mieheni pitää kättään minun rintani päällä ja olen lähes aina valmiina häntä varten. Me rakastelemme joka yö tai aamu. Ikinä en ole kieltäytynyt rakastelusta, kun mieheni on tehnyt aloitteen. Joskun mieheni yllättää minut keskellä yötä ja alkaa hieroa klitoristani sähköhammasharjalla tai nuolemalla klitoristani. Eihän seksistä voisi mitenkään kieltäytyä kun saa hyvää esileikkiä ja klitorisorgasmin...

Vierailija
124/184 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy "naidaanko?". Toimii joka kerta.

Vierailija
125/184 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisin tavoin, ei koskaan kysymällä pannaanko tm vaan koskettelemalla. Muutenkin kosketusta on paljon arjessa ja tilanteen ollessa sopiva koskettelu johtaa seksiin.

Eilen illalla kun makoilimme sängyssä ennen kuin aloimme katsoa elokuvaa miesystäväni mitään sanomatta avasi reiteni, asettui jalkoväliini ja nuoli pimppiäni kunnes laukesin. Tämän jälkeen rakastelimme.

Vierailija
126/184 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä puristelee pepusta vaativasti kun halaillaan, tai suoraan kysymällä.

Vierailija
127/184 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy, saako pillua :)

Vierailija
128/184 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisee kehollaan eniten mutta sanojakin tarvittaessa löytyy.

Vierailija
129/184 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla katottiin telkkarista leffaa sohvalla. Aloin hyväillä mieheni reisiä housujen päältä ja siinä ohessa muka vahongossa hipaisin välillä kalua. Sitten siirryin housujen sisäpuolelle. Pian olinkin antamassa miehelleni suuseksiä.

Aamulla mies tuli sängyssä lusikkaan selkääni vasten "pistooli ojossa", kuten joku tuolla aiemmin osuvasti sanoi. Aikansa siinä hinkattuaan, otti mut takaapäin. Ihanaa!

Sama meillä. Aamustondikset on parhaita. Mun miehellä seisoo silloin tosi kovana napaa kohti ja jos vain tilanne ja aikataulu sen sallii päivä alkaa aina rakastellen. Ihanaa!

Vierailija
130/184 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaataa sänkyyn. Jos en ole sängyn läheisyydessä, niin kantaa sänkyyn. Itse en ole oikeastaan ikinä ehtinyt tehdä kunnon aloitetta, kun mies on aina vaan kaatamassa tai kantamassa.

Mun mies on ihan samanlainen ja mä jotenki tyykkään siitä. Kiva tunne kun saa hänet ihan kiimaan tekemättä juuri mitään  :)

Vierailija
131/184 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Päivällä jos lapset on kotona katsomassa telkkarista lastenohjelmia, mieheni taluttaa minut makuuhuoneeseen. Tai suihkussa mieheni ottaa minut suihkun seinää vasten tai saunassa tulen istumaan mieheni kovan peniksen päälle ja rakastelemme saunassa.

Yöllä nukumme pääsääntöisesti iho ihoa vasten. Usein mieheni pitää kättään minun rintani päällä ja olen lähes aina valmiina häntä varten. Me rakastelemme joka yö tai aamu. Ikinä en ole kieltäytynyt rakastelusta, kun mieheni on tehnyt aloitteen. Joskun mieheni yllättää minut keskellä yötä ja alkaa hieroa klitoristani sähköhammasharjalla tai nuolemalla klitoristani. Eihän seksistä voisi mitenkään kieltäytyä kun saa hyvää esileikkiä ja klitorisorgasmin...

Te nukutte sähköhammasharja sängyssä?

Vierailija
132/184 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdota.  :(

Vierailija
133/184 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn tosi paljon siitä, jos mies vain ottaa minut turhia kyselemättä. Hän jotenkin vaistoaa ne hetket jolloin kannattaa lähestyä minua seksi mielessä. On äärettömän ihanaa, kun hän vain tulee, alkaa riisua ja kantaa sänkyyn tai kellistää lattialle.

Vierailija
134/184 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni betonivibra teki gutaa rakennustyömaalla katsoin kaiheudella kun se upposi betoniin, aloin kostua

Vierailija
135/184 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen käyttänyt kaikkia mahdollisia keinoja mitä mieleen tulee. Oikeasti maan ja taivaan väliltä.

Silloin kun tähdet ja juu on oikeassa asennossa niin saa seksiä 3krt vuodessa. Repikää siitä huumoria.

Vierailija
136/184 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:39"]

Voi kun minunkin mies kehtaisi jotenkin tuoda seksi asiaa esille. Mutta ei! Päinvastoin jos yritän vähänkin puhua jotain siihen viittaavaa, menee mies ihan lukkoon.

Suhteemme alkuvaiheessa yritin hienovaraisesti vihjailla ennen sänkyyn menoa vähän mitä voisimme tehdä. Ei toiminut kuin korkeintaan päinvastoin. 

Olemme olleet 5 vuotta yhdessä, eikä ensimmäistäkään seksiin viittaavaa termiä ole käytetty. Homma menee niin, että mies hivuttaa kätensä peittoni alle ja haparoi hetken ja sittenl siirtyy viereeni kokeilemaan joko on "paikat valmiina". Siinä vaiheessa jos olen nopea, saan yöpaidan riisuttua mutta yleensä paita jää päälle. Mies sitten yöpaidan päältä puristelee rintoja ja suutelee ja alkaa rakastelun. Se kestää niin kauan, että minä saan. Sitten mies purkautuu ja käy nukkumaan. Asentoja on 2. Ja makuuhuone on pimeänä, ellei ole kesäyö.

Miten tee saatte miehenne puhumaan seksistä?

Tää on hauska! Päivän naurut, kiitos niistä! Mistä te oikein löydätte näitä miehiä? Jos harrastaa seksiä keskenään, pitää siitä pystyä myös puhumaan yhdessä. Entä jos yllättäisit miehesi jotenkin seksin tiimoilta? Pukeudut valmiiksi tosi seksysti, korsetti vaikka. Luulis miehesi innostuvan, ellei ole sokea. Sitten vaan hyökkäät miehesi kimppuun, etkä kuuntele mitään vastaväitteitä.

Mitä naurettavaa tuossa oli? Seksielämäänsä tyytymätön nainen jakoi kokemuksiaan. Minusta myötätunto olisi oikeampi tapa suhtautua tuohon, ei nauru.

T. N 50+, ei täysin tyytyväinen, välillä epätoivoinenkin, mutta kiitollinen siitä, että mies kuitenkin yrittää

Vierailija
137/184 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani sanoo vaan "tules tänne" tai nostaa peittoa ja sama komento. Menen aina...

Vierailija
138/184 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa34 kirjoitti:

Erilaisin tavoin, ei koskaan kysymällä pannaanko tm vaan koskettelemalla. Muutenkin kosketusta on paljon arjessa ja tilanteen ollessa sopiva koskettelu johtaa seksiin.

Eilen illalla kun makoilimme sängyssä ennen kuin aloimme katsoa elokuvaa miesystäväni mitään sanomatta avasi reiteni, asettui jalkoväliini ja nuoli pimppiäni kunnes laukesin. Tämän jälkeen rakastelimme.

Mitä se aikaisempi sitten oli? Herranjestas sentään...taas tätä. Rakastelu on siisn ainoastaan ja vain sitä kun mies saa ja panee. Vettu.

Vierailija
139/184 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa34 kirjoitti:

Mitä se aikaisempi sitten oli? Herranjestas sentään...taas tätä. Rakastelu on siisn ainoastaan ja vain sitä kun mies saa ja panee. Vettu.

Niin, mikä oli ongelmasi? Minäkin (nainen) kutsun ainoastaan yhdyntää rakasteluksi. Siinä on aivan oman laatuisensa yhteys kahden ihmisen välillä. Muu on seksiä kyllä, ja voi olla erittäin hyvääkin sellaista. Mutta ei rakastelua. Miten te muut asian koette?

Vierailija
140/184 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennan mieheni siveysvyöhön