Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?

Vierailija
21.03.2010 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä elä yhdessä kunnes kuolema erottaa.

En tietenkään eroaisi, mutta pitäisin puhuttelun etten pidä sellaisesta eikä saa toistua. Minulta tulee kysyä lupa! Se on minun reikäni.

Vierailija
22/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskon kyllä että ottaisi. Sen verran vihainen olisin tuollaisen tapauksen jälkeen. Kyllä ihmisen on saatava levollisesti nukkua ilman raiskauksen pelkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sairas jos tekisi jotain sellaista, tarvitsisi apua.

Vierailija
24/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin toivoisin sellaista herätystä.

Toisaalta, jos pariskunta ei ole seksuaalisesti hirveän avoin voi miehen teko tuntua väärältä.

Vierailija
25/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella, ettet heräisi, jos joku yrittää työntyä sinuun nukkuessasi. Näin ollen kysymys on absurdi.

Vierailija
26/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en haluaisi seksiä mieheltä, jota rakastan?

Olisi eri asia, jos mies olisi tuntematon.

Vierailija
27/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella, ettet heräisi, jos joku yrittää työntyä sinuun nukkuessasi. Näin ollen kysymys on absurdi.

on sammunut? Muuten en minäkään ymmärrä miksei herää.

Vierailija
28/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yksiselitteinen asia.

Minä varmaankin olisin vain iloisesti yllättynyt ja salaa sitä joskus toivoisinkin, mutta..

Jos kysessä on nainen joka on raiskattu/käytetty lapsena hyväksi tuollainen käytös ei ole oikein. Mies varmaankin on tiennyt asian ja silloin tulis ymmärtää, että niin ei saa tehdä. Raiskauksesta ja esim. insestistä jää niin kamalat raumat, että tuollainen tuo vain ikäviä muistoja.

Vierailija
29/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuessanne???? Ei se ainakaa mulla onnistuisi sen verran on tiukat paikat vaikka ei uskoisi =)

Vierailija
30/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en haluaisi seksiä mieheltä, jota rakastan? Olisi eri asia, jos mies olisi tuntematon.

Rakastan kyllä miestäni ja haluan häneltä seksiä, mutta tahdon, että ensin hyväillään, jutellaan, pikkuhiljaa edetään työntymisvaiheeseen. En todellakaan tahdo havahtua kesken rauhaisaa unta siihen, että miehen se on minun siellä :(

Vierailija
31/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuessanne???? Ei se ainakaa mulla onnistuisi sen verran on tiukat paikat vaikka ei uskoisi =)

olisi tosi-tosi-paha!

Vierailija
32/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä itsetunto ja oman itsesi arvostus nolla lukemissa jos et näe tuossa mitään väärää. Sehän ON raiskaus.

Vierailija
33/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä itsetunto ja oman itsesi arvostus nolla lukemissa jos et näe tuossa mitään väärää. Sehän ON raiskaus.

Raiskaukseksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun nainen kieltää tekemästä ja mies jatkaa.

Vierailija
34/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaukseksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun nainen kieltää tekemästä ja mies jatkaa.

Joko sanallisesti tai kehonkiellellä. Lähtökohtaisesti jokaisella myös parisuhteessa on oikeus nukkua rauhassa tarvitsematta pelätä fyysistä väkivaltaa tai muutakaan häirintää.

Vierailija
35/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Keskustella etukäteen hyväksyisikö sen jos sellainen tilanne tulisi. Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä.

Vierailija
36/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sanallisesti tai kehonkiellellä. Lähtökohtaisesti jokaisella myös parisuhteessa on oikeus nukkua rauhassa tarvitsematta pelätä fyysistä väkivaltaa tai muutakaan häirintää.

Entä jos mies kysyy, että saanko työntyä sinuun, ja että jos saa, niin ei tarvitse sanoa mitään..?

Silloinhan nukkuva on antanut lupansa.

Vierailija
37/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se minusta on hieman ajattelematonta, jos ei ole erikseen sanottu, että semmoinen olisi kivaa, mutta ei ole mielestäni syytä järkyttyä ja traumatisoitua ja ruveta muistelemaan menneitä kauheuksia ja lakata harrastamasta seksiä. Tämä kertoo mielestäni vain sen, että se ketjun aloittaja ei ole päässyt yli insestikokemuksistaan, vaan antaa niiden edelleen vaikuttaa elämäänsä. Jos siis mies on ihan normaali mies ja muuten käyttäytyy hyvin eikä harrasta mitään väkivaltaa.

Vierailija
38/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni näkee jotain seksuaalista unta, hänen peniksensä alkaa yleensä "taputella" jalkaani. olen ihan reippaasti tulkinnut sen kutsuksi seksiin ja hyvin hyvin moni seksiaktimme on alkanut siten, että mies on nukkunut. en tiennyt tätä alussa ja menikin melkein kaksi vuotta, ennen kuin mies sanoi, että nuo kerrat ovat sellaisia, että hän yleensä herää siihen, että me rakastelemme. hän ei ole pitänyt sitä pahana. en pitäisi minäkään toisinpäin.

Vierailija
39/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ainavalmiita"? Märkiä ja löysiä lorttoja tarjolla, vaikka akka on unten mailla?

Kyllä mulla ainakin sattuisi niin pirusti, jos joku yrittäisi ihan kylmiltään änkeä sisään.

Vierailija
40/127 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kävi niin, en ole tuon ketjun ap, mutta minut on teininä raiskattu, että kun mieheni työntyi minuun nukkuessani niin heräsin kipuun ja tunne oli sama kun raiskatuksi joutuessani. Ihan miettimättä tuli mieleen menneet tapahtumat.

se minusta on hieman ajattelematonta, jos ei ole erikseen sanottu, että semmoinen olisi kivaa, mutta ei ole mielestäni syytä järkyttyä ja traumatisoitua ja ruveta muistelemaan menneitä kauheuksia ja lakata harrastamasta seksiä. Tämä kertoo mielestäni vain sen, että se ketjun aloittaja ei ole päässyt yli insestikokemuksistaan, vaan antaa niiden edelleen vaikuttaa elämäänsä. Jos siis mies on ihan normaali mies ja muuten käyttäytyy hyvin eikä harrasta mitään väkivaltaa.