Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?

Vierailija
21.03.2010 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh!!????

Kyllä mun rakas mies saa yhtyä muhun kun nukun. Siis jos todella siihen pystyy ilman että herään.

Ei mun mies haluu mulle mitään pahaa. Miks oisin miehen kaa yhdessä johon en vois luottaa.

Kyllä unissaniki osaan (kuulemma :D )kieltäytyä jos ei kiinnosta. Ja sit on harmittanu aamulla ku en oo saanu. :) :) :)

Ei meillä kysellä et saiskos rouvaan työntyy...

Enhän mäkään kysele et "herää...saiskos sit kullii vähän hiplata..."

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Vierailija
122/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei sitä selkeästi ole.

Mitä ihme porukkaa täällä oikein pyörii? En ole ennen tiennyt, että nyky-Suomessa on vielä ihmisiä, joiden mielestä nainen on vain reikä, johon mies voi käydä ruiskaisemassa spermansa ihan milloin sattuu huvittamaan. Ei se ole mitään seksiä. Joku edellä vielä keksii kysyä, että tarvitaanko seksiin muka aina jotain esileikkiä. No halloota halloo!!! Keitä te oikein olette, jotka tällaisia kirjoitatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei sitä selkeästi ole.

Mitä ihme porukkaa täällä oikein pyörii? En ole ennen tiennyt, että nyky-Suomessa on vielä ihmisiä, joiden mielestä nainen on vain reikä, johon mies voi käydä ruiskaisemassa spermansa ihan milloin sattuu huvittamaan. Ei se ole mitään seksiä. Joku edellä vielä keksii kysyä, että tarvitaanko seksiin muka aina jotain esileikkiä. No halloota halloo!!! Keitä te oikein olette, jotka tällaisia kirjoitatte?

me ainakaan aina tarvita konkreettista esileikkiä. Viettelevä katse voi olla se esileikki. Sitten vaan hommiin! Ei siinä sen enempää kysellä ja hiplailla.

Vierailija
124/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unien jos koette sen noin raskaasti ja pidätte jopa raiskauksena ja eron asiana? En käsitä.

Vierailija
125/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos olisi vaikka tamponi tai kuukuppi sisässä ja mies survaisisi kysymättä sisään. Olisko kivaa?

Vierailija
126/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos olisi vaikka tamponi tai kuukuppi sisässä ja mies survaisisi kysymättä sisään. Olisko kivaa?

ja tietää milloin tamponi on sisällä ilman kysymistäkin.

En ymmärrä miksi on sitä niin vaikeaa käsittää että joidenkin mielestä on kiihottavaa jos mies tulee sisään tai hyväilee silloin kun nainen on unessa. On ihanaa ja kiihottavaa herätä siihen kun mies on jo sisällä.

Jos se teidän mielestänne on kamalaa ja verrattavissa raiskaukseen, niin ei se tarkoita että niiden parisuhteissa on jotain vikaa ketkä ei ajattele samalla tavalla kuin te.

Vierailija
127/127 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teitä pääseen panemaan niin, ettette edes herää? Joko minulla tai teillä on hyvin erikoinen anatomia, kun minulla se yhdyntä ei ihan "vahingossa" onnistu. Vai onko miehillänne oikeasti sellainen luikerteleva mato, joka itse hakeutuu kohteeseen?