Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?

Vierailija
21.03.2010 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen ajattelutapa, kun ottaa huomioon kuinka paljon suurempi uhrausraskaus on naiselle kuin miehelle. Jokainen raskaus lyhentää naisen elinikää, jos nyt ihan äärimmäisiäkin vaikutuksia haluaa ajatella.

jos mies omistaa tuolla tavalla naisen ruumiin, että saa työntyä milloin tahansa niin mies varmaan saa myös hedelmöittää vaimonsa ruumiin milloin tahansa haluaa?

että avioliitto oikeuttaa; kuulutteko johonkin tiettyyn uskontokuntaan, jossa on tällainen kirjoittamaton sääntö?

ajatteluni taustalla vaikuttaa. Ei missään nimessä velvoittavana, vaan vapauttavana. Koska aviopuolisot ovat yksi liha, niin ei siinä tarvitse tehdä sellaista eroa että on erikseen minä ja sinä.

näin ajattelen. Ajattelen, ettei nainen saa yksin päättää tästä asiasta ja on mielestäni hyvä ettei saa päättää. Tiedän että lain mukaan nainen saa päättää, mutta tämä on minun ihan oma vakaumukseni.

etkö ole kuullut, että naiset syövät pillereitä tai heillä on kierrukka yms etteivät tulisi raskaaksi.

Vierailija
82/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mullekin tietynlainen kunnianosoitus siitä, että mies tuntee yhä fyysistä vetoa minua kohtaan, ja se saa ainakin minut naisena hyvälle mielelle! =)

Kyllä minunkin mies usein "uhrautuu" ANTAMAAN MINULLE SUUSEKSIÄ, vaikka näen että mies olisi väsynyt tms., mutta kun hän tietää, että nautin siitä suunnattomasti, niin voi sitä välillä rakkaansa vuoksi muutaman minuutin uhrautua! :o)

ja tuskinpa menet miehesi naamalle istumaan tämän nukkuessa ja pakotat hänen kielensä lipsuttamaan torttuasi. Typerä vertaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin imarreltu, jos mieheni haluaisi minua noin paljon. Kyllähän sitä jo herää kun mies alkaa lähentyä. Ei millään voi suoraan survoa sisään ilman kosketusta. Mä ainakin kiihdyn nollasta sataan. Jo mieheni pieni kosketus saa minut kostumaan.

Vierailija
84/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan selkeää seksuaalista väkivaltaa. Mä tiedän tän, koska ystäväni mies teki saman tempun hänelle, ja hän heräsi siihen kipuun ja säikähdykseen. Pahinta oli, että hän tuli tuosta raskaaksi vaikka esikoinen oli vasta muutaman kuukauden. Hänelle se oli äärimmäisen traumaattista, ja hän joutui hakemaan apua. Yksikään ammattilainen jonka kanssa hän keskusteli, ei ole sanonut että toi ois ollut ok. Kaikki olivat sitä mieltä, että tuollainen on väkivaltaa ja verrattavissa raiskaukseen. Myös me ystävät oltiin sitä mieltä ettei mies voinut olla ihan terve. Varmasti sai tyydytystä kun näki ystävämme olevan henkisesti ja fyysisestikin rikki, ja uudelleen raskaana ja pahoinvoivana vaikka edellinenkin lapsi herätti monta kertaa yössä. Muuten en tuota tekoa pysty ymmärtämään.

Vierailija
85/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti yöllä herännyt siihen, että mies sujauttaa pippelin sisääni. painaudun häntä vasten ja annan tehdä temput. Aamulla on minun vuoroni. Mies tykkää nukkua pitkään joten tyydytän häntä suullani tai kädelläni ja hyppään päälle. Mies hymyilee tyytyväisenä puoli unessa.

Vierailija
86/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että tämä asia näin selvästi jakaa ihmiset kahtia. Minä kuulun siihen puoliskoon, jonka mielestä tuo olisi todella törkeä teko.

Vierailija
87/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä on samaan tapaan on tai off kuin esim. peppuseksi. Toiset tykkää tosissaan ja toisille se on kammotus. Väkisin ei saa tehdä sellaista mitä toinen ei tahdo. Vai onko teidän mielestä ok jos vaikka miehesi sinulta kysymättä piiskaisi sinua? Tai ottaisi toisen ja kolmannen naisen mukaan kimppakivaan? Pitää kunnioittaa toisen tuntemuksia eikä tehdä rajuja juttuja ilman että ottaa toisen tunteet huomioon! Tuo on ns. raju juttu.

Vierailija
88/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ole seksuaalisesti avoin toisilleen voi miehen käytös järkyttää. Seksuaalisesti yydyttävässä ja kokeilunhaluisessa suhteessa toiminta koetaan normaalina ja kiihottavana!

Vierailija
89/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämämme on tyydyttävää, normaalia ja kiihottavaa. Yöllinen raiskaus tai sen yritys vaimon nukkuessa/ollessa puoliunessa ei ole seksuaalisesti kiihottavaa vaan seksuaalista väkivaltaa.

pari ole seksuaalisesti avoin toisilleen voi miehen käytös järkyttää. Seksuaalisesti yydyttävässä ja kokeilunhaluisessa suhteessa toiminta koetaan normaalina ja kiihottavana!

Vierailija
90/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkö määrittelet kaikkien puolesta sen, millainen on seksuaalisesti tyydyttävä suhde.

Vierailija
91/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jotkut kokevat moisen raiskausta lähentelevänä toimintana. Mies saattaa ujuttautua yöllä lähelleni, elin sojossa. Kyllä minä siihen herään ja jos en halua, että toiminta jatkuu niin sanon. Jos ei haittaa, niin antakoon mennä. Kerto kai jotain siitäkin, että olen haluttava. Miten tuohon seksiin pitäisi valmistautua? Puhumalla ja esileikkimällä koko ilta, ettei tule vaimolle yllätyksenä?

Vierailija
92/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa, niin sen olisi aina tapahduttava molempien suostumuksella. Jos asiasta ei ole ennemmin sovittu, niin en tosiaan nukkuvana ole antanut suostumustani.

Vierailija
93/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jotkut kokevat moisen raiskausta lähentelevänä toimintana. Mies saattaa ujuttautua yöllä lähelleni, elin sojossa. Kyllä minä siihen herään ja jos en halua, että toiminta jatkuu niin sanon. Jos ei haittaa, niin antakoon mennä. Kerto kai jotain siitäkin, että olen haluttava. Miten tuohon seksiin pitäisi valmistautua? Puhumalla ja esileikkimällä koko ilta, ettei tule vaimolle yllätyksenä?

asiaa!

Vierailija
94/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin totta!

Vierailija
95/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydessä ymmärryksessä. En myöskään pitäisi siitä, että minuun kajottaisiin kun olisin esim. sammunut/vahvassa humalassa. Tahdon olla selväjärkinen kun se tapahtuu (tätä en ole jos nukun/olen ihan unenpöpperössä).

En myöskään tahdo, että mies kajoaa kallisarvoisiin yöuniini, nämä asiat voi kyllä hoitaa ilman herättelyjäkin!

Siinä tapauksessa, että heräisin siihen, että mies hipelöisi minua ja penis olisi jäykkä esim. selkääni vasten, niin ei olisi mitään hätää. Siinä tapauksessa olisi kyse vaan herättämisestä mikä on kyllä itsessään jo ikävää. Mutta ap:n viestistä sain käsityksen, että nainen tosiaan heräisi vasta kun penis olisi jo reiällä ja se ON PAHA PAHA ASIA! vaikkakin kyseessä olisi tuttu ja rakas kumppani ja ehkä erityisesti juuri siksi :( Ei oma rakas voi tehdä tuollaista rakkaalleen.

Vierailija
96/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tämä kuuluu siihen samaan sarjaan. tykkään siitä kun on filis "vie sinä, minä vikisen". kaikki ei tykkää, ei voi mitään.

Vierailija
97/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sulle tehdä silloin sellaisia? Vai oisko se kenties väärin ja loukkaavaa? Ap:lle (ja monelle muullekin) EI ole ok että mies työntyy sisälle kysymättä.

Vierailija
98/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon olla itseni herra joka tilanteessa. En vietävissä miten joku muu sattuu tahtomaan. Tahdon olla tilanteessa mukana. Jos näin ei ole niin koen että minua käytetään hyväksi. Kyllä meilläkin seksi on kokeilevaa, monenlaista on tehty ja ollaan sillä saralla aika aktiivisia, mutta meillä on tässäKIN asiassa tosia tärkeää kuulostella sitä miltä toisesta tuntuu ja että toinen on tosiaan läsnä ja ymmärtää ja on kokoajan henkisesti mukana siinä mitä tapahtuu. Ihan sama muissakin asioissa, kunnioitamme toisiamme tosi paljon ja olemme molemmat aika herkkiä ihmisiä ja meidän molempien on saatavat tietty oma tila ja vapaus valita.

mielestäni tämä kuuluu siihen samaan sarjaan. tykkään siitä kun on filis "vie sinä, minä vikisen". kaikki ei tykkää, ei voi mitään.

Vierailija
99/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako toiselle tuottaa kipua? Koska yhdyntä, jos nainen ei ole siihen yhtään valmis, on useimmille naisille kivuliasta. Saako sun kumppani tuottaa sulle kipua milloin vaan, koska itse haluaa?

Vierailija
100/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako toiselle tuottaa kipua? Koska yhdyntä, jos nainen ei ole siihen yhtään valmis, on useimmille naisille kivuliasta. Saako sun kumppani tuottaa sulle kipua milloin vaan, koska itse haluaa?

vaimoaan rakastaa, hän hoitaa kyllä homman niin ettei satu jos siis rakastaa.