Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Ite juuri aamurunkulla fantasioin kahdesta tuttavastani Roosa19v brune ja Jenni 20v blondi, molemmat todella kauniita, pieniä ja seksikkäitä. Ja molemmat taas paksunakin. Jotenkin kiihottavaa famtasioida kolmenkimpasta kahden varatun raskaanaolevan teinin kanssa
ainakin exältä sai persereikää säännöllisesti viikottain kun oli raskaana ja mikäs sen makeampaa kuin laskea m'älliä tiukkkaan reikään
Kyllähän ne ihanat uudet muodot, turvonneet tissit ja pillu ovat tosi kiihottavia ja tottakai siinä tulee semmonen suojeleva olo ja halu pitää toisen hyvänä 😘 nainen puhkeaa kukkaan kun odottaa lasta 😊
Vierailija kirjoitti:
vaimo odottaa ja on lihonut ainakin 30 kg. Ei nappaa ollenkaan. m 37
Raskaus vaatii syömään :D Jos oma lihoo yli vauvanpainon niin luiskaan ja uuttaa tilalle
Vierailija kirjoitti:
ainakin exältä sai persereikää säännöllisesti viikottain kun oli raskaana ja mikäs sen makeampaa kuin laskea m'älliä tiukkkaan reikään
Meillä kans puoliso halus raskaana useammin pyllyyn kuin pilluun ja pantiinkin lähes joka päivä. Oli mahtavaa aikaa se, kun kerrankin toinen oli se halukkaampi osapuoli.
Minua raskaana oleva nainen kiihottaa. En voi sille mitään. Siinä on jotenkin niin perusteellisen naisellista kun nainen on raskaana. Aivan ihanaa.
Kyllä kai se on se murrosikäisenä poikana mieleen tullut ajatus, että tuon hemaisevan, viimeisillään olevan rouvan suuren vatsan alla on pillu, jota näin ollen on takuuvarmasti naitu. Mies on suihkuttanut sinne sukusiemenensä, ja varmaan tekee sitä koko ajan. Ja äidiksi tuleva nainen, jo valmiiksi raskaana, ottaa miehestä paljaaltaan ilonsa. Siinä oli olevinaan jotain monikerroksista, jännitteistä, samalla kertaa suloisen viatonta ja eläimellisen kiimaista.
Olihan ne maitotissit ja turpea pillu hieno kokea.
Myös se, ettei ole pelkoa että nainen tulee raskaaksi. Voi siis huoletta vetää paljaalla loppuun saakka.
kohdunkaulan penetraatio ja sikiön mällääminen
Odotan esikoista (29v) ja täytyy sanoa etten koe itseäni seksikkääksi nyt raskauden aikana. Maha on tietty suloinen, mutta rinnat ovat kasvaneet jonka vuoksi sitten vähän roikkuvat. Myöskään puoliso ei ole kommentoinut että olisin erityisen haluttava tässä olotilassa, mutta mielenkiintoista kuulla että jotkut oikeasti pitävät meitä todella viehättävinä. Toivottavasti joku ajattelee myös itsestäni niin :)
Vierailija kirjoitti:
Odotan esikoista (29v) ja täytyy sanoa etten koe itseäni seksikkääksi nyt raskauden aikana. Maha on tietty suloinen, mutta rinnat ovat kasvaneet jonka vuoksi sitten vähän roikkuvat. Myöskään puoliso ei ole kommentoinut että olisin erityisen haluttava tässä olotilassa, mutta mielenkiintoista kuulla että jotkut oikeasti pitävät meitä todella viehättävinä. Toivottavasti joku ajattelee myös itsestäni niin :)
Nainen on kauneimmillaan ja seksikkäimmillään raskaana ollessaan. Ja aivan varmasti pitäisin sinua haluttavana ja viehättävänä, niin oudolta kuin se kuulostaakin :)
M40
Vierailija kirjoitti:
Myös se, ettei ole pelkoa että nainen tulee raskaaksi. Voi siis huoletta vetää paljaalla loppuun saakka.
Joo, erityisesti tämä. Ja erityisesti vieraiden raskaana olevien naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, erityisesti tämä. Ja erityisesti vieraiden raskaana olevien naisten kohdalla.
Tämä se on.
Varmaan se on ne muutokset. Niitähän on kiva katsoa ja ex puoliso kun ei antanut häneen koskea saati katsoa, verhosi itsensä aina, join siitä paitsi. Nykyinen puoliso taas on täysi peilikuva ja kotona yleensä aina alasti. Rinnat muuttuivat raskauden aikana päivittäin, mahan muoto samaten, reidet ja pakarat olivat jossain vaiheessa raskautta kiinteät ja täyteläisen näköiset. Niitä muutoksia oli kiva seurata ja niissä sai tavallaan olla mukana. Synnytyksen jälkeen ex ei halunnut koska pelkäsi minun näkevän hänen alakerrassa, joka oli kuulema ihan kauhea. Nykyinen puoliso taas totesi että ne muutokset on elämää. Ex taas huusi ja meuhkasi jos aamulla rinnat tulvi ja tippaakaan ei saanut olla maitoa missään ja miten se on minun syy ja lapsen syy sitä tätääää tuota. Nykyinen taas naureskeli että katso miten maito ruiskuaa. Ja monena aamuna herätessä tämä tuijotti vierestä ja sanoi odottaneensa milloin herään, hyppäsi päälle ja tissi suuhun että hänen maineensa helpottaa. Nytkin kun puhutaan seuraavasta lapsesta, en tiedä kumpi odottaa enemmän sitä odotusta. Minä vai hän. Joulun jälkeen kokeili odotushousuja jalkaan ja kyseli haluanko hänet niin isona. Samaten liivit olivat aika suuret. Onhan se kiihottavaa miten keho muuttuu raskauden aikana. Mutta niin näkyy kiihottuvan hänkin ja ottaa ilon irti siitä ajasta
Itsevarmuus ja ylpeys omasta kehosta. Tyytyväisyys kehon muutoksiin. Halu esitellä muuttunutta kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se on.
Håmå.
Auttaja kirjoitti:
Kyllähän ne ihanat uudet muodot, turvonneet tissit ja pillu ovat tosi kiihottavia ja tottakai siinä tulee semmonen suojeleva olo ja halu pitää toisen hyvänä 😘 nainen puhkeaa kukkaan kun odottaa lasta 😊
Tämä. Vaimo halusi monta lasta,, eikä minulla ollut todellakaan mitään sitä vastaan. Hän oli aina täysin kyltymätön siitä asti, kun siittämistä aloitettiin synnytykseen asti Vähän rankkaahan tuo jatkuva naiminen ja tyydyttäminen oli, mutta kestin kuin mies. Vaimo oli aina kiitollinen uhrautumiselleni, että sai lapsen ja sai kullia ja tyydytystä niin paljon kuin ikinä halusi.
Kyllä minua kiihotti eniten halukkuus molemmilla puolison raskauskerroilla. Koskaan ei ole pantu niin paljon ja vieläpä yleensä hänen aloitteestaan. Ja oli vaihtelua ja kiimaa. Olihan puolison entistäkin suuremmat tissit, märkä ja turvonnut pimpsa sekä helposti isollekin avautuva pyllyreikä myös ihania.