Nainen, oletko saanut oikeasti paksua?
Nainen, oletko ikinä saanut oikeasti paksua (sanotaan nyt vaikka semmosta HK-sininen -osastoa)? Onko se niin mahtavaa kuin usein väitetään? Miksi?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2012 klo 23:02"]aluksi ei ollut erityisen nautinnollista, tuntui että paikat repeää. Teki kipeää. Sitten kun siihen tottui, tuli nautintokin mukaan kuvioihin. Tuntuu hyvältä kun paksu kalu venyttää ihanasti. Ja onhan se kieltämättä kiihottava näky kun sopivasti lihaksikas mies seisoo iso kalu pystyssä.
[/quote]samoilla linjoilla mutta sain sellaista jytkyä perääni että tuntui että räjähdän..homoilimme siis
Juu. K-marketin HeVi-osastolta voi valita vaikka joka päivä eripaksuisen tuorekurkun. ;) Mikä on sinun valintasi tänään?
Mies 40+
Usein kuulee ja lukee siitä ettei koolla ole väliä mutta kyllä sillä sit kuitenkin on... Tämähän on toki jokaisen henkilökohtainen mielipide mutta mikäli Tämä "HK:n sininen" on osaavassa ja tunneälyisessä varressa kiinni on se useimmille halutumpi kuin pieni... Parisuhteen kannalta kuitenkin on tärkeintä kokonaisuus ja ennenkaikkea tunteet! Seksi sit taas on sitä "varustelua"
Miehelläni on itseasiassa juuri sellainen hk:n sinisen paksuinen, välillä oikein kiihottuessa paksumpikin. En pidä poikkeuksellisen paksuna. Onhan se kiva, koskaan ei ole liian paksulta tuntunut, mutta ei minulla mikään tiukka pillukaan ole. Toisaalta, on ne ohkaisemmatkin kivoja ollut. Ei ole ikinä seksi ollut kikkelin koosta kiinni.
N31
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 09:07"]
Miehelläni on itseasiassa juuri sellainen hk:n sinisen paksuinen, välillä oikein kiihottuessa paksumpikin. En pidä poikkeuksellisen paksuna. Onhan se kiva, koskaan ei ole liian paksulta tuntunut, mutta ei minulla mikään tiukka pillukaan ole. Toisaalta, on ne ohkaisemmatkin kivoja ollut. Ei ole ikinä seksi ollut kikkelin koosta kiinni. N31
[/quote]
Suurin mitä olen saanut oli limupullon luokkaa. Teki helvetin kipeää vaikka oli liukkaria, en suosittele, kyllä pienempi on parempi jos sitä osaa käyttää. Minna
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:36"]
Miehelläni on itseasiassa juuri sellainen hk:n sinisen paksuinen, välillä oikein kiihottuessa paksumpikin. En pidä poikkeuksellisen paksuna. Onhan se kiva, koskaan ei ole liian paksulta tuntunut, mutta ei minulla mikään tiukka pillukaan ole. Toisaalta, on ne ohkaisemmatkin kivoja ollut. Ei ole ikinä seksi ollut kikkelin koosta kiinni. N31
[/quote]
Suurin mitä olen saanut oli limupullon luokkaa. Teki helvetin kipeää vaikka oli liukkaria, en suosittele, kyllä pienempi on parempi jos sitä osaa käyttää. Minna
[/quote]
Kysyisin mikä mahtaa olla pisin ja paksuin kalu? itselläni on tuppikulli joku 15-17cm. En ole kateellinen vaan haluaisin tietää aitoa faktaaM50+.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Kysyisin mikä mahtaa olla pisin ja paksuin kalu? itselläni on tuppikulli joku 15-17cm. En ole kateellinen vaan haluaisin tietää aitoa faktaaM50+.
[/quote]
En pidä tuppikullina. Ihan hyvä keskikokoinen. Minä en ole mitään "limupulloja" nähnytkään. En tiedä onko minulle vain sattunut tulemaan niitä tilastojen mukaan keskiverto kikkeleitä vai liioittelevatko muut naiset. Yksi sellainen 20/5 on tullut vastaan ja sekin kaverillani enkä ole häntä nainut. Vielä:) Suihin otin ja oli vähän haastavaa. Vaikka miehellänikin on lähes saman paksuinen, pituus teki vaikeaksi käsitellä. Varmaan siksi etten ole tottunut.
N31
[/quote]
Miten minusta tuntuu että olemme vähän samalla aaltopituudellaM50+.
minulla on yksi tekopenis joka on kyllä paksumpi kuin HK:n sininen.
Ja dildotan sillä joskus kyllä - vaatii hyvän virittelyn, ja mun mies ei tiedä tästä - sais varmaan halvauksen jos tietäisi että pikku vaimo pervoilee satunnaisesti järkäledildolla
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 09:07"]
[/quote]
Miten minusta tuntuu että olemme vähän samalla aaltopituudellaM50+.
[/quote]
Saatetaanhan me olla:)
N31
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:28"]
minulla on yksi tekopenis joka on kyllä paksumpi kuin HK:n sininen.
Ja dildotan sillä joskus kyllä - vaatii hyvän virittelyn, ja mun mies ei tiedä tästä - sais varmaan halvauksen jos tietäisi että pikku vaimo pervoilee satunnaisesti järkäledildolla
[/quote]
Tai sitten kiihottuisi?
-Niksu
Minua ainakin kiihottaisi. Mistä sellaisia saa ostaa?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:28"]minulla on yksi tekopenis joka on kyllä paksumpi kuin HK:n sininen.
[/quote]
Meillä ainakin isäntä tykkää tunkea kaikkea isoa vittuuni. Kiihottuu siitä kovasti.
N31
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:28"]minulla on yksi tekopenis joka on kyllä paksumpi kuin HK:n sininen. Ja dildotan sillä joskus kyllä - vaatii hyvän virittelyn, ja mun mies ei tiedä tästä - sais varmaan halvauksen jos tietäisi että pikku vaimo pervoilee satunnaisesti järkäledildolla [/quote] Meillä ainakin isäntä tykkää tunkea kaikkea isoa vittuuni. Kiihottuu siitä kovasti. N31
[/quote]
Entäpä itse?. Tosiaan mistähän noita isompia dildoja saa osta tai tilata?M50+.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:28"]minulla on yksi tekopenis joka on kyllä paksumpi kuin HK:n sininen. Ja dildotan sillä joskus kyllä - vaatii hyvän virittelyn, ja mun mies ei tiedä tästä - sais varmaan halvauksen jos tietäisi että pikku vaimo pervoilee satunnaisesti järkäledildolla [/quote] Meillä ainakin isäntä tykkää tunkea kaikkea isoa vittuuni. Kiihottuu siitä kovasti. N31
[/quote]
Entäpä itse?. Tosiaan mistähän noita isompia dildoja saa osta tai tilata?M50+.
[/quote]
Toki tykkään itsekin, kyllä siitä sävärit saa, kun tuntuu, että on niin täynnä, että kohta repeää. Meillä on vain yksi oikeasti iso dildo, ihan jostain tavallisesta seksikaupasta. Meillä improvisoidaan niin paljon, että ei ole kauheasti leluille tarvetta. Ukko saattaa inspiroitua ohimennen pöydällä lojuvasta kesäkurpitsasta. Nappaa mukaan ja kiskoo eukon tukasta makkariin:)
N31
En minä voi tietää, mikä on pisin ja paksuin, mutta olen nähnyt n 25 cm pitkän. Kiihottava näky, mutta sattui hirveästi. Paksuin on ollut lähemmäksi limupulloa ja lisäksi n 20 cm pitkä. Todella kiihottavan näköinen lisäksi hyväkroppaisella ja komealla miehellä, mutta olen itse hyvin pieni...varovainen saa tällaisten kalujen kanssa olla pojat ;-
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:28"]minulla on yksi tekopenis joka on kyllä paksumpi kuin HK:n sininen. Ja dildotan sillä joskus kyllä - vaatii hyvän virittelyn, ja mun mies ei tiedä tästä - sais varmaan halvauksen jos tietäisi että pikku vaimo pervoilee satunnaisesti järkäledildolla [/quote] Meillä ainakin isäntä tykkää tunkea kaikkea isoa vittuuni. Kiihottuu siitä kovasti. N31 [/quote] Entäpä itse?. Tosiaan mistähän noita isompia dildoja saa osta tai tilata?M50+. [/quote] Toki tykkään itsekin, kyllä siitä sävärit saa, kun tuntuu, että on niin täynnä, että kohta repeää. Meillä on vain yksi oikeasti iso dildo, ihan jostain tavallisesta seksikaupasta. Meillä improvisoidaan niin paljon, että ei ole kauheasti leluille tarvetta. Ukko saattaa inspiroitua ohimennen pöydällä lojuvasta kesäkurpitsasta. Nappaa mukaan ja kiskoo eukon tukasta makkariin:) N31
[/quote]
Meillä oli kerran kesäkurpitsa seksileikeissä mukana. Se oli halkaisialtaan jotain 10cm luokkaa, vaimoni itse ehdotti. Tosin nuolin häntä ja orgasmiinasti, vaimoni oli todella märkä ja ehkä tätävarten oli ajanut pillukarvat pois. laitoin kesäkurpitsaankin liukkaria ja kyllä se hemmetti pilluun mahtui. Vaimoni sai orgasmin melkein heti. Kun aloin naimaan pillu tuntui aika väljältä, sain kyllä lastin lentämään mutta tämmöistä harrastetaan harvoin ettei pillu venyM50+.
^^ meillä ei nyt ihan noin isoja kesäkurpitsoita ole ollut, mutta jos mieheni käsi mahtuu niin mahtuisi varmaan tuollainenkin. Meillä mies tykkää naida juuri fistattua pillua. Heti, kun käden ottaa pois, alkaa limakalvot turvottelemaan ja muuttuu todella verekkäiksi ja syvän punaisiksi. Silloin tunnen peniksenkin kaikkein parhaiten ihan joka kohdasta. Seuraavana päivänä istuminen on vähän ikävää, mutta ei haittaa yhtään.
Meillä säästetään erityisiin hetkiin siksi, että itse pelkään liikaa tottuvani isoon tavaraan ja, että mieheni penis ei enää ilahduttaisi minua samalla tavalla. Mies voisi venytellä vittua vaikka joka kerta, ei pelkää löystymistä.
N31
olen saanut.
Pakusua suonikasta namikyrpää. Suosittelen
Minulle paksu tuntuu ihanalta, mutta jos on liian pitkä (yli 20 cm) sattuu, koska olen itse hyvin pieni ja tiukka, mutta koska tulen todella märäksi esileikin aikana paksu tuntuu todella hyvältä, se kai täyttää kaikki paikat. Mutta kyllä tärkeintä lienee se, miten sitä lemmenvaltikkaa osaa käyttää. Jyystäjät ja muut naista huomioonottamattomat tapaukset ovat jo muutenkin ikävä ilmestys ja kokemus