Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Partylite-tuotteista?

Vierailija
24.03.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se aina kynttilän tai kukan vika jos kaiutin hajoaa... Miksi hitossa kaiuttimien päälle pitää laittaa yhtään mitään!?

ja kaiutin nyt sattui olemaan siinä alla, kuten kerran miellä säkkituoli.. Oikein käytettynä ne ei saa valua..

Partylite- konsulanttiko se siellä veti hernettä nenään? ;)

ei todellakaan. Ihan maalaisjärjen omaava ihminen, joka ei ikinä uskois tuommoisiin valumattomuuslupauksiin, toisin kuin näköjään eräät. Varmaan uskoisitte senkin, jos sanottais, että niistä ei voi syttyä tulipaloa...

Tästä ketjusta vasta ekan kerran mulle selvisi ettätuo merkki tarkoittaa kynttilöitä, joten kovin kaukana mistään konsulentista olen...

Vierailija
22/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis hajukynttilät tai mitkään kipot kiinnosta, vaan ne voiteet yms. Eikä niitä kai Ikeasta tai Tiimarista saa, kuten muutamat on vastanneet.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partylite edustaa ainakin itselleni ylihintaista krääsää, jota alle keskituloisten perheiden ikinuorekkuutta havittelevat äidit suvela/korso/kerava-tyyppisillä alueilla hamstraavat ja luulevat sen edustavan laatua/muodikkuutta.

Voisin myös kuvitella esim. Susan Ruuususen olevan tuotteiden innokas kuluttaja.

Vierailija
24/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se aina kynttilän tai kukan vika jos kaiutin hajoaa... Miksi hitossa kaiuttimien päälle pitää laittaa yhtään mitään!?

ja kaiutin nyt sattui olemaan siinä alla, kuten kerran miellä säkkituoli.. Oikein käytettynä ne ei saa valua.. Partylite- konsulanttiko se siellä veti hernettä nenään? ;)

ei todellakaan. Ihan maalaisjärjen omaava ihminen, joka ei ikinä uskois tuommoisiin valumattomuuslupauksiin, toisin kuin näköjään eräät. Varmaan uskoisitte senkin, jos sanottais, että niistä ei voi syttyä tulipaloa... Tästä ketjusta vasta ekan kerran mulle selvisi ettätuo merkki tarkoittaa kynttilöitä, joten kovin kaukana mistään konsulentista olen...

kun noin kiivaasti väität vastaan. Kyllähän asioihin kannaattaa luottaa, eihän elämästä mitään tule jos ei voi mihinkään, varsinkaan noilla hinnoilla luottaa..

Vierailija
25/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiutin nyt sattui olemaan siinä alla, kuten kerran miellä säkkituoli.. Oikein käytettynä ne ei saa valua..

Partylite- konsulanttiko se siellä veti hernettä nenään? ;)

ei todellakaan. Ihan maalaisjärjen omaava ihminen, joka ei ikinä uskois tuommoisiin valumattomuuslupauksiin, toisin kuin näköjään eräät. Varmaan uskoisitte senkin, jos sanottais, että niistä ei voi syttyä tulipaloa...

Tästä ketjusta vasta ekan kerran mulle selvisi ettätuo merkki tarkoittaa kynttilöitä, joten kovin kaukana mistään konsulentista olen...

Ei kaiutin mennyt rikki, lähti ihan puhtaaksi. Mutta silti valua ei PL:t saa, uusia pilareita sain tuolloin pari ilmaiseksi kotiin kannettuna. Eikä se somiste/kynttilä tosiaan ollut kaiuttimen päällä, vaan viereisellä hyllyllä, ja siitä meni yli ja kajarin päälle.

Vierailija
26/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta on törkeä, perustuen siihen et on niin paljon väli käsiä; emäntä saa osansa, hänen ryhmänjohtaja, pomo tukku jne itse tuote on vaan hinnasta 10% eli on liki tiimari kamaa

en enää siihen lankaan mene, mut jotenkin kun kutsuille kutsutaan en kehtaa olla ostamatta jotain, ja siihenhän tuo myynti perusttuu just näissä

kaapit pursuaa tupperikamaa kans joita ei edes ole kaikkia kertaakaan käytetty

eli en mene yhteenkään kutsuun enää ikinä, oli aihe rintsikat, kipot tai kapot

voitetia nyt saa apteekista jos jonkinlaista herkälle iholle sopivaa ja vaikka mitä, ei kun sinne ap jos pelkkiä voiteita havittelet

Vierailija
27/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tykkään niin kynttilöistä, joistakin somisteista (osa on aivan kamalia minun makuun) ja etenkin kuorinta-aine on aivan ihana tuote :)

Vierailija
28/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonninjoutavia ja sikakalliita. En tarvitse.

Vierailija
29/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan kutsuilla oli olla kun sai vähän vapaata kotihommista ja näki kutsujen emäntää, mutta lähes nauru oli päästä kun katselin kuvaston kuvia ja tuotteiden hintoja! Alkoi Pentikit ja muut kalliit merkitkin tuntua halvoilta.

En todellakaan ostanut mitään.

Vierailija
30/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, siis siitähän menee provikkaa emännälle ja konsultille yht. 50€ hinnasta, et sikamaisen kallista!

En osta! Ja laatu on huono! Kerran yks kynttilä "räjähti" täyteen liekkiin, siis palo se mössökin siinä sydänlangan ympärillä..

Vierailija
31/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut tuoksuvia tuikkuja ja pari pilarikynttilää. Lahjaksi olen saanut Aroma melts tuoksupaloja ja niiden kipon. Ihan jees, polttelen kun muistan.

Vierailija
32/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa että ne on parafiniölyä ja lämpee "vain" 60 astetta, on siis lapsi perheelle turvallisempi ja lähtee esim. tuukilta pesussa?

no mä joskus ostanut jonkun tuikun ja pidän ensin vaan tuoksun tuojana jossain hyllyllä. ja sit tykkään niistä tuoksuöljyistä jotka on lasipullossa ja sit sinne saa laittaa niitä tikkuja maun mukaan.

mut ei mulla varaa niihin oikein ole. mutta en sit tuostu polttaan kuin havin, en tiimarista mitään mikä voi räjähtää. tai ikea!

Vierailija
33/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis PL:llä on aivan ihana käsien hoitosetti, kallis, muttta huippu!

Sellanen kuorinta ja sen jälkeen rasva, niin käjet tuntuu ihan pehmosilta "kuin vauvan pylly" :) Jopa tällaset kovat ja kuivat käjet tuli hyviksi sillä tökötillä.

Vierailija
34/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, siis siitähän menee provikkaa emännälle ja konsultille yht. 50€ hinnasta, et sikamaisen kallista! En osta! Ja laatu on huono! Kerran yks kynttilä "räjähti" täyteen liekkiin, siis palo se mössökin siinä sydänlangan ympärillä..

siis 50% menee pelkästään emänälle ja konsultille jo, mitä sitte muille meneekään..

Vierailija
35/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kutsuilta on pakko jotain ostaa? ketä siinä ajatellaan, emäntää vai sitä esittelijää vai ketä?

mun äiti kans aina luule että on pakko että ei kehtaa.. jos mä pidän jotkut kutsu niin ihan sama vaikka kukaan ei osta mitään, saatinpa kahvikutsuille jotain ohjelmaa.

Vierailija
36/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta mitään, esim ruokakauppias ottaa joka ikisestä tavarasta hinnasta noin kolmasosan. Jokuko tätä ei oikeasti tiedä?

Tai jos ostat kirjan, joka maksaa 25 euroa, siitä vain korkeintaan pari euroa menee sille kirjailijalle, siinä on ainakin 10 muutakin tahoa, jotka saa siitä kirjasta rahaa.

Joku (kouluja käymätön ilmeisesti) sitten kauhistelee kun Partyliten myymistä tavaroista menee rahaa ainakin KAHDELLE eri taholle, eli konsulentille ja emännälle, eiiiih :D :D :D

Ihan normaalia kaupankäyntiä, ei siinä Partylite mitenkään eroa muista yrityksistä. Mutta olisipa se ollutkin ihme, että av-mamma tajuaisi jotain liike-elämän perusteista :D :D :D

Vierailija
37/37 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätä siitä löyhkästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän