Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko saanut oikeasti paksua?

Vierailija
26.03.2012 |

Nainen, oletko ikinä saanut oikeasti paksua (sanotaan nyt vaikka semmosta HK-sininen -osastoa)? Onko se niin mahtavaa kuin usein väitetään? Miksi?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko että kahdeksaan petikumppaniin on mahtunut 2 sopivasti paksua ja 1 erityisen paksu. Pakko sanoa, että se erityisen paksu oli paras. Se tunne, kun täyttyy ihan äärilaitoja myöten. Parasta! Toki se saattaa rajoittaa, miten useasti pystyy sitten panemaan, kun paikat tulee helpommin kipeäksi. Mutta lämmöllä muistelen.

N41

Vaimon pillu tullut kalustani aina tuusan täyteen, enempää ei mahdu, kun nytkin ollut siinä ja siinä.  Välipäiviä on pidetty alusta lähtien, eikä voitu tai tarvittu edes pitkiä nainteja. Molemmat olemme tykänneet. 

Vierailija
62/77 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanyt parrua mkiin ja nuollutolempiin reikiiin ja nuollut puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin kysymyksen: oletko saanut oikeasti paksuna. Olen.

Vierailija
64/77 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina ns. villeinä vuosina pääsin kokeilemaan kookkaitakin vehkeitä. Paksuin oli yhdellä vanhemmalla työkaverilla, jolta löytyi lisäksi roimasti mieskuntoa ja kestävyyttä. Kaikki tämä oli jännässä ristiriidassa muuten asialliseen ja tiukan ammattilaisen olemukseen, mutta kokemus oli jälkeenpäin ajatellen ihan kiva, vaikka ei ollutkaan mikään elämäni kohokohta. Ehkäpä se, ettei kestävyys yhdistettynä kokoon ollut pelkästään hyvä juttu, on saanut ajattelemaan, ettei miehen koko sitten kuitenkaan taida olla se ratkaiseva asia naisen nautinnon maksimoinnissa. N27

Vierailija
65/77 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikoina ns. villeinä vuosina pääsin kokeilemaan kookkaitakin vehkeitä. Paksuin oli yhdellä vanhemmalla työkaverilla, jolta löytyi lisäksi roimasti mieskuntoa ja kestävyyttä. Kaikki tämä oli jännässä ristiriidassa muuten asialliseen ja tiukan ammattilaisen olemukseen, mutta kokemus oli jälkeenpäin ajatellen ihan kiva, vaikka ei ollutkaan mikään elämäni kohokohta. Ehkäpä se, ettei kestävyys yhdistettynä kokoon ollut pelkästään hyvä juttu, on saanut ajattelemaan, ettei miehen koko sitten kuitenkaan taida olla se ratkaiseva asia naisen nautinnon maksimoinnissa. N27

Voisin kuvitella, että menee helposti naisella tuskalliseksi, jos isovehkeinen mies vain kestää ja kestää. Meillä vaimon rajat menneet siinä 10min kohdalla, kun alkanut jo halut loppumaan ja olemana kärsimätön, eikö tule jo. Hän saanut itse aina ekan 5min sisään rajusti. On onneksi oppinut niin hyvin puristamaan pillulla, ettei ole ollut pelkoa ettenkö laukea tarpeeksi nopeasti. Mutta joskus nuoremana pidemmät nainnit kostautui, kun limakalvot meni rikki ja tuli useita välipäiviä parannella pillua. Kyllä sitä oppi mieskin silloin. Mutta niillä vehkeillä pitää pelata mitä on. 

Vierailija
66/77 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on noin 15.5cm pitkä ja leveys leveimmästä kohdasta hieman yli 5cm. Ei oo ainakaa emäntä valittanu. Ekoilla kerroilla tuli verta usein kun paikat repeili

Ehkä ei ole sinulle valittanut, mutta kuulisit mitä se täällä työpaikalla puhuu :D

Vierailija
67/77 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Levillä. 18v vanhempaa miestä (olin 23v)

En tiennyt miten olisin kun se yritti saada sitä sisään takaa, kun se sai sen jo vähän löysänä niin tuntui etten kestä. Purin tyynyn rikki kun se pani takaa kovalla.

Sattui jälkikäteen aika paljon mutta siinä tilanteessa se tuntui ihan uskomattomalta.

Vierailija
68/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pamputin myös sun naistas ennen kuin tapasitte ja vieläkinnkun haluaa paksua ja pitkää

Vierailija
69/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei meiltä miehiltä koskaan haluta tietää mitään tollasta kivaa ?

Vierailija
70/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu. Olihan siinä omat hyvät puolensa, mutta aika varovainen sai olla ja moni asento ei onnistunut ollenkaan.

Eli normi koko parempi 

Vierailija
71/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, huoh. Olen saanut, ollut naimisissa paksukaluisen kanssa, sormet eivät menneet ympäri exäni kalun(mulla on pitkät sormet, olen 178cm pitkäkin). Ei ollut koskaan mitään erikoista seksiä, siitä huolimatta. Normikaluisen nyxäni kanssa seksi on paljon parempaa. Eli kohdallani ei se paksuus tuo lisäarvoa.

Vierailija
72/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Monta kertaa eri miehen kanssa.

Tänään juuri uudella tuttavuudella oli luokkaa hk sininen. Sain se sisälläni mahtavan orgasmin.

Harmi kun ei muuten natsannut, ei tavata enää

Vierailija
73/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään juuri uudella tuttavuudella oli luokkaa hk sininen. Sain se sisälläni mahtavan orgasmin.

paljon veloitat tunnilta?

Vierailija
74/77 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon veloitat tunnilta?

En veloita mitään.

Annan ihan ilmaiseksi harvoille ja todella tarkkaan valituille. Mutta kun ikää jo on, niin on kokemuksiakin kertynyt.

Vierailija
75/77 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös HKn sininen ole paksuudeltaan vain hieman yli peniksien paksuuden keskiarvon?

Vierailija
76/77 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hk:n sinisen paksuisia useampiakin. Kerran myös limutölkin paksuista jättiä. Alkuun sattui ihan hirveesti, mutta kun paikat tottui niin tuntuihan se uskomattomalta olla aivan ääriä myöten täynnä. 

Vierailija
77/77 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös HKn sininen ole paksuudeltaan vain hieman yli peniksien paksuuden keskiarvon?

Hehheh. On se aika p*rkeleesti paljon yli keskiarvon, ihan siis reaalimaailmassa. Palstalla on kyllä aika paljon harhaa. Mutta kyllä paksujakin on jonkun verran. Yleensä sitä grillimakkaraosastoa, mikä riittää ainakin omaan suuhuni ja peppuuni.

t.Homo, mutta myös patologinen peniksenmittaaja, joka on mitannut todella monia erektiossa olevia peniksiä.