Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?

Vierailija
21.03.2010 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä itsetunto ja oman itsesi arvostus nolla lukemissa jos et näe tuossa mitään väärää. Sehän ON raiskaus.

Raiskaukseksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun nainen kieltää tekemästä ja mies jatkaa.

Joko sanallisesti tai kehonkiellellä. Lähtökohtaisesti jokaisella myös parisuhteessa on oikeus nukkua rauhassa tarvitsematta pelätä fyysistä väkivaltaa tai muutakaan häirintää.

Entä jos mies kysyy, että saanko työntyä sinuun, ja että jos saa, niin ei tarvitse sanoa mitään..?

Silloinhan nukkuva on antanut lupansa.

[/

Ei todellakaan!

ONNEKSI mun mieheni ei ole tuommonen paskiainen. Onneksi mun mieheni ei kuvittele, että kun nukun se saa tehdä mulle mitä haluaa.

Pidän kyllä melkoisen vajaana miestä joka edes yrittää käyttää nukkuvaa saati sammunutta naista hyväkseen. Ihan rikollinen tapaus se on.

Vierailija
42/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan koko 40-vuotisen elämäni ajalta yhden kerran, etten ole kostunut ja seksi ei ole onnistunut. se oli pari vuotta sitten, kun mies oli niin kovakourainen, että kaikki kosteus meni.

löysyys ei taas liity kostumiseen, joten tulkitsenkin viestisi siis siten, että tarkoituksesi oli vain loukata niitä, jotka eivät pidä oman puolisonsa lähentymisyritystä pahana. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajattelen, että hänellä on täysi oikeus halutessaan tehdä niin. Mielestäni avioliitto oikeuttaa siihen.

Vierailija
44/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kävi niin, en ole tuon ketjun ap, mutta minut on teininä raiskattu, että kun mieheni työntyi minuun nukkuessani niin heräsin kipuun ja tunne oli sama kun raiskatuksi joutuessani. Ihan miettimättä tuli mieleen menneet tapahtumat.

rupesitko sitten pitämään miestäsi raiskaajana? Vähän sama juttu, kuin jos on ollut koulukiusattu, niin sitten myöhemmin ajattelee aina, että kukaan ei pidä minusta ja tulkitsee kaikki katseet ja sanat negatiivisesti. Voi tulla kaikenlaisia mielleyhtymiä, mutta niillä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
45/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään eroaisi, vaan yhtyisin.

Vierailija
46/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käynyt että mies on minuun työntynyt monestikin nukkuessani kyljellään.. herätessäni työnnän vaan perääni häneen enemmän. Minusta ainakin on ihanaa kun mieheni näin tekee minulle ja ei emme ole asiasta etukäteen keskustelleet :D

Emme pidä kirjaa ylhäällä asioista mitä mieheni saa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
47/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yhtä miehensä kanssa? Mä en oikein ymmärrä semmoista säännöstelyä naisten taholta. niin- ja itsekin olen nainen.

Vierailija
48/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni tekee useinkin niin. Ei ole mieleen tullut herneenpalkoa nenään vetää.

Vierailija
49/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajattelen, että hänellä on täysi oikeus halutessaan tehdä niin. Mielestäni avioliitto oikeuttaa siihen.

Huh huh...

Vierailija
50/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajuaa kertomatta mistä tykkään.

Ehdotin käytäntöä (kirjaamista) heille, joille tällainen(kin) asia tuottaa päänvaivaa.

Ap:n tapauksessa (hyväksikäyttö) juttu on tietenkin ihan toinen.

Emme pidä kirjaa ylhäällä asioista mitä mieheni saa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
51/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herään kyllä jo siinä vaiheessa kun hipsuttelee elimellään siinä suulla. Kostun kyllä nopeasti. Ei tarvitse kiihottumista.

Vierailija
52/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrätä vartalostani

ja ettei minuun saa nukkuessani väkisin työntyä. Sen sijaan suukottelu ja hyväily ym. on nukkuessani ok ja tuohon on ihana herätä. Minun mieheni kuitenkin pyysi anteeksi tekoaan ja tajusi ajattelemattomuutensa, ilmeisesti tämän toisen ketjun ap:n mies ei ole tehnyt näin. En jaksanut sitä toista ketjua lukea.

Minulla ainakin kävi niin, en ole tuon ketjun ap, mutta minut on teininä raiskattu, että kun mieheni työntyi minuun nukkuessani niin heräsin kipuun ja tunne oli sama kun raiskatuksi joutuessani. Ihan miettimättä tuli mieleen menneet tapahtumat.

rupesitko sitten pitämään miestäsi raiskaajana? Vähän sama juttu, kuin jos on ollut koulukiusattu, niin sitten myöhemmin ajattelee aina, että kukaan ei pidä minusta ja tulkitsee kaikki katseet ja sanat negatiivisesti. Voi tulla kaikenlaisia mielleyhtymiä, mutta niillä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
53/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla

Huh huh...

minä avioliitossani ajattelen että tämmöinen sanaton sopimus on voimassa. Ja jos ongelma on kipu, miksi ei voisi sanoa miehelle että laittaa seuraavalla kerralla reilusti liukkaria, niin sekään ei ole enää ongelma. Jos oikeasti rakastaa miestään, niin mielestäni naisen pitää olla aina valmis ;)

Vierailija
54/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta kuin äimistellä tähän ketjuun (ja alkuperäiseen) kirjoitettuja vastauksia...

Itse pidän seksistä, ei ole lapsuuden traumoja ym., mutta kyllä minua ihan suoraan sanottuna VITUTTAISI, jos mies herättäisi työntymällä sisääni. Vituttaisi jo se, että mies herättäisi ehdottaakseen seksiä sanallisesti. Kyllä nämä aktit voidaan hoitaa ihan hereilläoloaikana häiritsemättä toisen unta.

Jos mies työntyy nukkuvaan vaimoonsa, hän tekee yksin päätöksen seksin harrastamisesta. Tämä on seksuaalista hyväksikäyttöä ja käytännössä masturboimista naisen vartaloa hyväksikäyttäen. Ei kiitos minulle, mies voi kyllä tumputtaa keskenään aivan vapaasti.

Vierailija
55/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi vaan kivaa. Ja vaihtelua....

Vierailija
56/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin kun saisi nukkua koko yön putkeen (tämä on jaksamiseni kannalta todella tärkeää) niin pitäisi heräillä pitkin yötä koska mies tahtoo työntyä minuun!!!???

Minäkin rakastan miestäni JA seksiä, mutta kaipaan myös keskeytyksetöntä yöunta sen 8 tuntia/yö.

Minun on myös vaikea saada unta uudestaan jos yöllä tulee syystä tai toisesta herätys, loppuyö saattaa mennä pyöriessä.

Mites, olisiko teillä väliä sillä mihin aikaan mies herättäisi työntämällä peniksensä emättimeenne? Ihan vaikka klo: 3.00 on ihan ok? Tai vaikka useastikin saman yön aikana? Se on kiva jos vauva herättää esim. klo: 1 ja 4 ja ja siinä välissä sitten mies tahtoo työntyä naisensa sisuksiin esim. klo: 3 ja 5.

Minä myös varmasti pelästyisin herätessäni siihen että jokin työntyy minuun.

muilla

Huh huh...

minä avioliitossani ajattelen että tämmöinen sanaton sopimus on voimassa. Ja jos ongelma on kipu, miksi ei voisi sanoa miehelle että laittaa seuraavalla kerralla reilusti liukkaria, niin sekään ei ole enää ongelma. Jos oikeasti rakastaa miestään, niin mielestäni naisen pitää olla aina valmis ;)

Vierailija
57/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioliitto oikeuttaa; kuulutteko johonkin tiettyyn uskontokuntaan, jossa on tällainen kirjoittamaton sääntö?

Vierailija
58/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos mies työntyy niin ei se sinua koske pelkällä kyrvällä :D

Veikkaan että hipelöi rintoja samalla ja halaa ja pussailee.. tuskin ottaa munastaan kiinni ja "töks" :D

Vierailija
59/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sattui kerran niin, että heräsin yöllä siihen, kun mies oli antamassa minulle suuseksiä. Kysyin sitten unenpöpperössä, että mitä se mies touhuaa, enkä saanut vastausta, joten kysyin vähän lujempaa. Mies HERÄSI itsekin vasta siinä vaiheessa ja oli yhtä unenpöpperössä kuin minäkin, mutta jatkettiin touhuilua :D

Vierailija
60/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos mies työntyy niin ei se sinua koske pelkällä kyrvällä :D Veikkaan että hipelöi rintoja samalla ja halaa ja pussailee.. tuskin ottaa munastaan kiinni ja "töks" :D

Ja tosiaan, seuraava päivä menisi univajeessa ja loppuyö pyöriskellessä ja säikähdyksestä toipuessa.