Käyttekö yksityisellä vai kunnallisella lääkärillä lapsen kanssa?
Kommentit (24)
esim. lasten akuutin silmätulehduksen takia, mutta koskaan niitä ei saa ainakaan samalle päivälle vaikka kuinka aloittaisi soittamisen hyvissä ajon ja jaksaisi roikkua puhelinjonossa puoli tuntia.
Meillä on hyvä hoitosuhde lastenlääkäriin ja korvalääkäriin Mehiläisessä, tyytyväisiä olemme. Ja vakuutukset on, mutta se ei todellakaan ole ensisijainen syy yksityisellä käyntiin.
yksityisellä aina KOska pääsee jonottamatta lääkäriin ja aina tarvittavan alan erikoislääkärille. Varsinkin korva-asioissa en veisi yleislääkärille ikinä lasta. (ainoastaa jos ihan pakko päivystysaikaan mennä, eikä päivystävää korvalääkäriä paikalla) Toinen syy on se että voi käydä samalla lääkärillä jolloin hoitohistoria on lääkärin tiedossa ja jatkohoitoihin aletaan nopeammin. Yksityispuolella esim korvien putkitus tehdään paljon nopeammin ja ilman kuukausien jonotuksia ja siksi turhia ab-kuureja.
Ja jos korvatulehduksista kyse, niin tk:ssa ei ole edes välineitä, joilla alle 1v:n korvat voisi varmuudella tutkia. Ja tämä on yliopistollisen sairaalan korvalääkärin mielipide.
Mutta hyviä lääkäreitä löytyy molemmista.
Virka-aikana kunnallisella kun terveysasemalle pääsee niin nopeasti. Päivystykseen en viitsi lähteä jonottamaan, joten silloin helposti menen yksityiselle ellei ole jotain todella vakavaa kyseessä.
mutta kunnallisen aika tuli nopeammin vastaan =/