Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammat! Eikö miehenne osallistu yöheräämisiin laisinkaan???

Vierailija
25.03.2010 |

Meillä on vuoropäivät jolloin toinen saa nukkua koko yön ja toinen heräilee vauvan vierellä syöttöpuuhuun, näin säästyy voimia.

Mieskin sanoi että ihan tulee mieleen ARMEIJA kun sielä oli yöherätyksiä. Ehkä sivari miehenne ei ole koskaan joutunut heräämään öisin ja se aiheuttaa itkua molemmille, isille ja vauvalle?

Empä tiennyt kuinka alistettuja naiset maassamme loppujenlopuksi ovat. Oikeasti eikö miehenne osallistu yöheräämisiin ollenkaan.

Olette varmasti päästänne aivan puhki, ei ihme kun lukee näitä av:n aloituksia ja haistatuksia. Väsymyksestä se johtuu.

Mieheni käy töissä mutta ei hänelle ollut rankkaa herätä joka toinen yö syöttöpuuhuun. Kuten sanoin se muistutti häntä armeijasta jossa piti herätä monesti yössä vartijoon tai kamiinan lämmittäjäksi,.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä antaisikaan.. Mieheltä tuo imetys ei ihan hirveän hyvin suju..:D

Lisäksi mieheni herää joka aamu 5 aikoihin ja minä saan lasten kanssa nukkua myöhäseen. Olisi todella itsekästä pistää mies vielä heräilemään yöllä..

Vierailija
22/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin. Mies on yhden huonostinukutun yön jälkeen kuin humalassa. Muhun ei vaikuta unen katkonaisuus yhtä pahasti.

Mä jaksan jopa harrastaa seksiä iltaisin, toisin kuin mies, yön valvottuaan.

Tuosta seksistä sen verran... Sitä harrastetaan, koska se on molempien mielestä mukavaa, ei siksi, että mies haluaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen pitäisi herätä?? Eikä tässä ole yhtään alistettu olo. Minä saan jäädä kotiin ja torkkua vaikka kokopäivän vauvan kanssa sohvalla. Mies taas on liikkuvassa työssä, ajaa autoa koko päivän. En todellakaan halua, että hän tekee väsyneenä työtään. Ja niinkuin sanoin, en ole koskaan kokenut yöheräämisiä itselleni vaikeina.

Ja miksi sitä vauvaa pitäisi kiusata? Meillä vauva jatkaa uniaan heti tissiä saatuaan (ei edes avaa silmiään), mutta jos ottaisi syliin ja antaisi pulloa, huutaisi kuin palosireeni, herättäisi koko talon ja ihmettelisi missä äiti on...

Vierailija
24/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, varmasti kostautuu! 19 ei olekaan mikään teinipimu, joka salaa hankkiutui raskaaksi... Jotkut miehet ihan aidosti haluavat lapsia ja pitävät lapsensa hoitamisesta, vaikeahan sitä on ymmärtää.

Vierailija
25/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se on alistettu, jos joutuu valvomaan öitä ja sitten menemään töihin, kun vaimo jää nukkumaan päikkäreitä vauvan kanssa.

Vierailija
26/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vauva herää vain syömään = mun tissille kolme kertaa yössä. Samalla sitetn avihdan vaipat, minusta olisi turhaa herättää toinen kun itse olen kuitenkin hereillä. Keväällä mies on maastotöissä, ja joutuu heräämään yöllä puoli kolme lähteäkseen töihin. Jos mua väsyttää, mies hoitaa lasta illalla/päivällä ja saan nukkua sen aikaa.

Mies on rannikkojääkäri.

Vierailija
27/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni käy töissä. Minun työni olla kotona vauvan kanssa, nukutaan sitten päiväunia jos väsyttää.

Vierailija
28/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen pitäisi herätä?? Eikä tässä ole yhtään alistettu olo. Minä saan jäädä kotiin ja torkkua vaikka kokopäivän vauvan kanssa sohvalla. Mies taas on liikkuvassa työssä, ajaa autoa koko päivän. En todellakaan halua, että hän tekee väsyneenä työtään. Ja niinkuin sanoin, en ole koskaan kokenut yöheräämisiä itselleni vaikeina.

Tässähän todistettavasti selviää se miksi vauvavuoden aikana niin monet parit eroaa!

On se nyt pikkusen hullua vaatia ukkoa heräilemään yhtä paljon,jos se vielä töissäkin käy. Kun naista on avitettu sillä imettämisellä.

Jos olisin mies ja mulla ois tällaisia vaatijoita mitä naiset täällä näyttää sen tasa-arvonsa kanssa olevan,niin kyllä minäkin lähtisin.

Vierailija
29/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on jotenkin muuten kykenemätön ajattelemaan mitään oman kuplansa ulkopuolelta. :)

Meillä vauva joi maitoa vain tissistä. Mitä hyötyä miehen heräämisistä silloin olisi ollut? Mies olisi kulkenut ympyrää nälkäisen ja huutavan vauvan kanssa, ja minä olisin maannut tuskissani, kun vauvan huudon nostattama maito pakkautuu rintoihin. Aamulla mies olisi herännyt unenpuutteesta sekaisin autonrattiin.

Kyllä mies siinä vaiheessa osallistui yöheräämisiin, kun lapsi ei tarvinnut maitoa. Mutta silloinkin katsottiin, että jos miehellä oli seuraavana päivänä töissä tärkeä palaveri tms, niin ei heräillyt, vaikka olisi kuinka ollut hänen vuoronsa! Järki hoi.

Vierailija
30/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä mies herää, vauva tosin jo 10 kk. Ja menee siis aamulla töihin ja nousee aamulla lasten kanssa klo 7, mä jään nukkumaan noin vartiksi jos saan unta. En voi tälle mitään, mua väsyttää ihan järkyttävästi ja väsymys vaikuttaa ihan kaikkeen. Mieluummin olisin itse skarppina superäitinä, mutta kun nyt ei vaan jaksa. Äiti on vähän väsynyt.

Vierailija
31/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään herätä miestä katsomaan kun imetän.

Vierailija
32/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av;n tyhmyys tiivistynyt tänne!

ahahahaha!

nainen on alistettu jos imettää öisin vauvaa ja heräilee yksin.

herätellään nyt sitten piruuttaan mies joka yö, että ollaan tasa-arvoisia.

tai ei oikeestaan jaksa imettää ollenkaan kun sekin on niin alistavaa.

parempi vaan ottaa pullo heti synnärillä käyttöön että mies voi sitten tehdä yhtä paljon ja ollaan tasa-arvoisessa suhteessa.

ja jos vauva itkee äidin rinnan perään niin parempi astuu ovest ulos, niin mies hoitaa ne yölliset itkut ja vauva ei haista maitoa

ja kakkavaippoja en voi vaihtaa koska en kestä hajuja, mies hoitakoon ne

mut onneks meil on tasa-arvoiset työt,tienaan yhtä paljon ja vähän enemmänkin kuin mieheni ja oon paljon pätevämpi

sen takii en jääkkkään äippälomalle vaan pistän lapsen päivähoitoon,siel se oppii sosiaaliseksi 5kk ikäisenä,se on tärkeet meille

Vierailija
33/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ei vauvan syöttämiseen. vauva kohta 2kk ei aina tahdo nukkua, joten valvomaan joutuu muutenkin kuin vain syöttämisen vuoksi. Nämä valvomiset meillä jaetaan. Samoin on jaettu miehen vapaa aamut, kun isompien lasten vuoksi junkun on aina noustava ihmisten aikaan, vauvasta riippumatta.

Vierailija
34/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää, ei yöllä, ei aamulla. Nukkuu sujuvasti myös päivisin. Meillä 1,8v ja 11 pv vauva.

Vierailija
35/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi myös mielessä se, että en ihmettele jos jotkut miehet päätyvät hakemaan eroa kun asuvat naisen kanssa jotka vaativat ehdotonta "tasa-arvoa"

Jos olisin mies niin en ainakaan katselisi nalkuttavaa akkaa joka vinkuisi, että yhdessä nämä lapset on tehty ja yö heräämiset hoidetaan kyllä sitten 50/50!

Vierailija
36/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän varmaan, millainen riski väsynyt autoilija on tuolla liikenteessä itselleen ja muille?

Meillä on tehty niin, että minä olen hoidellut imettämiset öisin, mies on herännyt, jos olen tarvinnut joskus apua johonkin, esim. kakkaa pursuaa (vauvalta ; )) kauluksesta tai pissat menneet vaipasta ohi ja toisesta käsiparista on silloin paljon apua. Tätä on ollut ehkä kerran viikossa, muuten mies on saanut nukkua ihan rauhassa.

Minä olen sitten AINA se, joka jää viikonloppuina petiin köllimään niin pitkään, kun huvittaa. Mies hoitaa aamupuuhat kokonaan. Hyvin toimii, kumpikin saa nukkua.

Vierailija
37/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä nuo valvomiset jaetaan siten, että kukaan ei ole liian väsynyt esim. auton rattiin ja molemmat saisi edes kerran viikossa nukkua niin ettei herätessä enää tee mieli nukkua.

Musta tulee yliväsyneenä sellainen noita, että mies mioeluummin hieman osallistuu. Vauvan lisäksi talossa siis kaksi muuta alle kouluikäistä ja ekaluokkalainen.

-39

Vierailija
38/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6v, 3v ja 1v.

Kaikkia lapsia olen imettänyt joten miten siinä mies edes avuksi olisi? Ja kuitenkin kun toisella on se työpäivä seuraavana päivänä niin parempi miehen nukkua...

Pahimpina väsypäivinä lasten kanssa päiväunia, aikaisin nukkumaan ja viikonloppuisin miehen vapaapäivinä voi nukkua pidempään kun sovitaan.

Ainut tilanne on ollut se kun olen imettänyt nuorimmaista ja vanhemmista lapsista on joku herännyt niin silloin isä on rientänyt lapsen luokse. Ja jonain poikkeustilanteena kuten sairastaessa tms. molemmat vanhemmat ovat hälyytysherkkänä.

Vierailija
39/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään. Meillä tosin mies hoitaa yöt lähes täysin, koska minä käyn töissä. Rintamaitoa pullosta.

Jos olisin mies niin en ainakaan katselisi nalkuttavaa akkaa joka vinkuisi, että yhdessä nämä lapset on tehty ja yö heräämiset hoidetaan kyllä sitten 50/50!

Vierailija
40/104 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sillä pullokaan pysy kädessä? :D

Miksi pirussa mun miehen pitäs osallistua yöheräämisiin (ON MUUTEN KÄYNY ARMEIJAN JA EI VARARMASTI ITKE) ku se ei kuitenkaan voi mitää tehä?? Se ku ei valitettavasti osaa imettää..