Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi ehdottaa seksiä ?

Vierailija
15.10.2014 |

Entä miten sinä ehdotat miehellesi?

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:52"]

No ihan arkisesti Mies:"Humpsutellaanko vähän?" tai "Maataanko alasti päällekkäin?" Minä: "Harrastettaisko seksiä?" tai "Tuutko mun kanssa sänkyyn?" jatkona näille lauseille yleensä "sitten kun lapset on nukkumassa". Tai sitten ihan vaan kehonkielellä (jos ne lapset on jo nukkumassa).

[/quote]

Kehonkielellä suudellessa tilanne eskaloituu helposti seksiin mutta eri asia on kyllä ääneen asiasta ehdottaa . Jotenkin tulee itsellekkin sellainen liian suora pöljä olo
[/quote]

Me ollaan oltu yhdessä niin kauan, että on yhdessä todettu, että epäselvyyksien välttämiseksi on parasta vaan kertoa suoraan mitä haluaa. Samoin itse aktin aikana. Tästä on kenties romantiikka kaukana, mutta seksi meillä on molempien mielestä ihan älyttömän hyvää ja siitä myös puhutaan. Tähän asti on taidettu kokeilla ihan kaikkea, mitä jompikumpi on keksinyt ehdottaa. Mitä sitä turhia ujostelemaan, naimisissahan tässä ollaan.

Vierailija
42/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:11"]kuinka monessa perheess ehdotellaan ääneen seksiä ? ei ainakaan meillä 
[/quote]

No kyllä meillä ainakin :D ollaan 6vuotta oltu yhdessä, ei enää kainostella ;) ja meillä muutenkin omat sisäpiirijuttumme ja nauretaan ja vitsaillaan paljon !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
45/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä mä laitan toisen lapsen nukkumaan ja mies toisen, ja sit siitä kömmitään kumpikin yleensä ullakon "tietokonehuoneeseen" kun ehditään. Usein menee niinkin epäromanttisesti, että myöhemmin huoneeseen tuleva pistää oven lukkoon ja alkaa riisua vaatteita, mikä on toiselle aika selkeä signaali. Yleensä sanalliset ehdotukset on myös puolin ja toisin sellaisia aika arkisia "no, naidaanko me vielä tänään?" tai jos toisella on mennyt pitkään lasta nukuttaessa niin "jaksatko sä enää naida tänään?".

Kuulostaa epäromanttiselta, mutta seksi on jokatapauksessa loistavaa.

Vierailija
46/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ehdotukset: "Nyt nussitaan!!" Ja minä hihittelen että ei älää kun hän alkaa riisua minua. Tai sitten hän vain alkaa näpertämään tissejäni ja kourii persettä tyyliin "ime mun munaa nyt". Ja jos minä haluan seksiä niin repäisen itseni alasti ja menen keikkumaan hänen huoneensa ovelle niin johan lohkeaa. Tai sitten vain kysyn että tuuks panemaan.. Kuulostan ihan kamalalta apua :'D

Vierailija
47/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa ! miten ois ;)

Vierailija
49/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
50/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun pöljä ukko sanoo että tuupa tänne niin lääkärisetä vähän tutkii :D

Vierailija
52/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks merkki voi olla se että se joka tulee viimeisenä makkariin napsauttaa oven lukkoon. Se on meno silloin. (Meillä on lasten vuoksi ovessa lukko) 

Vierailija
53/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että tykkään kovista ja suorista otteista niin yleensä suutelee kiihkeästi, ottaa hiuksista kiinni ja tukistaa hellästi ja näykkää samalla huulesta.. enkä ole kertaakaan kieltäytynyt kun näin tekee ;) Itse yleensä menen istumaan syliin ja kiehnään miehessä kiinni ja kuiskaan korvaan että haluisin että panee mua -kovaa tai muuta vastaavaa :D yhdessä jo 10 vuotta, seksiä 4-10x/vko ja 2 lasta (;

Vierailija
54/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on parasta pieni pelleily ja vitsailu. En välitä niinkään romantiikasta. 

Vierailija
55/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että panettaa. Mies saattaa jopa edetä ilman sanoja. Mutta siis jotenkin meillä on ihan itsestään selvää, että seksiä on aina kun ollaan yhdessä. 1,5 vuotta vanha suhde, yhdessä 2-5 vrk viikossa.

Vierailija
57/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtottaa vauvan äänellä että oisko tänään supi kulaa tai entä jos tämä (pieni kalu) löytäisi sopuukan`?

Harvemmin löytää, sillä nain miehen rahojen takia.

Vierailija
58/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:25"]

No, meillä mä laitan toisen lapsen nukkumaan ja mies toisen, ja sit siitä kömmitään kumpikin yleensä ullakon "tietokonehuoneeseen" kun ehditään. Usein menee niinkin epäromanttisesti, että myöhemmin huoneeseen tuleva pistää oven lukkoon ja alkaa riisua vaatteita, mikä on toiselle aika selkeä signaali. Yleensä sanalliset ehdotukset on myös puolin ja toisin sellaisia aika arkisia "no, naidaanko me vielä tänään?" tai jos toisella on mennyt pitkään lasta nukuttaessa niin "jaksatko sä enää naida tänään?".

Kuulostaa epäromanttiselta, mutta seksi on jokatapauksessa loistavaa.

[/quote]

Jakstatko naida :D kuulostaa niin epäseksikkäältä suoritukselta

Vierailija
60/184 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin ääneen vähän epäsuorasti ehdotellaan tyyliin tekis mieli, haluttaako tai miten olis. Nukkumaan mennessä ei sen kummempaa kun aletaan hyväillä niin johtaahan se seksiin jos ei kauheesti väsytä. Mies pyytää välillä että ottaisitko illalla suihin tai tulee mukaan suihkuun ja pyytää siellä. Joskus yhdyntääkin suihkussa mutta itse en niin kauheesti siitä nauti m, sängyssä on kivempaa.

Nyt kun lapset on isompia niin sanoin just miehelle että lasten kuullen ehdotukset"tehtäiskö sitä"yms tekee mut vaivaantuneeksi koska tajuavat varmasti.