Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?

Vierailija
21.03.2010 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioliitto oikeuttaa; kuulutteko johonkin tiettyyn uskontokuntaan, jossa on tällainen kirjoittamaton sääntö?

ajatteluni taustalla vaikuttaa. Ei missään nimessä velvoittavana, vaan vapauttavana. Koska aviopuolisot ovat yksi liha, niin ei siinä tarvitse tehdä sellaista eroa että on erikseen minä ja sinä.

Vierailija
62/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että miten houkuttelevaa se voi olla miehelle ja miten vaikea hänen voi olla vastustaa kiusausta. Ei kaikkea tarvitsisi ottaa niin vakavasti. Jos joskus jää yöunet vähän lyhyemmiksi, niin ei kai se niin vakavaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies varmaan saa myös hedelmöittää vaimonsa ruumiin milloin tahansa haluaa?

että avioliitto oikeuttaa; kuulutteko johonkin tiettyyn uskontokuntaan, jossa on tällainen kirjoittamaton sääntö?

ajatteluni taustalla vaikuttaa. Ei missään nimessä velvoittavana, vaan vapauttavana. Koska aviopuolisot ovat yksi liha, niin ei siinä tarvitse tehdä sellaista eroa että on erikseen minä ja sinä.

Vierailija
64/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minuun kyllä sattuu pirusti, jos mies työntää peniksensä sisuksiini ilman lämmittelyjä.

siis että miten houkuttelevaa se voi olla miehelle ja miten vaikea hänen voi olla vastustaa kiusausta. Ei kaikkea tarvitsisi ottaa niin vakavasti. Jos joskus jää yöunet vähän lyhyemmiksi, niin ei kai se niin vakavaa ole.

Vierailija
65/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa parisuhteessani.

Minun mieheni kun on tosi kiltti luonne ja ei koskaan tekisi mitään ilman minun suostumusta seksissä. Joten tuo olisi vähän sellaista uutta meille... ja jollain tavalla, hyvin kiihottavaakin!! ;))

Kun toisena osapuolena on oma TUTTU, turvallinen puoliso, niin antaa palaa vaan! :)

*haaveilee salaa*

Vierailija
66/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies omistaa tuolla tavalla naisen ruumiin, että saa työntyä milloin tahansa niin mies varmaan saa myös hedelmöittää vaimonsa ruumiin milloin tahansa haluaa?

näin ajattelen. Ajattelen, ettei nainen saa yksin päättää tästä asiasta ja on mielestäni hyvä ettei saa päättää. Tiedän että lain mukaan nainen saa päättää, mutta tämä on minun ihan oma vakaumukseni.

Vierailija
67/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt on merkillistä, jos mies saa vapaasti mennä mielihalujensa perässä (vaimon unentarpeen kustannuksella!) kuin mikäkin lapsi.

t. 41

Vierailija
68/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minuun kyllä sattuu pirusti, jos mies työntää peniksensä sisuksiini ilman lämmittelyjä.

Vierailija
69/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt on merkillistä, jos mies saa vapaasti mennä mielihalujensa perässä (vaimon unentarpeen kustannuksella!) kuin mikäkin lapsi. t. 41

Vierailija
70/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tuo vain miehen yksinoikeus? Ei kait teitä sekään haittaa jos lapsi tahtoo vaikka esim. vähän rupatella keskellä yötä ja herättää siksi, vaikka voisi periaatteessa olla herättämättä. Ja 2-vuotiaankin yösyötöt on varmaan ihan normijuttu?

t. hän joka tahtoo nukkua yönsä

Vierailija
71/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on naiselle kuin miehelle. Jokainen raskaus lyhentää naisen elinikää, jos nyt ihan äärimmäisiäkin vaikutuksia haluaa ajatella.

jos mies omistaa tuolla tavalla naisen ruumiin, että saa työntyä milloin tahansa niin mies varmaan saa myös hedelmöittää vaimonsa ruumiin milloin tahansa haluaa?

näin ajattelen. Ajattelen, ettei nainen saa yksin päättää tästä asiasta ja on mielestäni hyvä ettei saa päättää. Tiedän että lain mukaan nainen saa päättää, mutta tämä on minun ihan oma vakaumukseni.

Vierailija
72/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös miehet ole ikuisia lapsia ;)

Itse en moista katselisi. :)

t. 41

Vierailija
73/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen jokaisen naisen pitäisi suostua." Tämä on lainaus erään neuvolan terveydenhoitajan antamasta haastattelusta, jossa hän neuvoi naisia antamaan kun mies haluaa vaikkei yhtään haluttais. Tuosta haastattelusta tuli tosi kipakkaa lukijapalautetta jossa ihmeteltiin mille vuosisadalle toi terkkari oikein on jämähtänyt. Minäkin olin aika järkyttynyt tuollaisesti karkeasta kuvauksesta, jossa mies pumppaa kumppaniaan välittämättä yhtään siitä nauttiiko toinen. Mut kun olen lukenut nämä pari ketjua, niin ilmeisesti yllättävän moni nainen on sitä mieltä, että toi viiden minuutin sääntö onkin ihan ok. Tää on niin masentavaa tasa-arvon näkökulmasta. :(

Vierailija
74/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei näköjään ole parisuhteessa mitään arvoa eikä hän saa päättää mistään, ei edes omasta vartalostaan. Mies omistaa naisen ja tekee tälle mitä haluaa. Näitä lukiessa on kuin oltais palattu 1800-luvulle, vaikea uskoa että eletään tasa-arvoisessa Suomessa vuotta 2010.

Vierailija
75/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on orgasmit tiukassa (aina ollut), joten seksiakti kestää normaalisti vähintään puolisen tuntia. Mies haluaisi seksiä päivittäin, itseäni puolen tunnin jyystö jo sattuukin liukkarista huolimatta. Hirveä tilanne.

Vierailija
76/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nainen voinut unissaan kiehnätä ja kiemurrella, eihän siihen seksiin sentään SANALLISTA suostumusta tarvii kysyä... Musta ainakin on tosi kiihottavaa herätä siihen että mies on jo sisällä.

Vierailija
77/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä siinä olisi vakavan keskustelun paikka. Jos miehen mielestä tuollaisessa teossa ei olisi mitään väärää, niin hankala mun olisi hänen kanssaan yhteiseloa jatkaa. Aika ikävä olisi elää siten, että saisi pelätä tulevansa unissaan raiskatuksi. Mun on kyllä todella hankala edes kuvitella, että mieheni haluaisi satuttaa mua työntämällä peniksensä mun kuivaan pimppiin mun nukkuessa. Jos joku ajattelee minun olevan tällä perusteella seksuaalisesti rajoittunut/estoinen, niin ihan vapaasti vaan. Mieheni kanssa onneksi ajattelemme asiasta samalla tavalla.

Vierailija
78/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on naiselle kuin miehelle. Jokainen raskaus lyhentää naisen elinikää, jos nyt ihan äärimmäisiäkin vaikutuksia haluaa ajatella.

ensimmäistäkään lasta, jos niin kvoasti pelkää että elinikä lyhenee...

Vierailija
79/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mullekin tietynlainen kunnianosoitus siitä, että mies tuntee yhä fyysistä vetoa minua kohtaan, ja se saa ainakin minut naisena hyvälle mielelle! =)

Kyllä minunkin mies usein "uhrautuu" ANTAMAAN MINULLE SUUSEKSIÄ, vaikka näen että mies olisi väsynyt tms., mutta kun hän tietää, että nautin siitä suunnattomasti, niin voi sitä välillä rakkaansa vuoksi muutaman minuutin uhrautua! :o)

Vierailija
80/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen jokaisen naisen pitäisi suostua." Tämä on lainaus erään neuvolan terveydenhoitajan antamasta haastattelusta, jossa hän neuvoi naisia antamaan kun mies haluaa vaikkei yhtään haluttais. Tuosta haastattelusta tuli tosi kipakkaa lukijapalautetta jossa ihmeteltiin mille vuosisadalle toi terkkari oikein on jämähtänyt. Minäkin olin aika järkyttynyt tuollaisesti karkeasta kuvauksesta, jossa mies pumppaa kumppaniaan välittämättä yhtään siitä nauttiiko toinen. Mut kun olen lukenut nämä pari ketjua, niin ilmeisesti yllättävän moni nainen on sitä mieltä, että toi viiden minuutin sääntö onkin ihan ok. Tää on niin masentavaa tasa-arvon näkökulmasta. :(

miksi avioliitossa pitäisi olla tasa-arvo. ei siitä seuraa kuin paljon avioeroja ja onnettomia lapsia. Rakastaa voi toista ilman tasa-arvoakin ja jopa vielä enemmänkin.