Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö yksityisellä vai kunnallisella lääkärillä lapsen kanssa?

Vierailija
18.03.2010 |

Miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kunnallisen aika tuli nopeammin vastaan =/

joskus saatu akuuttiaika nopeammin julkiselle kuin yksityiselle. Joskus näinkin päin.

Vierailija
22/24 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lasten akuutin silmätulehduksen takia, mutta koskaan niitä ei saa ainakaan samalle päivälle vaikka kuinka aloittaisi soittamisen hyvissä ajon ja jaksaisi roikkua puhelinjonossa puoli tuntia.

Meillä on hyvä hoitosuhde lastenlääkäriin ja korvalääkäriin Mehiläisessä, tyytyväisiä olemme. Ja vakuutukset on, mutta se ei todellakaan ole ensisijainen syy yksityisellä käyntiin.

yksityisellä aina KOska pääsee jonottamatta lääkäriin ja aina tarvittavan alan erikoislääkärille. Varsinkin korva-asioissa en veisi yleislääkärille ikinä lasta. (ainoastaa jos ihan pakko päivystysaikaan mennä, eikä päivystävää korvalääkäriä paikalla) Toinen syy on se että voi käydä samalla lääkärillä jolloin hoitohistoria on lääkärin tiedossa ja jatkohoitoihin aletaan nopeammin. Yksityispuolella esim korvien putkitus tehdään paljon nopeammin ja ilman kuukausien jonotuksia ja siksi turhia ab-kuureja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos korvatulehduksista kyse, niin tk:ssa ei ole edes välineitä, joilla alle 1v:n korvat voisi varmuudella tutkia. Ja tämä on yliopistollisen sairaalan korvalääkärin mielipide.



Mutta hyviä lääkäreitä löytyy molemmista.

Vierailija
24/24 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virka-aikana kunnallisella kun terveysasemalle pääsee niin nopeasti. Päivystykseen en viitsi lähteä jonottamaan, joten silloin helposti menen yksityiselle ellei ole jotain todella vakavaa kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä