Miten miehesi ehdottaa seksiä ?
Kommentit (184)
No ihan arkisesti
Mies:"Humpsutellaanko vähän?" tai "Maataanko alasti päällekkäin?"
Minä: "Harrastettaisko seksiä?" tai "Tuutko mun kanssa sänkyyn?"
jatkona näille lauseille yleensä "sitten kun lapset on nukkumassa".
Tai sitten ihan vaan kehonkielellä (jos ne lapset on jo nukkumassa).
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:49"]
Esim laittaa mulle autotallista tekstarin että olis öljynvaihtoa tarjolla tallin puolella. Minä yleensä kysyn että saako täällä seksiä, nyt panettaa tai että miten olis seksitreffit tänä iltana. Tai sitten käsken että pane mua.
[/quote]
Jopas teillä ollaan suorapuheisia :D.. Meillä emäntä alkaa heti jo punastumaan ja ujostelemaan jos jotain seksistä ääneen mainitsen
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:52"]
No ihan arkisesti Mies:"Humpsutellaanko vähän?" tai "Maataanko alasti päällekkäin?" Minä: "Harrastettaisko seksiä?" tai "Tuutko mun kanssa sänkyyn?" jatkona näille lauseille yleensä "sitten kun lapset on nukkumassa". Tai sitten ihan vaan kehonkielellä (jos ne lapset on jo nukkumassa).
[/quote]
Kehonkielellä suudellessa tilanne eskaloituu helposti seksiin mutta eri asia on kyllä ääneen asiasta ehdottaa . Jotenkin tulee itsellekkin sellainen liian suora pöljä olo
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:53"]
No ihan arkisesti Mies:"Humpsutellaanko vähän?" tai "Maataanko alasti päällekkäin?" Minä: "Harrastettaisko seksiä?" tai "Tuutko mun kanssa sänkyyn?" jatkona näille lauseille yleensä "sitten kun lapset on nukkumassa". Tai sitten ihan vaan kehonkielellä (jos ne lapset on jo nukkumassa).
[/quote]
Kehonkielellä suudellessa tilanne eskaloituu helposti seksiin mutta eri asia on kyllä ääneen asiasta ehdottaa . Jotenkin tulee itsellekkin sellainen liian suora pöljä olo
[/quote]
Vielä pahempi jos ehdotuksesta seuraa pitkä hiljaisuus tai jos toinen ei ymmärrä vihjettä :D
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:49"]
Esim laittaa mulle autotallista tekstarin että olis öljynvaihtoa tarjolla tallin puolella. Minä yleensä kysyn että saako täällä seksiä, nyt panettaa tai että miten olis seksitreffit tänä iltana. Tai sitten käsken että pane mua.
[/quote]
Jopas teillä ollaan suorapuheisia :D.. Meillä emäntä alkaa heti jo punastumaan ja ujostelemaan jos jotain seksistä ääneen mainitsen
[/quote]
Minä oon meillä pahempi suustani. Mies keksii kiertoilmauksia, haluaa vaihtaa öljyt tai renkaat tai järjestää varastoa. Meillä on 2 teiniä jotka lorvii aina kotona, ollaan aika usein muka siivoamassa tallia tai varastoa. Olo on kuin joskus nuorena isältä ja äitiltä salaa pahuuden teossa :D
Kaataa sängylle, riisuu alaosan paljaaksi ja tunkeutuu sisään. Näin romanttista.
-"Mä sain idean!!!" innostunut hihkaisu ja kiireen vilkkaa taluttamaan minua kohti makkaria.
-"Tykkäätkö sä seksistä?" Muina miehinä utelu kera puristelun ja halailun.
-"Tunnetko sä kun joku sykkii sua vasten?" Utelu aamuisin/iltaisin puoliunessa, jos ei jaksa sen kummemmin ruveta pidempään pohjustavaan.
Itse yleensä totean "moi", ja kiskon lähelle siliteltäväksi ja kyöhnättäväksi.
Kaataa sänkyyn. Jos en ole sängyn läheisyydessä, niin kantaa sänkyyn. Itse en ole oikeastaan ikinä ehtinyt tehdä kunnon aloitetta, kun mies on aina vaan kaatamassa tai kantamassa.
Mua jotenkin ärsyttää semmonen koskettelemalla kysely että miten ois. Mieluummin niin että mies sanoo suoraan että haluttaa. Monesti sanon että okei, sopiiko esim vartin päästä. Niin mulla on aikaa virittää aivot seksin aaltopituudelle. Tarvin vähän aikaa, jos oon esim tekemässä jotain opiskelujuttuja keskittyneesti. Varmaan tosi omituisen kuuloista. Mutta miehelle on sopinut että se odottaa vartin tai puolituntia. Näin meillä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:51"]
Meillä on naiseni kanssa tähän ns " salainen vihje : Lähdetäänkö purkamaan ostoskasseja" :D. Päädyimme kerran erään sukulaisreissun jälkeen kotiin tullessa todella kiihkeään seksisessiooon kun piti purkaa kasseja ja matkatavaroita. Tavarat tippuivat lattialle ja vaatteet vähän jälkeen perässä aivan kuin elokuvissa konsanaan heräten lopulta lattialta makoillen alasti päiväpeiton alla :D.
[/quote]
Miksi alapeukkua ?
Halaillaan paljon muutenkin mut kyllä sen kädet vaeltaa ihan eri lailla kun se haluaa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:00"]
Kaataa sänkyyn. Jos en ole sängyn läheisyydessä, niin kantaa sänkyyn. Itse en ole oikeastaan ikinä ehtinyt tehdä kunnon aloitetta, kun mies on aina vaan kaatamassa tai kantamassa.
[/quote]
Entä jos ei ole sänkyä lähettyvillä ?
kuinka monessa perheess ehdotellaan ääneen seksiä ? ei ainakaan meillä
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:02"]No ei nykyisin enää mitenkään.
[/quote]
Sama täällä. Enkä kyllä suostuisi vaikka ehdottaisikin.
Repii multa vaatteet pois ja ottaa joko siinä paikassa tai vie makkariin. Ite alotan pienellä kiusaamisella tai kysyn meinaako mennä ajoissa nukkumaan.