Minkälaista on nuolla pimppiä?
Minulla ei ole ollut vaimoni lisäksi muita seksikumppaneita ja vaimon pimppiin ei saa koskea muuta kuin kullilla. En siis ole koskaan nuollut naista. Mietin joskus että minkälaisesta touhusta olen jäänyt paitsi. Vaimo kyllä levittää reitensä kerran tai pari viikossa eli en sinänsä ole puutteessa mutta olenko aivan sika mieheksi jos joskus hankin suuseksikokemuksen jonkun vieraan kanssa?
Nimim. Epätietoinen Espoosta
Kommentit (17)
Olemme keskustelleet asiasta ja se johtuu vaimoni estoisuudesta seksin suhteen. Hän saa orgasmin vain masturboimalla ja oikeastaan kaikki muut asennot paitsi lähetyssaarnaaja ovat poissuljettuja. Hän ei myöskään ota suihin eikä anna esim. sormin hyväillä pilluaan. Kovassa humalassa saatan saada jotain "kinkyä" kuten vaikka doggystyle.
Ikävä on tilanteesi. Olen melkein aina toitottanut että vieraisiin ei pidä mennä. Mutta jos meidän seksi olisi noin tylsää harkitsisin vieraisiin menoaM50+.
Ei taas näitä palstan pettäjiä... hoh hoijaa.
Kaikki naiset eivät edes pidä nuolennasta ja jos pitävät miehen pitää tehdä se täysin oikein, muuten lopahtaa into ja tunto.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:31"]
Ei taas näitä palstan pettäjiä... hoh hoijaa.
Kaikki naiset eivät edes pidä nuolennasta ja jos pitävät miehen pitää tehdä se täysin oikein, muuten lopahtaa into ja tunto.
[/quote]
Oletko nainen/mies? olen vaan monesti miettinyt miksi toiset naiset ei anna nuolla?. Kun olen täällä lueskellut näitä juttuja, niin toiset naiset saavat orgasmin nuollessa ja toiset naidessa. Mutta pitääkö sitä yleistää ja tässä esimerkki. Ei noista naisista ole mihinkään sekään nainen ei osannut tehdä sitä taikka tätä ja silläkin oli löysä pillu. Toinen esimerkki Ei noista miehistä ole mihinkään ei nekään osaa edes nuolla ja sitäpaitsi silläkin oli liian pieni, ja siihen loppuu kokeilut. Minusta on kaksi suurta virhettä yleistäminen ja ennakkoluulo. Eihän kakustakaan voi sanoa että se on pahaa kun ei ole edes maistanutM50+.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:03"]
Taivaallista. Oletko keskustellut asiasta vaimosi kanssa? mutta älä ole sika tuon asian takia. Täällä lukiessa on muitakin naisia jotka eivät pidä nuolemisesta. Minä ja vaimoni aloitamme hyväilyillä, nuoleminen on seksissämme aloitus. Nuolen hänet jokakerta ja vaimoni ottaa minulta suihin, vaimoni saa jokakerta nuollessani. Kyllä olet tosiaankin menettänyt paljon, koittakaa kerran jos vaimosi antaisi. Se voi muuttaa seksielämää tosi paljon. Peskää kulli ja pillu hyvin puhtaiksi ja tosiaan keskustele tosiaan vaimosi kanssa asiasta. hyvä kielityöskentely kuulemma on se josta naiset saavat orgasminsa. Toiset naiset eivät kuulemma saa naidessa orgasmia. Hyäily ja kielityöskentely voi olla kokeilun jälkeen olla täysipainoista seksiäM50+.
[/quote]
Mä en tykkäisi tuollaisesta joka kerralla nuolemisesta ja / tai samalla kaavalla etenemisestä. Tuokin on yleistystä, että naiset saavat kielityöskentelyllä orgasmin. Joku saa ja toinen ei edes halua miehen päätä jalkoväliinsä. Nainen voi saada orgameja hyvin eri tavoilla ja ihan saman miehen tuottamana.
Täällä yksi hiukan estoinen nainen.
Mulle kävi nuolemisen kanssa niin onnellisesti, että eräs uusi kumppani, ekalla seksikerrallamme, kysymättä ja yllättäen alkoi nuolla. Hieman pelästyin, mutta se tuntui välittömästi niiiiin hyvältä, että "unohdin miettiä" estojani ja pystyin vain nauttimaan! Aiemmin olin aina kysyttäessä kieltäytynyt puuhasta. Olen hänelle kiitollinen lopun elämäni, koska toi on ehkä parasta mitä seksissä tiedän.
Jos kokeilet nuolemista vaimosi kanssa, muista (ainakin aluksi) olla erittäin hellä, pehmeä ja tehdä hitaita "liikkeitä".
Ai millaista, no varmaan tosi ällöttävää koska mies ei sellaista halua tehdä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:53"]
Ai millaista, no varmaan tosi ällöttävää koska mies ei sellaista halua tehdä.
[/quote]
Numero 2. Pyytäisin tässä anteeksi kirjotustani. Vastasin mahtipontisesti pillun nuolemisesta mikä on meillä vakio ja johon emme ole kyllästyneet. Kuten myöskin kirjotin että mm ennakkoluulo voi tehdä sen että mies taikka nainen ei ole pillun nuolemista kokeilleet. Mutta tosiaan voihan sen orgasmin tottakai muutenkin saada kun suuseksillä tai naimalla, mutta en vaan ymmärrä miten?M50+.
M50+ ..... On siinä meillä asiantuntija neuvomassa. Orgasmin saantitapoja=Yhdyntä, Suuseksi, Käsiseksi, itsensä hyväily kun kumppani nai/nuolee/käsittelee/katselee..... Kolmaspyörä nai/on naitavana kun kumppani katselee.... Miehelle orgasmin tuottaminen PELKÄSTÄÄN eturauhasta stimuloimalla. Onhan näitä tapoja saada orgasmi.
Omissa kokemuksissa reaktio oli / on sellainen että kyllä kannattaa ainakin kokeilla, jos hän pääsee estoista yli. Turha kuitenkaan tehdä numeroa tai jankata, jos vaimo ei halua. Painostus tappaa tunnelman kuin tunnelman.
Silloin kun tunnelma on ollut oikeanlainen (kumppani kiihottunut, vapaamielisellä tuulella jne) ja kosketus tapahtunut sopivasti vähän yllättävänä tai sitten toivottuna sekä oikealla tavalla, kaltaiseni kontrollifriikki on ollut seitsemännessä taivaassa saadessaan naisen kiihottumaan kovasti ja laukeamaankin. Naisen nautintohan siinä tuntuu ainakin minusta parhaimmalta, fyysisestä puolesta en osaa pahemmin sanoa muuta kuin että erilaisista (hyvistä) kosketuksista tuleva reaktio on parasta. Aivan kuten kaikessa muussa seksissäkin. Kiihkoissaan olevan naisen maku on kyllä taivaallinen, mutta sen voi tuntea muullakin tavalla jos on mielikuvitusta...
Nuorena, kiihkeänä ja uutta kokeilevana pariskuntana suuseksi oli selvästi helpompaa kuin nykyisin 20 vuoden jälkeen (tunnelma ja tuntemukset). Uuden kokeilu vaikutti varmasti silloinkin enemmän, koska vaimoni on viimeaikoinakin kyllä välillä innostunut kovasti joistakin uusista asioista. Harmittavasti meillä synnytykset ovat vaikuttaneet kielteisesti vaimon minäkuvaan ja hän on arastellut suuseksiä peläten että hänen alapäänsä olisi jotenkin muuttunut rumaksi. Estoja hänelläkin, kun pitää seksiä harrastaa "peiton alla ja pimeässä" eikä anna ihailla edes vähän toisin kuin nuorempina. Harmi :(
Eiköhän se ole jokaisen OMA asia mitä sängyssä tapahtuu?
Mitä sitä huutelemeen kellekkään kahdenkeskistä hommaa sen pitäs olla.
Jokainen pari itte yhdessä päättää mikä on heille se oikea tapa rakastella ym ei siihen foorumeita tarvita!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:55"]
M50+ ..... On siinä meillä asiantuntija neuvomassa. Orgasmin saantitapoja=Yhdyntä, Suuseksi, Käsiseksi, itsensä hyväily kun kumppani nai/nuolee/käsittelee/katselee..... Kolmaspyörä nai/on naitavana kun kumppani katselee.... Miehelle orgasmin tuottaminen PELKÄSTÄÄN eturauhasta stimuloimalla. Onhan näitä tapoja saada orgasmi.
[/quote]
Anteeksi jollei kirjotukseni miellyttänyt sinua. En ole mikään ekspertti näissä asioissa, se oli minun henkiökohtainen mielipiteeni. Lueppa oma kirjotuksesi ei paljon poikkea minun kirjotusestani, jätin kertomatta siitä mitä muuta siellä sängyssä tapahtuu. Eiköhän tuo alottaja mahtanut kysyä millaista on nuolla pimppiäM50+.
Se on aivan mahtavaa, todella upeaa nuolla kiimaista naista. Ja toden sanoakseni, teen sen hyvin. Kaikki naiset, joita olen nuollut, ovat saaneet orgasmin. Eilen viimeksi nuolin naistani niin, että hän makasi selällään ja mä laitoin pääni jälkoväliin ja antaumuksella nuolin klitorista ja välillä koko pillua. Välillä taas kieli oli sisällä. Nainen runkkasi mun kovaa kyrpää samalla ja naisen orgasmin jälkeen käänsin perseen pystyyn, työnnyin takaapäin sisälle ja nussin oikein kunnolla. Ei ole parempaa kuin panna naisen orgasmipillua. Spermat laskin pilluun syvälle.
t. m-50
Kyllä suuseksi kuuluu olennaisesti parisuhteeseen. Itse olen nuollut pillut ja peräreiät jokaisessa parisuhteessani. Se on ollut edellytys sille että olen ylipäätään suhteeseen ryhtynyt. haluan myös että naiseni ottaa minulta suihin. Prasta suuseksi on pesemättämän pillun kanssa. Päivän parin tekeytynyt pillumehu, hikineen ja visvoineen...nam! Nykyisen naiseni ei tarvitse edes muuta pillun pesua kuin minun päivittäisen suuseksisessioni. Ei ainakaan bakteeriakanta kärsi kemikaaleista. Myös pyllyreikä kakkaamisen jälkeen on taivaallisen ihana nuoltava.
Siis, jos akkasi ei anna nuolla eikä ota suihin, niin vaihda akkaa. Se kannattaa aina.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:19"]
Kyllä suuseksi kuuluu olennaisesti parisuhteeseen. Itse olen nuollut pillut ja peräreiät jokaisessa parisuhteessani. Se on ollut edellytys sille että olen ylipäätään suhteeseen ryhtynyt. haluan myös että naiseni ottaa minulta suihin. Prasta suuseksi on pesemättämän pillun kanssa. Päivän parin tekeytynyt pillumehu, hikineen ja visvoineen...nam! Nykyisen naiseni ei tarvitse edes muuta pillun pesua kuin minun päivittäisen suuseksisessioni. Ei ainakaan bakteeriakanta kärsi kemikaaleista. Myös pyllyreikä kakkaamisen jälkeen on taivaallisen ihana nuoltava.
Siis, jos akkasi ei anna nuolla eikä ota suihin, niin vaihda akkaa. Se kannattaa aina.
[/quote]
Jaaha. No, makuasioista ei tokikaan voi kiistellä :) Jotenkin voin ehkä ymmärtää, että jotkut miehet tykkää nuolla sitä pesemätöntä pimppaa, itse naisena, en kuitenkaan kertakaikkiaan kykenisi miestä päästämään kovin "muhineen" tortttuni kimppuun. Olen äärettömän seksuaalinen ja meillä on todella aktiivinen seksielämä, kimppoineen ja lisämiehineen, mutta haluan olla puhdas kun seksin aloitan. Muutaman tunnin pesemättömyys ei maata kaada, joskus kun touhut alkaa hyvinkin spontaanisti, mua päiväkausia.... YÖK
Vaikka mies olisi miten innoissaan, en vaan pystyisi.
Ja sen paskaisen peräreiän nuoleminen nyt vaan epätervellistä, todella. Ja kyllä miellä peppuseksiä harrastetaan ja sieltä nuollaankin, mutta erittäin hvyin pestynä. Mutta hyvin onnistuit minutkin provoamaan vastaamaan :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:03"]
Taivaallista. Oletko keskustellut asiasta vaimosi kanssa? mutta älä ole sika tuon asian takia. Täällä lukiessa on muitakin naisia jotka eivät pidä nuolemisesta. Minä ja vaimoni aloitamme hyväilyillä, nuoleminen on seksissämme aloitus. Nuolen hänet jokakerta ja vaimoni ottaa minulta suihin, vaimoni saa jokakerta nuollessani. Kyllä olet tosiaankin menettänyt paljon, koittakaa kerran jos vaimosi antaisi. Se voi muuttaa seksielämää tosi paljon. Peskää kulli ja pillu hyvin puhtaiksi ja tosiaan keskustele tosiaan vaimosi kanssa asiasta. hyvä kielityöskentely kuulemma on se josta naiset saavat orgasminsa. Toiset naiset eivät kuulemma saa naidessa orgasmia. Hyäily ja kielityöskentely voi olla kokeilun jälkeen olla täysipainoista seksiäM50+.
[/quote]
Mä en tykkäisi tuollaisesta joka kerralla nuolemisesta ja / tai samalla kaavalla etenemisestä. Tuokin on yleistystä, että naiset saavat kielityöskentelyllä orgasmin. Joku saa ja toinen ei edes halua miehen päätä jalkoväliinsä. Nainen voi saada orgameja hyvin eri tavoilla ja ihan saman miehen tuottamana.
[/quote]
Me olemme yksilöitä. En mielestäni yleistänyt naisia, vaan kirjoitin kuulemma saa kielityöskentelyllä orgasmin. Toki onhan niittä naisia jotka eivät kuulemma miehen päätä anna laittaa haaroväliinsä. Ja voi hyvänen aika tokihan meilläkin on muutakin seksissä kun tuo nuoleminen ja suihinotto. Dildo on käytössä ja siitä vaimoni saa orgasmin, siitä myös kun harjaan hiusharjalla hänen pilluaan, elikkäs aika tuntoherkkä. Ei se meidän seksi ole ollenkaan kaavamaista, vakkakin annoin näin ymmärtää mutta pillun nuolenta ja vaimolla suihinotto sekä pallien hyväily on yhä taivaallistaM50+.