Nainen, oletko saanut oikeasti paksua?
Nainen, oletko ikinä saanut oikeasti paksua (sanotaan nyt vaikka semmosta HK-sininen -osastoa)? Onko se niin mahtavaa kuin usein väitetään? Miksi?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:02"]
olen saanut.
Pakusua suonikasta namikyrpää. Suosittelen
[/quote]Siis mitkä olivat mitat namikyrvällä?.
[/quote]
Enhän mittanauha kädessä kulje, sormet ei vastakkain sattuneet
Naisen ei ole pakko harrastaa anaaliseksiä miehen kanssa vaikka joku sikapaska mies sitä haluaisi! Ettekö te saatanan elukat ymmärrä tätä? Vai onko älyssäkin vikaa? Pankaa vaikka heterotkin toisianne perseeseen jos nainen ei suostu
neekerillä oli musta ja iso ja huusin auau ja se luuli että tekee gutaa ja runno lisää, ei puhuttu yhteistä kieltä ja oli aika reissu se
[quote author="Vierailija" time="26.03.2012 klo 20:36"]
Apua löytyy
Seksiaddiktioon / itsetyydytysriippuvuuteen on olemassa monia apukeinoja. Netistä löytyy aika hyvin tietoa. Kannattaa ihan rohkeasti myöntää riippuvuus itselleen ja hakea ajoissa apua. Tsemppiä ja iloista loppukesää sinulle.
[/quote]
26.3.2012 klo 20:36
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:59"]
^^ meillä ei nyt ihan noin isoja kesäkurpitsoita ole ollut, mutta jos mieheni käsi mahtuu niin mahtuisi varmaan tuollainenkin. Meillä mies tykkää naida juuri fistattua pillua. Heti, kun käden ottaa pois, alkaa limakalvot turvottelemaan ja muuttuu todella verekkäiksi ja syvän punaisiksi. Silloin tunnen peniksenkin kaikkein parhaiten ihan joka kohdasta. Seuraavana päivänä istuminen on vähän ikävää, mutta ei haittaa yhtään. Meillä säästetään erityisiin hetkiin siksi, että itse pelkään liikaa tottuvani isoon tavaraan ja, että mieheni penis ei enää ilahduttaisi minua samalla tavalla. Mies voisi venytellä vittua vaikka joka kerta, ei pelkää löystymistä. N31
[/quote]
Oletko synnyttänyt?. Vaimoni on kaksi lasta, ja kyllähän hänkin pitää fistauksesta. Tuntuu naidessa hiukan väljältä, tuo vitun venyttely on kyllä todella kiihottavalta. Kumpikin pidämme siitä, bdsm harrastamme joskus sekin on kiihottavaa kun vaimoni nauttii siitä. Hyvin voin laittaa limupullon taikka käden vittuun kun hän on sidottuna sänkyyn, ja jalat on äärimmäisen harallaan katosta sidottuihin köysiin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:59"]
^^ meillä ei nyt ihan noin isoja kesäkurpitsoita ole ollut, mutta jos mieheni käsi mahtuu niin mahtuisi varmaan tuollainenkin. Meillä mies tykkää naida juuri fistattua pillua. Heti, kun käden ottaa pois, alkaa limakalvot turvottelemaan ja muuttuu todella verekkäiksi ja syvän punaisiksi. Silloin tunnen peniksenkin kaikkein parhaiten ihan joka kohdasta. Seuraavana päivänä istuminen on vähän ikävää, mutta ei haittaa yhtään. Meillä säästetään erityisiin hetkiin siksi, että itse pelkään liikaa tottuvani isoon tavaraan ja, että mieheni penis ei enää ilahduttaisi minua samalla tavalla. Mies voisi venytellä vittua vaikka joka kerta, ei pelkää löystymistä. N31
[/quote]
Oletko synnyttänyt?. Vaimoni on kaksi lasta, ja kyllähän hänkin pitää fistauksesta. Tuntuu naidessa hiukan väljältä, tuo vitun venyttely on kyllä todella kiihottavalta. Kumpikin pidämme siitä, bdsm harrastamme joskus sekin on kiihottavaa kun vaimoni nauttii siitä. Hyvin voin laittaa limupullon taikka käden vittuun kun hän on sidottuna sänkyyn, ja jalat on äärimmäisen harallaan katosta sidottuihin köysiin.
[/quote]
Kuulostaa kivalta puuhalta:) Olen synnyttänyt.
Minulla ollut tummaihoinen mieskaveri jolla oli 18cm ja 6cm paksu. kyllä pidin siitä tunteesta kun sitä työnteli.hän myös ajeli aina karvansa niin että aina oli millin sänki kullin yläpuolella.Tuntui mahtavalta kun sänki hieroi vitun yläosaa panon aikana..panon jälkeen kyllä välillä oli arkana,mutta positiivinenkokemus.N.45
Ostin vaimolle 6/20cm dildon, että saa yänkin välillä isoa. On mahtavaa nuolla samalla häpyhuulia ja klittaa kun painaa tuota kokonaan tiukkaan ja todella märkään pilluun. Sen jälkeen tuntuu myös upealta tulla sisään kuumaan, turvonneeseen ja litisevään pilluun omalla 5/15 munalla. Voi sitä nautinnon määrää minkä saan kun voin tuottaa täristäviä orgasmeja rakkaalleni :) Taidan taas illalla antaa väyän namia.
Kertokaa naiset, kuinka paksu on paksu noin senttimääräisesti? Omani on 15cm ympärysmitaltaan ja pidän sitä aika paksuna.
M20
Näillä kahdella meidän rouva nauttii ja isompaa ei kuulemma halua. Hyvin venyy tuollakin sauvalla paikat :) http://alastonsuomi.com/Lovecock/images/2268317
Hyvät oltavat edellisen naisella jos tuollaisia saa. Miten iso tuo dildo on?
Minusta kuulostaa vähän siltä, että täällä on poikien kalajutut menossa.
Koolla on väliä! Ja nimenomaan sillä paksuudella.
Mutta kaikista eniten väliä on sillä, saako minut ylipäätänsä syttymään ja kuinka käyttää sormiaan ja suutaan. Jos en ole kiihottunut niin oli penis miten iso tai pieni, pitkä, paksu, suonikas ja kauniin värinen, niin ei se silloin kummoiselta tunnu.
Milloin miehet tajuavat tämän?
Tuo kuvassa oleva dildo on 21x5 cm.
Tosiaan kun tuplana noilla antaa kyytiä niin on melkoinen vikinä vaimolla ;)
Koolla on väliä, iso näyttäisi tuntuvan tosi hyvälle. Vaimo ainakin tuntuu tykkäävän kun saa reilu 18 cm ympärysmitaltaan olevaa munaa. Tuohon mittaan pääsee, kun laittaa oman peniksen päälle penisholkin. Molemmilla on kivaa, näyttää ja kuulostaa hienolta, kun vaimo nauttii.
Monsterdickiä olen saanut kerran, Jenkeissä. Pitkä ja paksu. En arvannut että miehellä oli sellainen housuissaan. Kun riisuutui niin olin vaan että oh no. Mies kiihottui reaktiostani ja se koveni vaan entisestään!
Ei siinä voinut muuta kuin ottaa sisään ja huutaa nautinnosta. Ei sitä joka päivä pystyisi ottaa, hajoaisi varmaan bimpsa, piti ottaa pari tequilashottia ensin että rentoutui. Harvinaista herkkua oli ja sellaisena pysyi.
Minulla on melko paksu siitin, hyvin on mahtunut. Kerran tosin eräs nainen sanoi anaaliseksiin alkaessamme, että työntyisin sisään lähes kokokonaan ennenkuin aloitan työntelyn . Ilmeisesti paksu terska aiheutti kipua.
Sanotaanko että kahdeksaan petikumppaniin on mahtunut 2 sopivasti paksua ja 1 erityisen paksu. Pakko sanoa, että se erityisen paksu oli paras. Se tunne, kun täyttyy ihan äärilaitoja myöten. Parasta! Toki se saattaa rajoittaa, miten useasti pystyy sitten panemaan, kun paikat tulee helpommin kipeäksi. Mutta lämmöllä muistelen.
N41
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:02"]
olen saanut.
Pakusua suonikasta namikyrpää. Suosittelen
[/quote]Siis mitkä olivat mitat namikyrvällä?.