Jos miehesi ilman suostumustasi työntyis sinuun nukkuessasi, eroaisitko?
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Minustakin tuon ketjun ap:n mies teki väärin, mut en tajua miks jotkut ehdotteli eroa. Niin ja suuri osa tuossa ketjussa sitä mieltä, ettei mitään väärää tapahtunut.
Kommentit (127)
Ja uskon kyllä että ottaisi. Sen verran vihainen olisin tuollaisen tapauksen jälkeen. Kyllä ihmisen on saatava levollisesti nukkua ilman raiskauksen pelkoa.
Mies oli sairas jos tekisi jotain sellaista, tarvitsisi apua.
minä ainakin toivoisin sellaista herätystä.
Toisaalta, jos pariskunta ei ole seksuaalisesti hirveän avoin voi miehen teko tuntua väärältä.
En voi kuvitella, ettet heräisi, jos joku yrittää työntyä sinuun nukkuessasi. Näin ollen kysymys on absurdi.
Miksi en haluaisi seksiä mieheltä, jota rakastan?
Olisi eri asia, jos mies olisi tuntematon.
En voi kuvitella, ettet heräisi, jos joku yrittää työntyä sinuun nukkuessasi. Näin ollen kysymys on absurdi.
on sammunut? Muuten en minäkään ymmärrä miksei herää.
niin yksiselitteinen asia.
Minä varmaankin olisin vain iloisesti yllättynyt ja salaa sitä joskus toivoisinkin, mutta..
Jos kysessä on nainen joka on raiskattu/käytetty lapsena hyväksi tuollainen käytös ei ole oikein. Mies varmaankin on tiennyt asian ja silloin tulis ymmärtää, että niin ei saa tehdä. Raiskauksesta ja esim. insestistä jää niin kamalat raumat, että tuollainen tuo vain ikäviä muistoja.
nukkuessanne???? Ei se ainakaa mulla onnistuisi sen verran on tiukat paikat vaikka ei uskoisi =)
Miksi en haluaisi seksiä mieheltä, jota rakastan? Olisi eri asia, jos mies olisi tuntematon.
Rakastan kyllä miestäni ja haluan häneltä seksiä, mutta tahdon, että ensin hyväillään, jutellaan, pikkuhiljaa edetään työntymisvaiheeseen. En todellakaan tahdo havahtua kesken rauhaisaa unta siihen, että miehen se on minun siellä :(
nukkuessanne???? Ei se ainakaa mulla onnistuisi sen verran on tiukat paikat vaikka ei uskoisi =)
olisi tosi-tosi-paha!
Sulla on kyllä itsetunto ja oman itsesi arvostus nolla lukemissa jos et näe tuossa mitään väärää. Sehän ON raiskaus.
Sulla on kyllä itsetunto ja oman itsesi arvostus nolla lukemissa jos et näe tuossa mitään väärää. Sehän ON raiskaus.
Raiskaukseksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun nainen kieltää tekemästä ja mies jatkaa.
Raiskaukseksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun nainen kieltää tekemästä ja mies jatkaa.
Joko sanallisesti tai kehonkiellellä. Lähtökohtaisesti jokaisella myös parisuhteessa on oikeus nukkua rauhassa tarvitsematta pelätä fyysistä väkivaltaa tai muutakaan häirintää.
kanssa. Keskustella etukäteen hyväksyisikö sen jos sellainen tilanne tulisi. Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä.
Joko sanallisesti tai kehonkiellellä. Lähtökohtaisesti jokaisella myös parisuhteessa on oikeus nukkua rauhassa tarvitsematta pelätä fyysistä väkivaltaa tai muutakaan häirintää.
Entä jos mies kysyy, että saanko työntyä sinuun, ja että jos saa, niin ei tarvitse sanoa mitään..?
Silloinhan nukkuva on antanut lupansa.
se minusta on hieman ajattelematonta, jos ei ole erikseen sanottu, että semmoinen olisi kivaa, mutta ei ole mielestäni syytä järkyttyä ja traumatisoitua ja ruveta muistelemaan menneitä kauheuksia ja lakata harrastamasta seksiä. Tämä kertoo mielestäni vain sen, että se ketjun aloittaja ei ole päässyt yli insestikokemuksistaan, vaan antaa niiden edelleen vaikuttaa elämäänsä. Jos siis mies on ihan normaali mies ja muuten käyttäytyy hyvin eikä harrasta mitään väkivaltaa.
kun mieheni näkee jotain seksuaalista unta, hänen peniksensä alkaa yleensä "taputella" jalkaani. olen ihan reippaasti tulkinnut sen kutsuksi seksiin ja hyvin hyvin moni seksiaktimme on alkanut siten, että mies on nukkunut. en tiennyt tätä alussa ja menikin melkein kaksi vuotta, ennen kuin mies sanoi, että nuo kerrat ovat sellaisia, että hän yleensä herää siihen, että me rakastelemme. hän ei ole pitänyt sitä pahana. en pitäisi minäkään toisinpäin.
"ainavalmiita"? Märkiä ja löysiä lorttoja tarjolla, vaikka akka on unten mailla?
Kyllä mulla ainakin sattuisi niin pirusti, jos joku yrittäisi ihan kylmiltään änkeä sisään.
Minulla ainakin kävi niin, en ole tuon ketjun ap, mutta minut on teininä raiskattu, että kun mieheni työntyi minuun nukkuessani niin heräsin kipuun ja tunne oli sama kun raiskatuksi joutuessani. Ihan miettimättä tuli mieleen menneet tapahtumat.
se minusta on hieman ajattelematonta, jos ei ole erikseen sanottu, että semmoinen olisi kivaa, mutta ei ole mielestäni syytä järkyttyä ja traumatisoitua ja ruveta muistelemaan menneitä kauheuksia ja lakata harrastamasta seksiä. Tämä kertoo mielestäni vain sen, että se ketjun aloittaja ei ole päässyt yli insestikokemuksistaan, vaan antaa niiden edelleen vaikuttaa elämäänsä. Jos siis mies on ihan normaali mies ja muuten käyttäytyy hyvin eikä harrasta mitään väkivaltaa.
eikä elä yhdessä kunnes kuolema erottaa.
En tietenkään eroaisi, mutta pitäisin puhuttelun etten pidä sellaisesta eikä saa toistua. Minulta tulee kysyä lupa! Se on minun reikäni.