Lue keskustelun säännöt.
Onko se alupaita vai aluspaita?
27.03.2010 |
Mitä mieltä olette? Mistä läänistä olette kotoisin?
Kommentit (3)
Asun Keski-Suomessa. Mun Hämeessä asuvat sukulaiset puhuu alupaidasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanon aluspaita. Mielestäni alu ei tarkoita mitään.
Vai mikä sana se alu muka on? Ok, murrejuttuja, mut silti...
Etelä-Suomesta.