Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös tuon Martinan pitäny imettää?

Vierailija
17.01.2010 |

Kieltämättä vähän ihmettelen tuota asua..





http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1035550?aitolehti_martina

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnalla millä hyvänsä...

Vierailija
2/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa poistumaan ilman liivinsuojia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalta...



Mutta mäkin muistan lukeneeni, että imettää. Olisikohan sit vanhentunutta tietoa.

Vierailija
4/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken minä erikoisemmin Martinaa hauku niinkuin yleensä nostavat palstoilla negatiivisia asioita ylös niin menee tuo asu kieltämättä hieman yli ja öveiksi..

Vierailija
5/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettää vain 2kk että saa uudet silikonit?

Vierailija
6/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmän imetyksen edelle. Saapipahan sanoa imettäneensä lastaan. En jaksa kohta enää ymmärtää... tosin eipä minun tarvitsekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiis imetyksestä, mutta herranjestas, että oli rietas asu :D



Siis mauton. Sopii ehkä sen alan elokuviin, missä paljasta pintaa voi näytelläkin, mutta ei ehkä normaali tapahtumiin/juhliin :D

Vierailija
8/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi ne vasta hankkivansa.

imettää vain 2kk että saa uudet silikonit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa poistumaan ilman liivinsuojia ;)

Eli heruminen ei käynnisty kun vauvasta tai sitten rintojen pitää olla tosi täynnä. :)

Martinan asu oli kyllä harvinaisen ruma, mutta ilmeisesti tarkoituskin on vaan saada maksimaalinen kohu aikaan, eikä näyttää kauniille.

Vierailija
10/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma pylly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettanut jo imetyksen, pitää olla imettämättä ennen kuin voidaan leikata.

Vierailija
12/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siksi, että pääsee sen jälkeen rauhassa bilettämään. Ehkä sitten ottaa kesällä ne silkkarit? Mutta tosiaan on Eskon vuoro syöttää vauvaa, kun vauva on 2kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millai tää liittyy imettämiseen/imettämättömyyteen????

Vierailija
14/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi imetysaikana käytetään varsin yleisesti liivinsuojuksia - oletko moisista kuullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mitä se teille kuuluu kauan toinen imettää ja millä verukkeella! jotkut ei imetä ollenkaan! ihan niinku se teistä tekis sen parempia äitejä! hohhoijaa! eiks oo oikeesti parempaa tekemistä kun miettiä martinan rintoja? äly hoi!

Vierailija
16/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nyt kannattaisi vetää hernettä nenään tästä keskustelusta. Martinahan sanoi imettävänsä, joten tässä ihmetellään, että voiko joku imettävä äiti olla tuollaisessa asussa?



Vierailija
17/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mauton asu! Eikö se oo katsonut peilistä ennen ulos lähtöä? Nyt saa Esko kuulla kuniansa kun ei oo sanonut että kankaan läpi paistaa noin törkeesti!!

Vierailija
18/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lava on täynnä kauniita ja vähäpukeisiakin nuoria naisia, Martinan on ollut pakko vetää överit, ettei jäisi missien varjoon.

Vierailija
19/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitteli vain kaksi kuukautta esikoisensa synnyttämisen jälkeen timmiä kroppaansa"



Siis mistä kohti timmiä? Itse urheilen myös, mutta en tosiaankaan noin paljon kuin Martina ja kyllä oli eka lapsen jälkeen timmimpi kroppa. Nyt viidennen lapsen jälkeen on jo vähän vaikéampi saada niin nopeasti kroppa taas kuosiinsa :)



Mutta noin kaunis kasvoiltani en ole kuin Martina ja muutenkaan en tässä hauku Martinaa vaan ihmettelen mistä kohti hän on timmi ;)

Vierailija
20/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko sinä kuullut, että läheskään kaikkien ei niitä tarvitse käyttää??? En minä ainakan tarvinnut kuin sinä ensimmäisenä päivänä, kun maito rintoihin nousi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme